Olipa ankea neuvolatäti taas
Delfiksellä! Miksi ihmeessä pitää sooloilla lääkäri(e)n mielipidettä vastaan? Jos jotain ikävää pääsisi käymään, niin kätilökö ottaisi vastuun? En myöskään ihan tajua, miksei sitä kohdunkaulan tilannetta voi katsoa. Helpottaisi vähän tulevaa äitiä, kun saisi tietää, tuleeko vauva pian vai eikö ehkä vielä hetkeen. Hyvä kuitenkin, että jaksoit olla sinnikäs tuon painarvioasian kanssa ja sait lähetteen. Se taitaakin sitten olla jo ihan pian?
Luin tuolta yhdestä toisesta ketjusta (raskausdiapetekseen ja käynnistykseen liittyvä ), että aikoja painoarvioon saa vähän joka puolella todella nihkeästi. Joku oli synnyttänyt 60-senttisen vauvan sektiolla, kun ei haluttu lähteä arvioimaan, ja olikin sitten lopulta pakko leikata.
Hyvä, että
Hapsiainen sait saikkua! Nuku nyt ja karkoita kaikki työasiat melestä! Olen itsestäini vähän ihmetellyt, että vaikka yöt ovat nykyään epänormaalin huonoja minulla, niin herätessäni olen kuitenkin aina virkeä.
Odessa, mullekin huomautellaan mahan koosta. Se on kyllä alkanut nyt vasta viikon-parin sisään. Mutta olet ehkä sellaista tyyppiä, että maha tulee esiin varhain, mutta siitä se sitten tasaantuu. Ja mitä siitä, vaikkei tasaantuisikaan! Olen yrittänyt suhtautua kommentteihin ihan neutraalisti, koska itsekin kyllä äimistelen mahaani peilin edessä. Ja oli millainen vaan, se on ihan paras maha minulle, koska se kantaa maailman tärkeintä sisältöä! :heart:
Päpsy, onnea vaunuhankinnasta! Hyvä, että saitte sen tehdyksi jo. Koko raskaudenhan voi olla epävarma tulevasta, mutta vaunut on kuitenkin hyvä hankkia valmiiksi.
Joo, katsoin samaa, onko elokuisten pino jo tosiaan aloitettu!?

Uusia kuukausipinoja tuntuu tulevan kerran viikossa.
Onko teillä muilla linea negra? Mulla on aika haalea sellainen, ei ole tuntunut enää vahvistuvan. Se on vahvimmillaan tuosta navan yläpuolelta. Mutta mikä on outoa, niin se on ihan
kiero. Eikö se yleensä mene viivasuoraan?
Alkaako tänään tosiaan jo viikonloppu?
piip 27+3