Laskisitko miehesi miesporukassa viikonlopuksi Viroon?

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
juuuu
Kyllä laskisin. Mun näkemyksen mukaan ihminen, joka haluaa pettää, voi tehdä sen missä vaan. Itse olen ollut naimisissa ollessani monta kertaa akkaporukassa esim Levilla, joka tunnetusti on melkoinen lihatiski. Ihan uskollinen olen ollut siellä, kuten kotonakin.
 
"vieras"
Mun mies on tälläkin hetkellä kavereitten kanssa viikonlopun reissussa. Tosin eipä kumpikaan meistä haluaisi mihinkään ulkomaille lähteä kaveriporukassa, sinne mennään sitten yhdessä tai perheen kanssa.

Yksi tuttu, josta en ikimaailmassa olisi uskonut, on käynyt naapurimaassa huorissa. Kun siellä se on niin helppoa. Eikä varmaan hänenkään vaimonsa uskoisi ikinä miehen pettävän. Että ihan sinisilmäinen en ole.
 
aloittajalle
Mikähän tän alotuksen tarkoitus oli? Aloittaja kysyy ja kun joku on vastannut, ettei päästäisi niin aloittaja tulee arvostelemaan heitä. Että kuinka mustasukkaisia ja muuta muut ovat. Kun hän itse PÄÄSTÄÄ ja MENEE ja ON NIIN TÄYDELLINEN pikkuvaimo.
Ettei vaan aloittaja itseään vähän nyt harmita...
 
"vierailia"
Päästäisin toki,jos mies haluaisi lähteä,luotan mieheeni ja hän on uskollista tyyppiä.Mieheni viihtyy paremmin kotona kuin kapakassa tai reisussa.5vuotta oltu naimisissa ja yhessä melkein 8 vuotta eikä yhtään yötä erossa.
 
Leukis! Ööööh, tietysti silloin jos jompikumpi tekee reissuhommia paljon ja yhteinen vapaa-aika on rajallinen sen vapaan haluaa usein viettää kumppaninsa kanssa, mutta silloin kun eletään normaalia työarkea koti-työpaikka välillä ja illat ja viikonloput pääsääntöisesti ollaan yhdessä, niin totta helvetissä välillä on mukava lähteä mies/naisporukalla reissuun, baariin tms. Ei aina tarvii kylki kyljessä nyhjätä vaikka se ihanaa onkin. :heart:
 
IhaNainen
Ootko ihan tosissas?
Mun mielestä parisuhteessa on silloin vikaa jos täytyy miettiä "voiko" toista päästää johonkin.
Ja oon ite käyny useinkin Virossa enkä oo koskaan pannut miespuolisia virolaishoroja tai tehnyt muutenkaan mitään epäilyttävää...Tai minkä takia siellä Virossa pitäs aina automaattisesti tehdä jotain "likasta"?
Se ei kaiketi oo kovin yleistä että naiset käy huorissa, kun taas on ilmeisesti aika yleistä että miehet (varsinkin porukalla lähtevät) menee sinne prostituoitujen takia. Tosin ap:n mies on menossa pärnuun, joka on enemmän tunnettu kylpylöistään kuin maksulisesta seksistä, joten se vähän lieventää tätä asiaa. :D

Itse kyllä voisin päästää oman mieheni tollaiselle reissulle, mutta vaan koska mä luotan häneen täysin. Esim. exää en olis päästänyt, kävihän se huorissakin kun oltiin matkustettu YHDESSÄ Madridiin ja sovittu että ostetaan siellä kihlat. Mä luulen että tähän ei oo mitään yleispätevää vastausta, vaan on kiinni miestyypistä ja parisuhteen laadusta kannattaako päästää miestä äijäporukalla vironlomalle.
 
Se ei kaiketi oo kovin yleistä että naiset käy huorissa, kun taas on ilmeisesti aika yleistä että miehet (varsinkin porukalla lähtevät) menee sinne prostituoitujen takia.
Naiset tuskin käy huorissa, mutta viitisen vuotta Välimeren rantakohteessa asuneena voin vaan todeta että kyllä ne naisetkin osaa. Ja hyvin osaakin. Mutta ne ei maksa rahalla samaan tapaan kuin miehet, vaikka rahaa heilläkin miesseikkailuihinsa palaa.
 
IhaNainen
Niin ja onko yksi viikonloppu todella niin pitkä aika, että paine "saada" kasvaisi sietämättömiin mittoihin ja olisi sitten pakko saada ylipäätään? Aiheuttaako miesporukka semmoista painetta?:D
Ei se välttämättä ole kiinni siitä että olis puutteessa jo muutamassa päivässä, tai että ei saisi muita kuin maksullisia naisia. Jotkut miehet käy huorissa jännityksen tms. takia, ja tunnetustihan viro ja varsinkin tallinna on sellasia paikkoja joihin matkustetaan juurikin prostituoitujen takia. Mutta tietenkään en tarkoita sitä, että kaikki sinne menis sen takia, koska joku kuitenkin kohta väittää että sanoin niin. :D
 
"Minea"
En päästäis ja kyse ei ole huorista vaan yleisestä turvallisuudesta. Ei tulis itsellä uni silmään jos mies olis kavereiden kanssa Virossa kännäämässä. Liikaa kai kuullu niitä tarinoita miten humalaisille suomalaisille käy kun viedään rahat ja vaatteet ja suunnilleen munuaiset.
 
IhaNainen
Naiset tuskin käy huorissa, mutta viitisen vuotta Välimeren rantakohteessa asuneena voin vaan todeta että kyllä ne naisetkin osaa. Ja hyvin osaakin. Mutta ne ei maksa rahalla samaan tapaan kuin miehet, vaikka rahaa heilläkin miesseikkailuihinsa palaa.
Joo, en mä sitä kiistä etteikö niin tapahtuisi, mutta yleisempää se miesten kohdalla on kuin naisten.
 
"vaimo"
Tottakai päästän. Mutta minäpä tiedänkin, että mieheni ei ikinä pettäisi minua. Kyllä hän välillä käy kavereidensa kanssa risteilyillä jne. mutta minua se ei haittaa koska voin luottaa mieheeni :)
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;22910911:
Leukis! Ööööh, tietysti silloin jos jompikumpi tekee reissuhommia paljon ja yhteinen vapaa-aika on rajallinen sen vapaan haluaa usein viettää kumppaninsa kanssa, mutta silloin kun eletään normaalia työarkea koti-työpaikka välillä ja illat ja viikonloput pääsääntöisesti ollaan yhdessä, niin totta helvetissä välillä on mukava lähteä mies/naisporukalla reissuun, baariin tms. Ei aina tarvii kylki kyljessä nyhjätä vaikka se ihanaa onkin. :heart:

Joo, kyllä mä oman miehen päästäisin. Ei sen kanssa ole ikinä tarvinnut olla huolissaan tommosista asioista. Olen mä itsekin virossa naisporukalla ollut. Kaipasin kyllä omaa miestä, hänen kanssa on kaikki niin hirveän mutkatonta. Naisten kanssa pitää miettiä, että mihin kauppaan ne haluaa mennä, mihin kahvilaan ne vaatii saada päästä ja kaikkea semmoista, ääh, kaupoissa juoksemista ja laukkujen ostoa.:)
 

Yhteistyössä