elanor85 Suositeltiin rautaa muistaakseni siitä 12. Viikolta alkaen kun ekan kerran katsottiin hemoglobiini. Mulla se oli koko ajan hieman satasen yläpuolella, eli matala, ja senkin takia hemoglobiini otettiin joka käynnillä
en mä sitä missään vaiheessa saanu nostettua, mikä näkyikin sitten synnytyksessä. Menetin reilu litran verta sen jälkeen oli kyllä taju kankaalla.
siksi toivonkin, että nyt ois loppuraskaudessa korkeammalla toi hemoglobiini jo valmiiksi.
Mymosalle suuret pahoittelut! :hug: voimia!
Tyttö tai poikaoloa ei oikein ole. Esikoinen on poika, joten ajatukset on ehkä ennemmin sen kannalla, että tääkin vois olla poitsuli
Sokerirasituksessa kävin viimeksi kahdesti. Se on ihan hirveetä! Tiedän, että joudun sinne nyt taas pian, bmi on yli 30, niin siksi
Eihän se pakollinen ole, mutta tottakai sinne kannattaa mennä ihan vauvaa ajatellen.
Venetsia Hyvä että muillakin vuoto lisääntyny, ihan jo itteensäki ällöttää kun jatkuvasti lorahtelee jotain.
Mua jotenkin häiritsee tää menkkajomotus, vaikka tiedän, että on ihan normaalia. Pelkään, että kohta alkaa tulemaan jotain veristä vuotoa. Tänään tein digitestin taas, mikä näytti 2-3 <3 maanantaina oli vielä 1-2. Eiköhän nää testit ollu nyt sit tässä, enää en ala itseäni kiduttamaan turhalla huolella, jos ei viikon päästä näkyiskään 3+.