Lämpimästi tervetuloa uusille!!
Tähtitomu, vauvatoiveinen, piatu voi miten raskas taival teillä on ollut .. :hug:
ja niin niin monella muullakin..anteeksi jos en muista nimeltä mainita..voi että on se vaan haastavaa tää elämän meno joskus.. :heart:
beanna ovatko viivat vahvistuneet..?
Tähtitomu Facebookissa olen ihan omalle nimelläni tosiaan. Ei oo tähän mennessä löytynyt lähituttuja noissa salaryhmissä, eikä se ois minua kyllä haitannutkaan.. Ja näistä teidän esittelyistäkään ei nyt vielä mikään kuulosta erityisen tutulta heh
luckygirl miksi lääkäri ei sulle suositellut omega 3-lisää..???? Kerro heti!!!
(Syön omegaa..
)
Sokerirasituksessa olen ollut kaksi kertaa ja kummallakin kerralla oli ihan o.k. keikka...ei tullut pahoinvoivaa huonoa oloa ja litku oli ihan hyvänmakuista!
Tosi kurjaa ettei kaikilla ole tällaisia kokemuksia..
:heart:
EI OIREITA ja se ahdistaa...
Ainut oikeastaan on ihon rasvoittuminen, mitä ei ollut noissa kahdessa edeltävässä raskaudessa ja vasemmassa munasarjassa nippaa j o s k u s.. Mä niin toivoisin niitä repäisykipuja ja alavatsan nippailuja...ne kertoisivat, että masussa tapahtuu jotain..!! Eilen mittailin iltalämpöä ja ihan alilämmöllä menin suorastaan et no just joo voihan hö..
Eli täällä
jännittää ja pelottaaaaaa... Alkuraskauden ultra on jo viikon päästä rv6+3.. Sykkeen pitäisi syntyä jo viikolla 6 ja tuolloin olen jo 7.vkolla....ja syke syntyy n.25 päivää hedelmöittymisestä eli senkin puolesta en mene liian aikasin ultrailemaan.. Tiedän kuitenkin tarkalleen, millonka ollaan touhuttu ja millon ovulaatiota tikutettu
Kasenja teidän tilanteenne onkin ihan uudenlainen..en ole ennen kuullut että kellekään, ois käynyt näin..
Mutta ihana juttu!!...onnea!
senya mulla edeltävässä raskaus näkyi jo ennen kuin tulin raskaaksi hahah..
..Siis mua tultiin onnittelemaan raskaudesta vaikka vasta yriteltiin!!! Olen suht hoikka ihminen ja kun pyöristyn niin pömppömasu tulee esiin heheh..
Joskus rv9 näytin siltä kuin oisin ollut 5.kuulla raskaana hahhahaaa!!
Morrisson voi olen pahoillani pienestä enkelivauvastanne :'( :heart:
Toivottavasti
Jenni-Julia voit hyvin kun sinusta ei ole kuulunut lähiaikoina.. :heart:
Mukavaa tiistaipäivää kaikille ja
maijac sun tänpäivän ultrakuulumiset jännittää..!!