Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

Tuo olis just niinku mä käsikirjoittaisin mun raskaus aikatauluni =)
Eli tässä täytyy päättää, että alkaa tositoimiin NYT vai vasta vuoden päästä :O

Huvittavaa lueskella, kun suunnittelette teidän suotavaa oksennusaikaanne, hehhe:LOL:. Mä inhoan oksentamista yli kaiken, mitenköhän sitä kestää alkuraskautta...:|
 
Mä olin viime kesänä raskaana, loppukesästä oli viikkoja jotain 25 mut mä en koko raskauden aikana oksentanut kun kolme kertaa. En tiedä et olisko alkuraskaus tuonu jotain pahoinvointeja jos olis osunu enemmän kesään. Oli mahtavaa yleensäkin olla raskaana, haluaisin olla jo uudelleen :)
Meil tällä hetkellä käytössä kondomi, jota mies tunnollisesti käyttää olen saanut jopa riidan aikaiseksi kun olisin tahtonut olla ilman "varmoilla päivillä"
 
Hei kaikille! Olen koittanut pysyä taustalla ettei nyt ihan överiksi mene tämä kuumeilu..onnistui vähän aikaa! =) Hmm...ja meillä taitaa käydä niin, että otan ensi maanantaina viimeisen pillerin, eli aloitammekin koitoksen heti, eikä elo-syyskuussa. Mutta, katsotaan katsotaan, jännään vielä toistaiseksi teidän puolesta!! :heart:
 
Hienoa Minmaria ja toivottavasti saatte pian onnellisia uutisia :heart:. Eikös teilläkin ollut niin, että nimenomaan mies aloitteli tätä teidän vauvakuumetta? Ja monesko lapsi teillä on haaveissa, vai olisko nyytti esikoisenne?

Krista ihanaa, että olet selvinnyt raskaudesta vähin huonoin oloin. Omalla siskollani on tupannu yrjö lentämään raskauden aikana, joten jos yhtään meissä samoja piirteitä, niin voi koitua omaksi kohtalokseni myös. Mietityttää, vaan miten yrjön kanssa selviää perus arjesta kuten töistä ja koulusta.

Mä en enää malta pysyä täältä poissa, selaillut vaan keskusteluja, vauvan vaunuja, sänkyjä yms. taitaa tää kuume koitua kohta kohtalokkaaksi ;)
 
Peity ja Fiinaliina Musta olis myös ihanteellista raskautua syksyllä, ja sais sitten kevätvauvan. Meillä kun tuo esikoinen synty niin alkoi vasta kunnon talvi. Ei päästy ulos tosi pitkään aikaan ja ahdisti. Joten kevätvauva olis oikein tervetullut! :)

Fiinaliina Mullakin vaan vauvakuume kasvaa kun luen kaiken maailman vauvajuttuja netistä ja kattelen kaikkea ihanaa vauvatavaraa. :D

Minmaria Meillä taitaa käydä samalla tavalla, ei vain jaksa oottaa syksyyn asti. Vauvan kaipuu on kova! :)

Kista Ihanan vähällä olet selvinnyt, itse oksensin puoliväliin saakka ja senkin jälkeen satunnaisesti. :/ Toivotaan että sulla seuraavakin raskaus menee ilman pahoja oloja!

Mulle alkaa jostain syystä hiipiä pelko että entä jos se pikkukakkonen ei tulekkaan, tai jos joudutaankin odottaa sitä _kauan_. On jotenkin vain ajatellut että se tulee yhtä helposti kun eka, vaikka se ei todellakaan oo niin sanottu.

P.S. Mulla on toinen tissi kipee :D Ja väsyttää niin pirusti. (Yritän siis etsiä kaikkia mahdollisia raskausoireita. :D)
 
Unno mulla vähän samat aatokset tuon ajan suhteen. Jos odottaa siihen asti että ns. ''kaikki on valmista'' ja sitten raskautumiseen meneekin _kauan_, ja joutuu odotella vielä odottelun jälkeenkin pitkän tovin.
Kun tietäiskin etukäteen...

Mites muuten teillä muilla, ootteko ''taikauskoisia''? Voitteko esimerkiksi ostella heti alkuraskauden aikaan (tai jopa ennemmin) tulevalle vaaville tarvikkeita/vaatteita, vai uskotteko sen tuovan epäonnea? (Jotkut kun eivät uskalla ostaa juuri mitään, vaikka raskaus olisi jo edennytkin)
Mulla on jo useamman vuoden ollut ''vauvalaatikko'' minne mä oon kerännyt mm. muutamia omia vanhoja vaatteita ja muita sellaisia spesiaaleja tavaroita mitä oon ajatellu että ehdottomasti täytyy saada omalle lapselle. Mä en usko että siitä tulisi huonoa onnea!?
 
