Elanor85: Olen myös selvitellä noita hintoja ja tuota luokkaa ne taitavat olla täälläkin. Itse haluaisin joka tapauksessa mennä, mutta toisaalta, jos kaikki on nyt hyvin se ei takaisi sitä, että viikon päästä on. Olen ihan tyytyväinen, etten mennyt edellisessä keskenmenossa tuohon ultraan, koska nyt se harmittaisi enemmän :ashamed:
Samoin
Tyttömasulle sanoisin, että turhaan stressata asiaa, mihin ei voi vaikuttaa. Nuo hormoninousutkin ovat todella yksilöllisiä ja aika sitten näyttää =) Toki se asia vaivaa! Itsekin olin ostelemassa lisää noita digejä, mutta mies taas muistutti, että se vain lisää stressiä, eikä oikeastaan todista mitään. Edellisessä onnistuneessa raskaudessa tein yhden ainoan *kaksi viivaa* apteekin testiin ja kaikki meni omalla painollaan silti
willarose: Täälläkin eilen illalla alkoi sellainen runsaampi ja vetisempi valkkari, jota pelästyin!
Tervetuloa
luckygirl :wave:. Minulla on tuo sama ongelma, että naikkarille haluaisin taas. Jorvi on lähempänä, mutta siellä on liikaa tuttuja naamoja : / Kättärille varmaan suunta. Mutta ultrissa voin Jorvissa käydä
Voi
mymosa, voimia sinne :hug:. Harmittaa sinun puolesta : /
POKS 5+0! Syön muuten foolihapon lisäksi tietysti D-vitamiinia. Minullakaan ei ole tuota juomaongelmaa, kun kaikki läheiset tietää, että juon harvoin vain lasillisen ruoan kanssa, kun en oikein tykkää alkoholin mausta, tai siitä olosta :x
Huh, kyllä tässä muistivihon tarvitsisi
Ihanaa, kun keskustelu on niin aktiivista ja porukkaa tulee lisää!