Taina Liekari kiertää maapalloa kävellen. Hiukan outo juttu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ootteko seurannut tätä naista. Meinaa neljä vuotta kiertää maapalloa kävellen. Tosin on nyt kai jo myöhässä aikataulusta. Vuoden kävellyt. Ei oikein sponsoreita, ei mitään tukijoukkoja. Seuraajat somesta vissiin lahjoittaa koska ei edes keräyslupaa.
En kyllä usko että pääsee tavoitteeseensa. Nyt jo ollut jotain sairautta ja onnettomuuksiakin jossain. Mitä järkeä tuollaisessa on.

Jostain luin että se pyrkii suorituksella ennätysten kirjaan Guinness vai mikä se on. Siinä on siis jotkut säännöt miten se on tehtävä. Meret kai saa mennä jollain välineellä. Jollain on kai aikaa ja luultavasti rahaakin.

Häh yks suunnitelma mulkin oli et kävelisin maailmojen halki ryhmysauvani kanssa 😁 mut satuin törmää tähän naiseen ku googlettelin tosta asiasta muutama viikko sit ja oliko tol naisel just ongelmia oliko azerbaizhanin tullin kanssa jossain siellä päin jos toi se sama nimeä en muista. Itel toi kaatuis tullijuttuihin ja byrokratiaan turhaudun hyvin nopeasti paperinpylrittelyihin ja alkaa nakertaa hermoja. Nyt sattui yks virkailia ja vaati kaikesta dokumenttia ja ainakun sain jonkun dokumentin netistä työllä ja tuskalla etittyä ja lähetettyä sen ni se vaati jo uuttadokumenttia mun hermo kiristyi ja tiuskasin et haluutko kaikki dokumentit syntymästä lähtien ni se sanoi näänhän mä et sä oot elossa. Ennen riitti kun sanoin ne kulut ja homma oli sil selvä en vääristellyt pitä sanoin noh pyöristelin sentit pois voiko sinun mielestä senttei pyöristää jos suullisesti sanoo pyöristetyn luvun? Mut jos virkaille riittää suullinen ilmoitus niin pyöristetäänkö sentit alaspäin tasa lukuun ilman senttejä vai vähän ylöspäin? Mut joo tsemppi tolle käveliä naiselle kävely on mukavaa puuhaa ja musiikki. Mun pitäs jotenkin välillä opetella käveleen ilmsn musiikkia. Etkö sä pidä sitten kävelystä? Varmasti toi nsinen näkee mielenkiintosia juttui. Jossain kun se yksi käveliä nainen oli maassa ni siinä kylässä ei ollut majoitus paikkaa ni kyläläiset oli tarjonnu sille yösijaa omasta kämpästään. Usksltaisitko sä mennä vieraassa paikassa vueraaseen kämppään vai nukkuisitko sinä taivasalla mieluummin makuupusissa? Oletko koskaan nukkunut tähtitaivaan alla? Jos olet ki milloin viimeksi? Mulla on aikaa mutta olen viimeksi nukuin puunjuurella vaikka satoi oli koivu metsä ja usva sai siihen paikkaan majesteettisen näyn se puu puutarha oli kaunis

Aloin vähän seurailla tätä naista kun näyttää pitävän yhteyttä tän yhden oudon pariskunnan kanssa joka kiertää asuntoautolla. Tosi erikoinen pariskunta, eikä siis hyvällä tavalla.

Jossain vaiheessa seurailin. Ei riitä neljä vuotta millään. Ainakin kuusi vuotta veikkaan jos onnistuisi mutten usko että onnistuu. Jo pelkästään maailmantilanne on niin sekava että liian arvaamatonta. Ja se rahoitus kai on hyvin huonosti järjestetty joten kaatuu siihenkin ennen pitkää.

Yhteistyössä