Mukavaa keskiviikkoa!! =)

Fiinaliina: Juu, meillä mies rupesi ehdottelemaan vauvaa!! Ihanaa, hän se osaa yllättää, niinkuin kosintakin aikoinaan tuli aivan puskista! Mutta nämä ovat ehdottomasti mukavia yllätyksiä. Nyt tosin taidan olla minä kuka enemmän höyryän tämän vauva-asian kanssa, niin sitä vaan kun jostain innostuu niin sitten ihan täysillä!!
Pian selviää, jännittäviä hetkiä eletään!! :heart:
 
Haluisin kommentoida teille vaik mitä mutta meijän läppäri hajos ja täl puhelimella on niiiiin hankala kirjottaa :p vieroitusoireet jo tästä palstasta!
Kista, oot todellakin onnekas jos ei oo ollu pahoinvointia! Mä oksensin rv17 saakka ja se oli kyllä yhtä h*elvettiä. Laihduin ja luulin kuolevani :$ elämänhalu oli aika hukassa sen ekat n.11vkoa ja sitä pelkään eniten uudessa raskaudessa..
Ihania uutisia, minmaria!!
Fiinaliina, mä olen valitettavasti taikauskoinen ainakin olin raskausaikana. Ekat vaatteet vauvelille uskalsin ostaa vissiin rv30+ ja koko ajan pelkäsin....no, kaikkea mahdollista:/ mutta meni hormonienkin piikkiin.
Unno, :popcorn:
Mulla on kans tällaiset raskauspireet; väsyttää, koko ajan nälkä, siis KOKO AJAN. Vatsan nippailut ja painon tunne...eli joo, menkat alkaa kohta :kieh:
 
hih, melko hiljaista täällä. Joko kaikki on saaneet niin kovan kuumeen, että on alettu tosissaan yrittämään. Mä rupesin jo ite kirjotteleen tonne 2013-2014 pinoon. Se voi olla aika tavoitteellinen aika lapsen saannille :)

Me juteltiin taas eilen miehen kanssa vauvoista, ja yöheräämisistä ja kakkavaipoista ja elämästä millaista se olis kun vauva olis talossa. Ihanaa haaveilua, vatsanpohjaa kutittaa. Kun nyt pian jo vois alkaa oikein tositoimiin. Vielä vaan jännää tuo ensvuoden koulurutistus, miten siitä selviäis jos tuliskin raskaaksi.
 
Jep, hiljaista on.
Mekin ollaan juteltu nyt miehen kanssa uudestaan asiasta, ja paljon. Tilanne on yllättäen kääntynyt niin, että mä olisin valmis aloittamaan jo heti yritykset, mies haluaa oottaa jopa loppuSYKSYYN :O En mä ole kyllä heittänyt toivoa menemään sen elokuun suhteen. Vähän kuulosti miehen juttelut siltä, että olis AIIIKA helposti taivuteltavissa... ;):kieh:

Tosin, mulla ei ole edelleenkään menkat alkanut. Ei ne nyt vielä varsinaisesti myöhässä kai ole, tai siis on, mutta sehän on ihan normaalia e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Mitään tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen (ei, että menkat ois alkamassa, mutta ei myöskään, että oisin raskaana).
Mutta jos viikonkaan päästä menkkoja ei kuulu eikä näy, teen varmasti testin (ja petyn, kun se on nega). HAH!

No, onko Unno raskaana jo?? :D
 
Pikainen puhelinpäivitys kun olen koneen ulottumattomissa. Luulen että menkat tulee, kaikki raskausoireet hävinnyt :D
Mites Peity, tuliko hups:ista toivottu tulos? ;)

Palaan kun pääsen kotiin ja koneelle, kuumeilkaa ja haaveilkaa <3
 
No voi höh, Unno! Mut peukut pystyssä niin kauan, kun menkat ei ala...;)

En osaa sanoa HUPSista vielä mitään :LOL: alan vähän helisemään täällä jo kun tarkkailen mahdollisia oireita neuroottisesti. Nyt on kp 26, alavatsa, ja selkä kipeä, vasemmalta puolelta nippailee kohdusta välillä ikävästi, tänään ollut etova olo ja palellut.
Nämä on siis joko oireita menkoista tai raskaudesta, todennäköisemmin menkoista, joten nyt yritän kovasti saada pääni kasaan ja mennä höyhensaarille =)
 
