Laskettuaika Lokakuussa 2014

Näkymätön, Kyllä se tuulimuna vaan on yhtä riski mullakin. Ensimmäinen plussa joka oli tuulimuna oli myös näiiden hoitojen aikaansaannosta.

83yrittäjä, täällä on kans kauhee pelko ja paniikki lääkkeiden lopettamisesta. Vaikka sen kerran on joutunu tekemään ei se lohduta yhtään. No onneks mulla on vielä sinne vk:lle 12 aikaa ihan reilusti :)

Willarose, ei mullakaan niitä oireita ole. Ainoo tällähetkellä on tissiarkuus ja sekin jotenki toispuoleinen, siis vaan toista tissiä arkuuttaa :D
Tämä nyt sit väähn luo positiivista mieltä kun kaksosista oli sama mutta kun ne repäsyt. Ne on mulle joku ihmeen henkireikä joka kertoo että jotain eloa on, joskaan ei sekään 100%:sti asioiden hyvin olevan mutta kuitenkii :D

fb-ryhmään liittymistä voisin jopa harkiakin kunhan selviää asustaako masussa oikeesti joku :)

Äippävaatteista
En oo uskaltanu ajatella edes muuta kun sen että mulla on yhdet farkut tuolla joita en onneks kerenny tämän epätoivon vallassa vielä hävittää

Ottekos meinannu Doppleria hommata?
Minä oon halunnu jo pitkään uutta puhelinta mutta sihen ei oo ollu aihetta. Nyt päätin että jos tässä päästää oikeesti onnellisestti odottamaan niin homaan uuden puhelimen ja sit sen dopplerin jonka saa puhelimeen liitettyä:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Mä soittelin neuvolaan tänää. Samalla nvla tätillä mennää joka hoitaa esikkoaki. :) oli vaan jotenki tosi hämmentyneen olonen kun soitin ja saniin että nyt olis näin. Kirjotti lähetteen ultraan toho kunnalliselle jossa sit ratkee kuinka pitkällä tän kans oon ja ylipäänsä onko siel edes ketään. Sano kyllä että voin mennä yksityiselleki mut en taida alkaa turhasta maksamaan.. riittää ku pitää keksiä esikollehoitaja siks aikaa ellei sit isukki jää kotiin mut se jää nähtäväks.. ei mitääm uutta ja ihmeellistä... voisin syödä vaan makaroonii,ruisleipää juustolla ja perunasalaaatillaja ranut ja nakit. Nam nam. Kaikki muu eväs joko oksettaa tai etoo nin ettei pysty ajattelemaankaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Tulipahan tässä pohdittua, että nimitys ODOTTAVA äiti pitää kyllä kirjaimelleisesti paikkaansa:
Ensin odotetaan malttamattomana, että tulisi raskaaksi. Kierron loppupuolella aika mateli ja pettymyksen jälkeen ei muuta kuin odottamaan uutta ovulaatiota. Voi sitä odotuksen odotuksen tuskaa! Mutta nythän odotus on vasta alkanut, odotan kuumeisesti sitä ekaa ultraa ja lasken päiviä, ehkä kohta minuutteja perjantaihin. Heti sen jälkeen alkaa ensimmäisen neuvolakäynnin odotus innokkaana, sitten odotetaan ja jännitetään nt-ultran lähestymistä jne.

Mitenköhän sitä osaisi keskittyä ja nauttia juuri tästä hetkestä ilman taukoamatonta odottamista?! Olen jo yrittänyt järjestää itselleni kaikenlaista ohjelmaa, jotta saisi muuta ajeteltavaa ja hetkellisesti se jopa toimii. Toivoa tosin taitaa olla muutenkin sillä monet sanovat näiden ekojen viikkojen matelevan ja sitten mennäänkin vauhdilla eteenpäin... Ehkä viikkojen myötä kasvava varmuus tuo malttia odotukseen. Hope so!

Odottamisen iloa siis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Voi miten tänne on tullut taas uusia monta, tervetuloa!

