Kyllä kohta tulee itku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Mä en jaksa tätä elämää näin. Lapsilisät tuli ja meni. Minä maksan tässä taloudessa lähes kaiken. Netin, plustv:n, veden, sähkön, kotivakuutuksen... Just vein ruokakauppaan yli 130 ?. Auto jäi tankkaamatta. Muutama euro jäi rahaa ja sillä pitäis elää kaks viikkoa. Mies on kyl töissä mut sillä on niin helvetisti omia menoja ettei siltä riitä perheelle. Ja sehän ei karsi omia menojaan. Visa on höylätty täyteen ja yks toinen luottokortti on samoin. Sillä menee viikossa yksin enemmän rahaa ku mulla kotona kolmen tenavan kans... En jaksa enää ku rahat on aina kaikki. Tekis mieli itkeä mut tiedän etten pysty itkeä. Kaiken kasaan sisälleni.

Anteeksi purkaukseni. On vain niin paha olla...

Useamman kerran on asioista keskusteltu. Viikonloppuna viimeksi. Ja ne laskut mun on pakko maksaa ku niissä lukee mun nimi enkä halua niitä ulosottoon ku oon just saanu sen tyhjäksi. Mut taitaa mies ajatella ettei tarvi mua jeesata ku meillä on vain yksi yhteinen tenava. Kaks vanhinta on mun edellisestä liitosta. Kohta neljä vuotta ollaan yhdessä oltu ja aina ollu samanlaista.

Eihän se ole mistään kotoisin, että mies tuhlaa vaan omiin menoihinsa. Perheenhän pitäis olla etusijalla ja sen jälkeen vasta miettiä omia menojaan. En sitä tarkoita etteikö saa olla ollenkaan omia juttuja, mutta liika on liikaa.

Minä en ikinä alistuis moiseen. En, vaikka mulla on huomattavasti pienemmät tulot ja menot kuin miehellä. Pitää miehenkin osallistua perheen elättämiseen. Minä en kyllä tuommosta katselis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
heitä ukko pihalle ! jätä se luuseri

Olen harkinnu asiaa jo kauan mut en pärjää asuntolainan kanssa yksin. Unohdin äsken mainita että mies maksaa asuntolainan mut minä kaiken muun. Ja mun tulot on puolet siitä mitä mies tienaa. Ja lainaa menee noin 500? kuukaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minä en ikinä alistuis moiseen. En, vaikka mulla on huomattavasti pienemmät tulot ja menot kuin miehellä. Pitää miehenkin osallistua perheen elättämiseen. Minä en kyllä tuommosta katselis.

Kyllä vakavasti laittasin harkintaan muuttamisen eri osoitteisiin. :/

ei tuo nyt noin voi mennä.. kyllä miehen pitää osallistua. rupeet periin kotitöistä maksua jos ei muuten onnistu :whistle: et pese ukon pyykkejä, jääkaapille ei ole asiaa jos ei ole osallistunut sen kustannuksiin jne.. eikun, nyt vaadit tiukkasanaisesti muutosta tuollaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Mitäs nää ukon menot on???

Visan lyhennys, toisen luottokortin lyhennys, Aku ankka, aku ankan sarjisextra, Bemaristi-kerho. Päivän aikana töissä ollessaan kuluu poikkeuksetta 30 euroa. Puhelinlaskut 120-150? (mun liittymässä on saldoraja 40?)...

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:

Mä en erota haluais yhden taloussotkun takia, mikä on korjattavissa!

Mikset pystyisi yksin maksamaan lainaa. Mieheltä tulee elatusapuna se 500e luultavasti aika lähelle ainakin ja jos kerran jo muut maksatkin. Karsit menoja mitkä ei pakollisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:

Mä en erota haluais yhden taloussotkun takia, mikä on korjattavissa!

Ei se kyllä korjattavissa ole, jos miehellä ei ole haluja muuttaa asiaa. Ap:hän kertoi että mies ei omia menojaan karsi :/