Hei kaikki! Uusi kuumeilija olisi liittymässä joukkoon, sopiiko?! Liityin jo toiseen pikkukakkosesta haaveilijoiden ketjuun, mutta tällä hetkellä tämä sopisi paremmin, ja hyvät jutut kuulostaa täällä olevan! :)

Yritystä siis ei ole vielä aloitettu. Esittelynä sen verran (vastaan samalla muutamaan aiemmin esitettyyn kysymykseen) että olen reilu 3-kymppinen -09 kesällä syntyneen ihanan pojan äiti. Itsellä ollut vauvakuume vaihtelevasti viime vuoden (reilun?) aikana, mies on vasta nyt alkanut puhua että saattaisihan tuota.. Esikoisen syntyessä molemmilla oli vakityöt, oltiin vuokralla. Sittemmin ollaan menty naimisiin, ostettu asunto (lainalla tietenkin) ja minä menetin työpaikkani, sen jälkeen olen ollut kotona hoitamassa poikaa. Eli ei mekään olla tehty asioita mitenkään perinteisessä järjestyksessä ja silti on elämä mennyt kivasti. :)

Mä haaveilin aikoinani parin vuoden ikäerosta lapsilla, mutta nyt kun poika on 3, olen ihan tyytyväinen ettei ole tullut vauvaa aiemmin. Olen saanut nauttia lapsesta täysillä, seurata kehitystä.. Ja turhapa olisi muutenkaan haikailla enää sitä pienempää ikäeroa, joten näin meillä ja superonnellisia ollaan oltu tästä lapsesta, samoin ollaan jos toisen joskus saamme. Tuskin sen isompaa perhettä meillekään tulossa. Sen verran vain olen ajatellut, että olisi mukava jos toinen syntyisi suunnilleen samaan aikaan vuodesta kuin esikoinen,eli alkukesästä. Eka raskaus oli ihanaa aikaa, ja koskapa olen sääsätnyt kaikki ekan vaatteet, tulispa niillekin käyttöä. :)

Ehkäisystäkin oli juttua.. meillä myös kumi ja keskeytetty käytössä, lopetin pillerit jo kauan ennen esikoista.

Minusta olisi ihana nyt vaan antaa mennä, ns. TJOTtailla.. saisi jännätä mutta ei tarvisi heti alkaa stressaamaan. Mies siis on sanonut että miettii asiaa, mikä hänet tuntien tarkoittaa sitä että pian on kypsä ihan tositoimiinkin. ;) Veikkaan että loppukesästä/alkusyksystä päästään jo rentoilemaan :D. Mitään kierron pituuksia en edes tiedä nyt, aikalailla säännöllinen noin 4 viikon kierto taitaa olla. Taidan sen verran nyt tehdä konkreettista asian eteen, että laitan viime kierron päivämäärät muistiin.

Ihanaa kuumeilua kaikille!
 
Mukaan vaan! Kiva saada enemmän kuumeilijoita joukkoon. Sulla on kolmikymppinen ollu kyllä aika luxus raskaus, kivaan vuodenaikaan ja ilmeisesti aika ''helppo''. Toivotaan siis seuraavasta sulle samanlaista :) Ja toi teidän lasten ikäerohan on tosi mukava, kun on vanhempi jo vähän omatoimisempi.

Me ollaan pidetty itseemme tääl kiireisinä ja tehty terassia, paljon töitä ja kierretty huonekalu ja autokauppoi... ettei siis kaikki aika menis pelkästään kuumeoireilussa. Pakko muuten mainita noista autokaupoista sen verran, että oltiin uutta Nissan Jukea koeajamassa ja kattelees (musta se valkoinen on aivan ihana!!), mutta mies ei oikein lämmenny, ku ei kuulemma mahduta koko perhe, jos vauvakin saadaan. Se oli aika hellyyttävää ku tyyppi mittailee perää, että miten mahtuu lastenvaunut, istuimet koira (+kissa satunnaisesti) ja me samaan autoon... hih.

Peity?? Miltäs näyttää, joko sä oot paksuna :DD
 
Saakos joukkoon liittyä yks kuumeilija lisää? Miehen kanssa ollaan päätetty, että yritys alkaa ensi vuoden puolella mahdollisesti tammikuussa. Opinnot vielä kesken, joten ihan vielä ei oo oikea aika vauvalle. Ensi huhtikuussa tai toukokuussa valmistun. Miehelläkin opinnot kesken, mutta miehen opinnot on sellaista, että pari iltaa viikossa lähiopetusta ja muuten vaan etäopiskelua, eli mies käy töissä melkein joka päivä. Miehen valmistumista ei aleta odottelemaan.