Oon miettinyt myös itse tuota dopplerin hankintaa kotiin. Samaan aikaan kiinnostaisi, mutta tiedän saavani sillä monet stressit ja itkut aikaiseksi, jos en onnistu heti sykkeitä löytämään. Ei ole ainakaan nyt ensimmäisenä ostoslistalla tämä vekotin, saa nähdä muuttuuko mieli.

Voisin varmaan raottaa myös omaa taustaa, kun muutkin näyttää niin tehneen.
Tunnen olevani täällä tosi ummikko ja nuori, mutta minkäs teet. Olen siis 20-vuotias, reilun kuukauden päästä nolla vaihtuu ykköseksi. Ollaan seurusteltu miekkosen kanssa kohta kolme vuotta ja sitä ennen taustalla pidempi vahva ystävyys. Kihloihin mentiin syyskuussa 2013 ja häitä oli tarkoitus tanssia 2015 kesällä, mutta varmaan laitetaan jäihin ja ei stressata järjestelyistä nyt. Vauva menee edelle.
Ollaan pitkään puhuttu lapsista, sitten joskus tulevaisuudessa ajatuksella. Kävi kuitenkin niin, että mikään kokeiltu ehkäisykeino ei sopinut mun kropalle. Takana kahdet eri pillerit sekä hormonikierukka. Jätin kaikki ne taakse lokakuussa, kun meni hermo kropan temppuiluun. Pätettiin, että vauva tulee jos on tullakseen sitten. Kierto oli aluksi ihan sekaisin, mutta jostain kumman syystä plussa ilmestyi tikkuun tammikuussa. Iso yllätys.
Jotenkin hetkittäin koen siitä huonoa omatuntoakin, että meillä kävi kaikki niin "helposti". Vaikka ei kai pitäisi vertailla.

Oli puhetta myös raskaudesta kertomisesta. Mulla kävi huono tuuri ja jo pari päivää plussan jälkeen työpaikalle ilmestyi vesirokko, oon siis päiväkodilla töissä. Pakko oli mennä esimiehelle kertomaan, koska raskaana olevat oli pakko siirtää toiselle päiväkodille kunnes labrasta saa tuloksen vasta-aineista. Se niistä stresseistä sitten, että millon töissä kertoisi.. Mun äiti ja sisko tietää sekä ystäväpariskunta. Miekkonen tahtoo kertoa vanhemmilleen vasta ensimmäisen neuvolan jälkeen, joka on ensi viikon perjantaina.

Luulin myös että vakituinen paikka tuolta työpaikalta olisi mennyttä raskausuutisen jälkeen, kun nyt olen tehnyt siis useampaa pitkää sijaisuutta, joista nykyinen katkeaa äippälomaan. Kuulemma näin ei olekaan ja olen edelleen ensisijaisena vapautuvaan vakipaikkaan mikäli tahdon sitä, tuntuu kyllä hyvältä!

senya 6+4
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
ujm
Hih, ekat mammafarkut ostettu! Maha sen verran turvonnut ettei vanhat farkut enää mahdu joten ajattelin ostaa suoraan sitten äitiysversiot jotka toivon mukaan menee koko raskausajan :) H&M löytyi aika edullisia, noikin oli vaan 20e.

Neuvolaan vielä hiukan yli 3 viikkoa, ei millään malttais odottaa. Meillä onkin sellanen kaksi tuntinen keissi edessä kun esikoista odotetaan. Mieskin onneksi pääsee töiltään mukaan. Tänään olin myös työhaastattelussa, onneksi oon näin alussa niin voin sitten sanoa etten tiennyt, jos paikan saan ja sieltä äippälomalle lähden.
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Tähtitomu Ruskuaispussin pitäisi kai näkyä rv5. Mutta tuskin sitä varsinaista toukkaa sillon näkee. Viimeksi mua ultrattiin 6+jotain, näkyi toukka mutta ei sykettä. Viikko siitä niin näkyi syke :) Ja vielä tuosta oireettomuudesta, tänään koin ensimmäisen äklötyskohtauksen ruoan jälkeen, piti ihan makuuasentoon mennä. Repäisykivuista ei tietoakaan, vaikka esikon kohdalla niistä kyllä kärsin.

