Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Minä en ikinä alistuis moiseen. En, vaikka mulla on huomattavasti pienemmät tulot ja menot kuin miehellä. Pitää miehenkin osallistua perheen elättämiseen. Minä en kyllä tuommosta katselis.
Kyllä vakavasti laittasin harkintaan muuttamisen eri osoitteisiin. :/
Mä en erota haluais yhden taloussotkun takia, mikä on korjattavissa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset pystyisi yksin maksamaan lainaa. Mieheltä tulee elatusapuna se 500e luultavasti aika lähelle ainakin ja jos kerran jo muut maksatkin. Karsit menoja mitkä ei pakollisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Mitäs nää ukon menot on???
Visan lyhennys, toisen luottokortin lyhennys, Aku ankka, aku ankan sarjisextra, Bemaristi-kerho. Päivän aikana töissä ollessaan kuluu poikkeuksetta 30 euroa. Puhelinlaskut 120-150? (mun liittymässä on saldoraja 40?)...
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Meillä on joskus ollut vähän samanlainen tilanne. Minä sanoin että sinä ja luotto kortti lähdette tai sitten kortti mulle, kortin anto mulle ja jäi ja nyt asiat ok.Niin ja profiilis luki et olet etelä-pohjanmaalta, missä päin asustat?
Ette hirveän kaukana meistäAlkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Meillä on joskus ollut vähän samanlainen tilanne. Minä sanoin että sinä ja luotto kortti lähdette tai sitten kortti mulle, kortin anto mulle ja jäi ja nyt asiat ok.Niin ja profiilis luki et olet etelä-pohjanmaalta, missä päin asustat?
Seinäjoen kupeessa asustellaan
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Ette hirveän kaukana meistäAlkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Meillä on joskus ollut vähän samanlainen tilanne. Minä sanoin että sinä ja luotto kortti lähdette tai sitten kortti mulle, kortin anto mulle ja jäi ja nyt asiat ok.Niin ja profiilis luki et olet etelä-pohjanmaalta, missä päin asustat?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Ette hirveän kaukana meistäAlkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Meillä on joskus ollut vähän samanlainen tilanne. Minä sanoin että sinä ja luotto kortti lähdette tai sitten kortti mulle, kortin anto mulle ja jäi ja nyt asiat ok.Niin ja profiilis luki et olet etelä-pohjanmaalta, missä päin asustat?
![]()
Yv:tä laitoin sulle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heitä ukko pihalle ! jätä se luuseri
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Mitäs nää ukon menot on???
Visan lyhennys, toisen luottokortin lyhennys, Aku ankka, aku ankan sarjisextra, Bemaristi-kerho. Päivän aikana töissä ollessaan kuluu poikkeuksetta 30 euroa. Puhelinlaskut 120-150? (mun liittymässä on saldoraja 40?)...
Alkuperäinen kirjoittaja pihlanmamma:Mihin menee 30? työpäivän aikana? Ei ruokaan ja kahviin voi noin paljon mennä!?
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja pihlanmamma:Mihin menee 30? työpäivän aikana? Ei ruokaan ja kahviin voi noin paljon mennä!?
Sitä mäkin olen ihmetelly mihin saa tuon kaiken menemään. On siis viikon poissa kotoa. Ja silti saattaa illalla valitetta puhelimessa ettei ole ehtiny syödä koko päivänä ja silti rahaa on menny vaikka miten paljo. Jos mulla menis samaan tahtiin rahaa niin oltais katuojassa kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Olen miehelle tarjonnu vaihtoehdoksi yhteistä tiliä josta maksetaan kaikki menot mutta ei ole suostunu asiaan. En tiedä onko tuo käytännössä kuitenkaan järkevää mut olis ainaki jotenki tasapuolisempaa ku tämän hetkinen tilanne.