Alkuperäinen kirjoittaja Lahja:
Keiju07:n kirjoitus luomuplussista ja keskenmenoista sai pääni sekaisin. Yritän olla positiivinen, mutta jotenkin negatiivinen fiilis jäi.. Nyt jokainen vatsannippaus ja -vääntö saa huolestumaan
Hui, ei ollut missään tapauksessa tarkoitus huolestuttaa sua
Lahja! Kuhan omaa napaani mietin ja tulevaa ehkäisyä. Siis lääkärit varmasti sanoisivat, että hoidoista alkaneet raskaudet keskeytyvät herkemmin kuin luomuplussat (ja näinhän se taitaa tilastojen valossa olla). Mun kohdalla nyt vain sattui niin, että luomut menivät kesken ja ainoa hoidoilla saatu plussa on sujunut hyvin. Täysin todennäköisesti kyse on vaan sattumasta! Omassa päässään vaan kehittelee kaikenlaisia vaihtoehtoja. Eikä sitä sitten tule niin tarkasti mietittyä, miten asiat kirjoittaa ja miten ne muihin vaikuttaa.
Ja todennäköisyydethän ovat aina reilusti raskauden jatkumisen puolella, oli lapsi saatu alulle sitten millä konstilla tahansa!
Ne sun nippailut ja väännöt on nimenomaan positiivisia. Niitähän nimittäin on. Joten suhtaudu vaan positiivisesti!! :hug: Ei pitäis nyt tätäkään kirjoittaa, kun kaikki raskaudet ovat niin erilaisia, mutta omalla kohdallani voin jatkossa (jos sellaista tulee) sanoa, että huolestun vasta, jos ei ole mitään oireita. Sen verran kovaa vääntöä ja kipua mulla oli tässä viimeisimmässä raskaudessa. Toisilla sitten ei ole mitään oireita ja silti ovat onnellisesti raskaina.
Aika sensitiivisiä aiheita nämä, etenkin nuo keskenmenot. Omistani kai vaikenin liiankin pitkään ja nyt kun on kertomisen tarve, niin unohtuu, että samalla saa muut huolestumaan. Ei missään tapauksessa ollut tarkoitus :/ .
Jos tähän loppuun jotain positiivistakin
: vauvan huoneen sisustaminen etenee: nyt on hoitopöytä paikallaan ja verhotangonkin juuri eilen maalasin. Pinniskin on koottuna, joten jos vauva saisi päähänsä nyt tulla (toivottavasti ei, ja tuskin), niin tärkeimmät asiat olisivat jo kunnossa. Koneessa pyörii myös vauvapyykkiä, tosin niitä pienimpiä kokoja mulla ei ole vielä. Eli kotiintulovaatteet neidiltä vielä uupuvat. Pitääkin mennä penkomaan kaverin varastoja tällä viikolla.
Keiju 33+6