Kotidoppleri multa löytyykin ja olen ollut kyllä tyytyväinen siihen. Kuuntelin sillä viimeksi rv 14+ ja selkeät sykkeet löytyivät etsiskelyn tuloksena <3 mulla on raskauskeiju.fi:stä tilattu Angelsound. Aika neekerimalli mutta toimiva. Ja kummasti rauhoitti mieltä aina kuuntelun jälkeen =)

Näkymätön, samaa mieltä olen sun kanssa tosta, että miks ihmeessä ensin pitää mennä höpöttämään neuvolaan, vaikka varmuutta raskaudesta ei vielä ole? :D kiva ensin jutella puoltoista tuntia jonkun tädin kanssa, ja muutaman viikon kuluttua ensimmäisessä ultrassa todetaan, että "olit kyllä hetken, mutta on mennyt kesken jo alussa".. ? No kai se luo sitä varmuuden tunnetta, eikä lietso keskenmenon pelkoa?

Tänään koitin varata sitä kunnallista alkuraskauden ultraa, että saatais selvyys näihin viikkoihin. Pyydettiin soittamaan viikon päästä maanantaina uudestaan, sillä "en oikein osaa nyt antaa sulle juuri tuolle viikolle aikaa" Jäi vähän suu auki :D Mutta soitellaan sitten viikon päästä uudestaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Täällä on oireina kipeet rinnat, palelu, väsymys ja närästys. Menkkamaiset kiput on kans. Äsken kun menin portaat alas niin tuli tosi tuskainen olo alavatsaan ja -selkään vähäksi aikaa.
Mulla ei juurikaan ole keskenmeno pelkoja, mutta tuntuu jotenkin epätodelliselta vieläkin koko juttu kai tähän menee aikansa että sen oikeesti sisäistää.

Äitiysvaatteita tossa eilen kattelin netistä, hirmu kalliita tai sitten huono valikoima. Varmaan jotain H&M:n halpoja riepuja :D ostan sitten. En kyllä vielä tarvi, paitsi mietin sitä mahatuubia. Vaikka oonki kuullu et se ei välttämättä oo hyvä. Mut koulussa kun on työhousut niin se vois olla ihan hyvä idea.

Tuosta ihmisille kertomisesta, oon vähän miettiny et facebookiin laitan jossain vaiheessa jonku hauskan kuvan. Sitä ennen tietty kerrotaan vanhemmille ym. Parille odottavalle kaverille oon jo kertonu. Vanhemmille haluisin ehkä viedä kortin, veli vei ultra kuvan sillon ku oottivat ekaa. En oo koskaan ollu sellanen et äitin kanssa oltas puhuttu esim ihastuksista ym. Niin tuntuu välillä tosi ahdistavalta kertoa. Saa nyt nähä sitten.

anni00 6+2
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Oho, onpas meitä jo monta :) Tervetuloa kaikille!

Täytyy ihan kärkeen todeta, että hattua nostan todella teille, jotka olette joutuneet käymään pidemmän tien raskautumisen kanssa. Ei sitä tunteiden vuoristorataa oikein varmaan voi edes kuvitella, jos ei ole itse tilanteessa ollut. Oikein paljon jarrusukkia ja vauvaliimaa teille (ja tietysti muillekin)! :heart:

Täällä ollaan oltu yhdessä kahdeksan vuotta, joista kolme naimisissa. Omakotitalosta haaveillaan, tällä hetkellä rivarissa. Ensimmäistä lasta odotettiin alulle puoli vuotta, ja sitten kun elämään tuli kaikkea muuta kuin odotuksen odottaminen, niin tärppäsi. Tämä toinen tulikin sitten ensimmäisestä kierrosta. En voi uskoa onneani, ja sen takia olenkin aika skeptinen tämän raskauden onnistumisen suhteen edelleen.
siitä päästäänkin tähän keskenmenon pelkoon. Oon luonteeltani melkoinen stressaaja, ja aina kun yhdestä etapista selvitään, niin jännitän jo seuraavaa...Hempsuli82, osuit naulan kantaan tossa odotusjutussa!

