Rokotuksesta, sama vika käsi kipeä ja muita oireita ei tod näk tullut. Mun ahdistus ei menny sen piikkiin
piip, sähän tiedät, ja tää ei oo jaksanut mitään ylimääräistä vielä töiden lisäksi. Ja siks toiseksi mä huomenna varmaan pääsen tsekkaamaan niitä villahousulankoja joten
JoJo, niinhä se menee kun ite on koneella tuntuu ettei kukaan kirjoita ja kun ei ite pääse jatkuvasti kyttäämään niin johan on tullu asiaa vaiks kuin paljon

Toivottavasti se patjan vaihto menee niin kun luvattiiin.
delfis, kiva kuulla et siellä ollaan edelleen yhtenä kappaleena, toivottavasti nyt vielä tovin viihtyisi yksiössään
Ada, hienoa et edelleen miellyttää

Toivottavasti on hyvä eikä lika tartu. (meillä on ruskeat). Toivottavasti saat vauvan lempeästi käännettyä oikein päin niin pääset sinne haikaranpesään.
Pamina, kurja juttu tuo työ tilanne, toivottavasti nyt sitten pysyt hyvävointisena ja maha pienenä ettet jää kiinni ennen uuden sopimuksen saamista. (täällä on hyvä tilanne sikäli kun on vaki paikka saa valittaa pomoille jos ei jaksa )
Hapsiainen, hurjaa jo kohta toi rakenne ultra

kyllä niitä tavaroita varmasti alkaa kohta tippumaan kun keksii mitä tarvii ja mikä olis kivaa
kevätesikko, mä oon samaa mieltä noista viikoista, kuukausista ei hajuakaan

Hyvä et alkaa olo paranemaan.
La Mer, siellähän ollaan hyvän kokoisena lähtökuopissaan

Vähiin käy ennen kun loppuu
Mites muuten tällänen pikkunen kysymys, onko ammeen värillä väliä? Mä en jotenkin osaa ajatella muuta kun kirkkaan punaista ammetta vauvalle, varmaankinsiksi että meillä itellä kotona on ollut sellainen

mutta sitähän en tiedä onko sellasia vielä
Mitäs tää päivä menny kohtuudella ei ahdistanut. Mahaa nipistelee mut kai se kuuluu asiaan. Väsyttää vaan kovasti, ja keränny rohkeutta ja tsemppiä tää aikoo lähteä huomenna shoppailemaan ja ostaa mamma housut, tosin tänään illalla ei oo ollu hirveest turvotusta joten housut on edelleen jalassa vaikka kotona ollut jo kauan

mut on niille kumminkin jossain välissä käyttöä kunhan saa hommattua.
Onkohan tää nyt sitten närästystä mikä on kiusannut, mutta ei nyt hirveen kamalasti mut jotenkin kuitenkin. No jos jatkuu niin kokeilla rennietä, jos se auttaa niin sit se on närästystä

Tällä on huomiselle muitakin suunnitelmia (heti pitää kertoa) olis uima päivä

saatiin sovittua yhteen ajat ja sit mennään

siis järveen uimaan

toivossa on hyvä elää et toukkis tykkää ja haluaa sitä harrastaa mun kanssani läpi talven

vain aika näyttää mutta odotan kovasti.
Unico ja Toukka 14+4