Mä olen 21 vuotias ja mies 22 vuotias. Meillä ei ole ennestään yhtään lasta. :)
 
Kiitos Fiinaliina tervetulotoivotuksista! Aika hellyttävä sun mies tosiaan auto-ostoksilla! Ja hyvä että puuhaa riittää ja ajatukset muuallakin kuin vauvahaaveissa. Mä haaveilin muuten tuota ekaa lasta mooonta vuotta, opiskeluaikana jo, mutta sitten odoteltiin kuitenkin. Oli se ihan mielettömän jännää ja ihanaa aikaa kun miehen kanssa päätimme että nyt saa tulla jos on tullakseen. Ihana kun se on sulla nyt käsillä (ja oliko muitakin esikoisesta haaveilevia?).

Mun eka raskaus meni tosi hyvin, mitä nyt sellaista pientä pahoinvointia joskus, ja loppuraskaudesta vatsaa kiristeli ikävästi, mutta siis pelkästään normiraskauteen kuuluvia juttuja, ei mitään ongelmia. Ihan pelottaa että eihän voi mennä yhtä hyvin seuraava, totuin niin hyvään.. ikääkin jo enemmän jne jne. Vuodenaikojen suhteen kans sattui kyllä kivasti. Toisaalta tuntuu kohtalon ivaamiselta alkaa suunnittelemaan että milloin haluaisin että vauva syntyy. Ei se taida ihan mun päätettävissä olla... Mutta silti melkein kaikki vauvaa kuumeilevat taitaa laskeskella, itseni mukaan lukien!!! Eka lapsi muuten sai alkunsa parin kierron yrittämisellä, mutta koitan muistaa että se ei todellakaan välttämättä tule olemaan yhtä helppoa, niin moni tekijä vaikuttaa asiaan. Siksipä olisikin hyvä aloittaa mahdollisimman pian. Tämän faktan taidan miehellekin esittää. :p

Aivan ihanaa kun nyt sain tavallaan luvan tähän kuumeiluun. On näitä asioita vaan niin suloista miettiä. Tavallaan raskaus ja uusi vauva vähän pelottaakin, sitä on niin tottunut tähän meidän perheeseen jo. Toisaalta, haluan ehdottomasti pojalle pikkusisaruksen jos vain mahdollista, joten odottelu ja asian siirtäminen tuntuu turhalta. Ei kai sitä oikeaa hetkeä ole olemassakaan....

Väreilevää kuumeilua kaikille! =)
 
Tere myös Nonolle!!

Ekaks pakko pistää omaa napaa, eli mietin oliskohan mulla voinu olla eilen/toissapäivänä ovis. Mulla nippaili mahast sillai aaltomaisesti aina välillä, vähän niinku menkkamaisia kipuja, mutta paljon lievempiä. Ja tänään ku laskin niin pillereiden tyhjennysvuodosta on nyt aikaa 18 pvää, niin ovulaatio olis sit ollu niinku kp 16-17 kohdalla, eik se oo aika tavanomainen ovulaatioajankohta? Voi että mä toivon et se olis ollu ja menkat alkais ns. oikein, eikä niitä tartteis vuotta odotella...

Pystyisköhän tuota ovista vielä pongaamaan tikuttamalla???

Kolmikymppinen tää on kyllä niin jännää aikaa. Sitä ei jotenki usko, että on oikeesti jo siinä iässä että voi hankkia lapsia ja olla jollekkin äiti. (justhan sitä vasta oli 16 kesänen vailla mitään haluja ottaa vastuuta kenestäkään). Me mietitään aina miehen kanssa, että millasta se elämä sit on/olis jos/kun vauva saadaan. Mulla on toi ensvuosi vielä aika raskas vuosi koulussa ja eniten jänskättää että jos tulis raskaaksi ens lukuvuoden aikana, niin millaset kaikki r-oireet, niinku esim pahoinvointi olis. Meillä on läsnäolopakko, eli kauheesti ei voi oksupoksun takia olla poijes.
-> toisaalta sit taas, sitä jotenki haluais että ''vahinko'' tulis. Sit ei ainakaan tarvis enää jossitella vaan asioiden olis pakko jotenkin lutviutua.
 
Menkkaonnea Fiinaliina!