Willarose ja Tähtitomu, ei täälläkään oireita juurikaan ole. Välillä etoo ja vatsaa särkee, illalla turvottaa. Yritetään olla tyytyväisiä vaan ;)
Näkymätön, meillä taitaa olla sama neuvolapäivä. Menee viikolle 10 neuvolan laskelmien mukaan! Toisaalta ihan hyvä niin, sitten kun sinne päästään niin np-ultra on jo ihan pian.

Ai niin, Anton & Ninan nettikaupassa oli alella jotain mammavaatteita, tilasin sieltä jo halvat housut.

Venetsia 6 + 5 (väittää neuvola)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Voi harmi Tähtitomu :( Itse muuten muutama päivä sitten etsiskelin tietoa tuosta ultraamisesta ja löytyi sellainen tieto, että viimeistään viikolla 7-8 pitäisi näkyä toukka ja syke :)

Kotidopplerista olen Senyan kanssa samoilla linjoilla. Ottaisin siitä liikaa paineita ja voi olla, että minun kohdalla tämä kyttääminen menisi neuroosin puolelle :D Parempi vain olla tietämättä kaikkea ja koittaa jatkaa normaali arkea.

Minulla on muutamat H&M mammahousut. Olen ihan tykännyt, mutta maharesori ei toimi enää viikosta 25 eteenpäin. Haluaisin olohousuiksi tuollaiset yogamamahousut Mamamiasta, mutta hintaa on yli 78€ :x. Ehkä mennään taas vain leggareilla pääasiassa ;) Onneksi tytöt olemme kesällä mahojemme kanssa! Joudun jo käyttämään mammahousuja, tuntuu kun mahassani olisi, ei jalkapalloa, vaan jalkapallojoukkue :D

Venetsia: Taitaa olla! :) Teillä on myöhään tuo neuvola :eek: Meille täti koitti laskea neuvolan viikolle 8.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Ihanaa, kun oli paljon luettavaa odottamassa.:)

Lämpimästi tervetuloa uusille! :)

Äitiysvaatteista Minulla on tallessa kaikki ensimmäisen raskauden aikana hankkimani äitiysvaatteet, joten tilanne on aika hyvä. Silloin hankin kahdet housut, kaksi mekkoa, kahdet rintaliivit ja kaksi imetyspaitaa. Yritysaikana hankin ole alennusmyynnistä yhdet äitiysfarkut ja t-paidan, joten tällä varastolla toivon mukaan pärjään. Viimeksi onnistuin käyttämään toiset housut ihan puhki, joten uudet olivat tarpeen. Vaatehankitoja pohtiville voin sanoa, että on täysin mahdollista, että jos hankkii alkuraskaudessa äitiysfarkut, tarvitsee vielä uudet loppuraskaudessa. Niin kävi minulle, vaikkei painoni noussut kuin 7kg.

Vauvan vaatteista Vaikka meillä tosiaan esikoiselta onkin tallessa hyvä määrä vaatteita, en malttanut olla ostamatta muutamaa pientä bodya tulokkaalle! Näin sen verran söpöt ja hyväkuntoiset asut tänään lastenvaatekirpputorilla.

Neuvola Minäkin varasin tänään ajan ensimmäiseen käyntiin. Se on 10.3. Olin yllättynyt siitä, miten paljon kysymyksiä terkka kyseli jo puhelimessa, en muista, että esikoista odottaessa olisi kysytty puoliksikaan yhtä paljon, mutta ei siinä mitään, oli kiva käydä läpi omaa odotushistoriaa ja tervedentilaa.

Synnytyssairaalaksi voi päivittää Jorvin.:)

Luckygirl & Vekara 4+3
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Mä oon varmaan malttamaton, kun odotan että raskaus näkyisikin. Vaikka tiedän, että ensimmäisen kanssa se ei näy luultavasti vielä pitkään aikaan. Kun mua ei edes turvota lainkaan (joka ei kyllä vauvamasu olisikaan, mutta ei havaittavissa edes sitä). :ashamed:
Ja jos tää menee suvussa, mun masusta ei koskaan isoa tulekaan. Äitini nimittäin kulki pikkuruisella masulla kahden raskauden läpi, ei olisi arvannut olevan ihan viimeisillään raskaana. Mutta siinä taitaa olla hyvätkin puolensa sitten.
Millon teillä on alkanut masut erottua ensimmäisessä raskaudessa?
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
maijac Jännää! Sait ultran todella nopeasti, mutta hyvä(?) niin. Eipähän tarvitse kauaa jännäillä. :)

Kertomisesta Olen miettinyt, että miten sitä uutisen kertoisi kummankin äidille. Suunnitelmanamme on kertoa jollakin tavalla asia syntymäpäivänäni. En vain ole enää lainkaan varma, että saanko pidettyä suuni supussa siihen asti, kun kummankin äidit olivat eilen kylässä ja tänään äitini soitti ja kysyi, että onko jotakin erityistä?. Viimeksi kerroin äidilleni rv8, heti ekan neuvolan jälkeen, kun vein äidille vitamiineja, joita en uskaltanut enää syödä ja tiesin, että kysymyksiä tulee. Miehen äidille kerroimme uutiset np-ultran jälkeen.

Masun erottuminen Itse huomasin aika piakkoin, että jotakin tapahtuu, samoin mies, mutta muut havaitsivat asiaa rv14-15 tienoilla, jolloin myös paljastimme uutiset ystäville.
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Moni oli tänään soitellut neuvolaan, minä myös :D Keskiviikkona menen käymään ultrassa jotta raskauden kesto voidaan määritellä tai että onko siellä masussa ylipäänsä ketään.. Rupeaa jo pikkuhiljaa jännittämään :)

Taustastani sen verran, että ollaan naimisissa ja meillä on kaksi poikaa vajaa 7v ja 2,5v. Tämä uusin tulokas tärppäsi heti 1. kierrosta. Itse kuumeilin vauvaa jo yli vuoden verran ennen kuin sain miehen lämpenemään asialle.

pitääpäs jatkaa myöhemmin kun lapsi kipeenä itkee tuolla..
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Moi. Mä siirrys syyskuisista tänne kun kävin ultrassa niin siellä olikin toukka 6+1 vasta ja la siirty syyskuulta 5.10:) plussa näky jo tosi sikaisin sitten minulla. Sykekkin vahvana näkyi ruudulta. Ääniä ei saatu kuulumaan. Toukka oli niin pussin reunassa että lääkäri totes että vaikea nähdä onko siellä enemmänkin elämää.:O noh toiv. Yks vaan. Tää siis kolmas raskaus. Ennestään mulla 4 ja 11v pojat. Tyttöbois kiva:) itsel ikää nyt 29v
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Heipä hei. Mulla olis näillä näkymin la 17.10.2014 eli ihan alkumetreillä vielä mennään. Juurikin pähkäilen, että mihinkähän ajankohtaan varhaisraskauden ultran varaisin, että varmasti näkyis luotettavia tuloksia suuntaan taikka toiseen. Koitan varmaan tuonne helmikuun viimeiselle viikolle jaksaa odottaa, jotta tulisi se 7viikkoa täyteen. Aiemmissa raskauksissa mulla on syke näkynyt juurikin noihin aikoihin niin uskoisin nytkin näin olevan.

Meille siis tulossa nyt 5.lapsi, itse olen kohta 30 ja synnytyssairaala on TYKS (valitettavasti).... Tämä on ihan totaalinen yllätys meille eikä meille pitänyt edes enempää lapsia tulla, mutta toisin kävi. Mikäli siis kaikki nyt menee hyvin loppuun asti. Hieman koitan toppuutella itseäni liialiselta optimismilta, koska ennenkin on käynyt höpsösti. Olen saanut elämässäni 2keskenmenoa ja lisäksi yksi lapsistamme menehtyi muutaman viikon ikäisenä. Vaikka tämä raskaus ei tosiaan kuulunut suunnitelmiin niin kyllä sitä äkkiä huomasi olevansa tosi iloinen. Pieni kulkee nimellä Hilpiäinen. :)

Oireita mulla on ollut vain se jäätävä väsymys ja lievä pahoinvointi. Tai oikeastaan pahoinvointi on ilmennyt ihan vain vatsan kurautumisena.

Lueskelen noita kirjoituksianne iltasella kunhan kotiudun töistä.

Morrisson ja Hilpiäinen 4+4
 
Maijac: Onpas jännittävää! Tsemppiä sinne =)
Luckygirl: Minulla on myös synttärit niin sopivaan aikaan, että toivon siihen asti tämän pysyvän salassa. Toivottavasti olemme ehtineet sinne ultraan siihen mennessä, niin voisi läväyttää kuvia pöytään :D
Senya: Minulla näkyi masu ensimmäisestä vasta viikolla 20, vaikka hoikka olinkin, mutta loppua kohden maha meni lapsiveden määrän takia enemmän kuin yläkäyrillä :D Kyllä olisin pienempään masuun tyytynyt. Sohvalta ja sängyltä ei päässyt ylös, sukkia tai kenkiä ei saanut jalkaan ja kävely oli tuskallista.

Nyt maha näyttää aika isolta turvotuksen takia. Samalta kuin ensimmäisessä viikolla 20 :O

Tuntuu, että täällä pk-seudulla ei saa tuota varhaisultraa, ei millään. Ei edes silloin, kun imetin, enkä millään tiennyt raskauden kestoa. Neuvolasta sanottiin vain, että yksityiselle on mentävä.

Morrisson: Onpa rankka kokemus tuo pienen menettäminen :( Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Heipsan!

Ehkä minkän sitten hieman tänne kirjoittelen vaikka ajattelin että lueskelen vaan teidän jutttuja :) eli täällä plussattu yllättäen kuun alussa, toinen mukelo siis on ilmeisesti tuloillaan. Eli entuudestaan tuossa pyörii tollanen 1v8kk pojan hulttio. Itselläni on oikeastaan ollut pojan syntymästä asti vauvakuume joka pahentunut vaan koko ajan. Mieheni ilmoitti tuossa viime syksynä yllättäen, että hän ei sittenkään halua toista lasta. Tämä tuli itselle yllätyksenä sillä oltiin pojan syntymän jälkeen kuitenkin molemmat sitä mieltä että näitä me halutaan lisää. No nyt sitten ehkäisystä huolimatta olen kuitenkin raskaana ja olemme molemmat kuitenkin onnellisia asiasta.

Mitään erityisiä oireita ei ole vielä ollut, paitsi yöllä vessassa juokseminen ja iltaisin älytön turvotus. Eli aika epätodellisesta tämä vielä tuntuu. Olen hoitovapaalla vielä tuon esikoisen kanssa enkä ole töihin nyt sitten tässä välissä menossa, eli ei tarvii stressata että koska joutuu pomolle kertomaan. Muutamalle kaverille olen jo kertonut ja muille kerrotaan sitten kun en pysty tätä roikkuvaa mahaa enään piilottelemaan ;)

Nii ja väsymystä on ollut, eikä sitä helpota yhtään että tuo esikoinen on huono nukkumaan ja on häntä yritetty tässä opettaa omassa huoneessa nukkumistä. Yöimetyksen sentään sain muutama viikko sitten lopetettua, päivisin imetän edelleen ja katsotaan tuleeko minusta tandemimettäjä vai vierottautuuko poika itsekseen raskauden aikana.

Madde ja Bebis 5+5

listaan voi laitta Madde, 29v, toinen, la 9.10, SAS
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Lämpimästi tervetuloa uusille!! :)

Tähtitomu, vauvatoiveinen, piatu voi miten raskas taival teillä on ollut .. :hug:
ja niin niin monella muullakin..anteeksi jos en muista nimeltä mainita..voi että on se vaan haastavaa tää elämän meno joskus.. :heart:

beanna ovatko viivat vahvistuneet..? :)

Tähtitomu Facebookissa olen ihan omalle nimelläni tosiaan. Ei oo tähän mennessä löytynyt lähituttuja noissa salaryhmissä, eikä se ois minua kyllä haitannutkaan.. Ja näistä teidän esittelyistäkään ei nyt vielä mikään kuulosta erityisen tutulta heh ;)

luckygirl miksi lääkäri ei sulle suositellut omega 3-lisää..???? Kerro heti!!! :D (Syön omegaa.. :p )

Sokerirasituksessa olen ollut kaksi kertaa ja kummallakin kerralla oli ihan o.k. keikka...ei tullut pahoinvoivaa huonoa oloa ja litku oli ihan hyvänmakuista! :) Tosi kurjaa ettei kaikilla ole tällaisia kokemuksia.. :( :heart:

EI OIREITA ja se ahdistaa... :( Ainut oikeastaan on ihon rasvoittuminen, mitä ei ollut noissa kahdessa edeltävässä raskaudessa ja vasemmassa munasarjassa nippaa j o s k u s.. Mä niin toivoisin niitä repäisykipuja ja alavatsan nippailuja...ne kertoisivat, että masussa tapahtuu jotain..!! Eilen mittailin iltalämpöä ja ihan alilämmöllä menin suorastaan et no just joo voihan hö..

Eli täällä jännittää ja pelottaaaaaa... Alkuraskauden ultra on jo viikon päästä rv6+3.. Sykkeen pitäisi syntyä jo viikolla 6 ja tuolloin olen jo 7.vkolla....ja syke syntyy n.25 päivää hedelmöittymisestä eli senkin puolesta en mene liian aikasin ultrailemaan.. Tiedän kuitenkin tarkalleen, millonka ollaan touhuttu ja millon ovulaatiota tikutettu ;)

Kasenja teidän tilanteenne onkin ihan uudenlainen..en ole ennen kuullut että kellekään, ois käynyt näin.. :) Mutta ihana juttu!!...onnea!

senya mulla edeltävässä raskaus näkyi jo ennen kuin tulin raskaaksi hahah.. :p ..Siis mua tultiin onnittelemaan raskaudesta vaikka vasta yriteltiin!!! Olen suht hoikka ihminen ja kun pyöristyn niin pömppömasu tulee esiin heheh.. ;) Joskus rv9 näytin siltä kuin oisin ollut 5.kuulla raskaana hahhahaaa!! :D

Morrisson voi olen pahoillani pienestä enkelivauvastanne :'( :heart:

Toivottavasti Jenni-Julia voit hyvin kun sinusta ei ole kuulunut lähiaikoina.. :heart:

Mukavaa tiistaipäivää kaikille ja maijac sun tänpäivän ultrakuulumiset jännittää..!! :) :)
 
Tervetuloa Madde84 :wave: Meillä on myös tuo esikon nukkuminen ongelmana. Hän on reilu 9kk ja imetyksen lopetin muutama kk sitten, koska hän halusi tissin suuhunsa puolen tunnin välein : / Vähän tilanne helpotti, kun poika siirtyi omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen maidon hajusta, mutta edelleen heräilee n. 2- 5 kertaa yössä tai pitää muutaman tunnin konserton. Jaksoin hyvin ennen tätä raskautta, mutta nyt on oltava koko ajan liikkeessä, muuten uni tulee :D
 
Voi apua miten jännittäää! Tunnin päästä h-hetki. En tosiaan usko, että siellä mitään vielä näkyy, kun tänään omien laskujen mukaan 5+3, mutta jos ees näkis onko oikeassa paikassa. :) Tulen kertomaan teille heti, kun kotiudu! Musta on tullut todella pahasti hajuherkkä. Kaikki vähänkään voimakkaammat hajut tekee tosi pahaa. :(
 

Yhteistyössä