Mä olen tässä viime aikoina miettinyt paljonkin tuota että mikä/millainen olis se OIKEA AIKA saada lapsi. Ei kai sitä olekaan. Itsekin usein tuntunut siltä että kävispä "vahinko" niin ei tarvisi miettiä ja yrittää itse kontrolloida asiaa.. meillä ei taloudellisesti olis paras mahdollinen tilanne nyt, mutta toisaalta on riski etten saa töitä kuitenkaan vielä pitkään aikaan, eikä vauva/lapsi nyt niin kamalasti kuluta ensimmäisinä parina vuotena, meillä kun on esikoiselta kaikki vauvatavarat jo. Ja jos vielä sattuis niin kivasti että ne esikon vaatteetkin kävisi. ;) Myös pojan kannalta olen miettinyt paljon mikä olisi se paras aika tai ikäero, mutta ei kai siihenkään mitään oikeaa vastausta ole olemassa. Täytyy vaan tehdä oman perheen tilanteesta se paras tilanne.. ehkä se on niin yksinkertaista. ;)

Mun mies alkaa selvästi lämmetä.. tänään jo leikiteltiin asialla pojankin kanssa, kyseltiin että olisko siitä mukava jos tulisi pikkusisko (mies meinaa siis keskittyä tekemään tyttöä :D ), ja otettiin patakinnas leikkipikkusiskoksi. Molemmille tuli oikein kyyneleet silmiin kun kolmevuotias otti patakinnasta kädestä ja talutti sen maata pitkin katsomaan leikkiään, jutellen sille samalla. <3 Olipa suloinen. Saattaahan se pikkusisarus kolme vuotta silmäteränä olleelle olla aika kova paikka, mutta toisaalta on jo niin iso (sitten joskus, kun/jos..) että on jonkinlaisia keinoja käsitelläkin tunteitaan, ainakin meidän vanhempien avulla.

Mikä muuten olisi mielestänne ideaali lapsiluku perheessä? Entä minkä kokoisen perheen näette itsellänne tulevaisuudessa? Mulle ideaali olisi ehkä kolme lasta.. mutta luulen että seuraava raskaus tulee olemaan viimeinen.
 
Noniin, vihdoin koneen äärellä! Tänne oli liittynyt uusia kuumeilijoita! Tervetuloa. :)

Peity Mikä meininki? :D

Fiinaliina Toivottavasti menkat alkais normaalisti ja kierto asettuisi samantien. Mä olen tikuttanut ovista vaan mielenkiinnosta, halusin nähdä miten kroppa alkaa pelaamaan pillereiden jälkeen. :)

Kolmekymppinen Mulle tuli melkein itku kun luin tarina patakintaasta, niiiiiin suloista. Selkeesti valmis isoveljeksi. :)

Lapsilukuun, meillä tosiaan mies haluaisi suurperheen mutta luulen että kolmeen päädytään, kompromissi. :) Jos noita pieniä siis vaan meille vielä kaksi suodaan.

Omaan napaan ei ihmeitä. Menkkojen pitäisi alkaa varmaan kohta, testasin nimittäin negan. :ashamed: Oli nyt pakko kuitenkin kokeilla!
 
Mä hain kanssa ovistestejä kaupasta, saa sit seurata, että tapahtuuko mitää, ihan vaan mielenkiinnosta, eli ei vielä mitää varsinaista yrittämistä meillä.

Lapsilukuun, mulla ideaali olis kaks lasta. Tosin olis ihana saada sekä prinssi että prinsessa, että voi olla että tehdään vielä sit kolmas jne. jos aletaan molempia yrittämään. hih.
 
Hei täällähän on taas keskustelu käynnistynyt! Mahtavaa! :) oon ollut vapailla 3pvää (ihanaa! :heart: ) joten oon ihan ulkona kaikesta...IHANAN ulkona ;) ihan mahtavat säät ollut! ...mutta nyt takaisin töissä, motivaatio kateissa, joten onneksi on kaksplus ;)

tervetuloa Kolmikymppinen! Ja samaan tulokseen tulin minäkin, että ei oikeaa hetkeä pikkukakkoselle kai ole olemassakaan..se hetki on just silloin, kun toinen saa alkunsa :) meilläkin on muuten mies päättänyt tehdä tytön seuraavaksi :D puhuu aina pikkusiskosta. mulle on aika sama, toisaalta tyttö olisi ihana, mutta toisaalta pikkuvelikin tuolle meijän vilperille olis aika kiva....
ja nonolle tervetuloa myös tälle puolelle!

Heh, niiin...ei, täällä ei olla raskaana :kieh: Menkat alkoi päivälleen kp 28, mistä olin yllättäen aika iloinen! Tiesin alitajunnassa koko ajan etten voi olla raskaana, joten olin vain tosi onnellinen että ainakin ekat luomumenkat tulia ajallaan :) ja nyt ne alkaa olee jo ohikin, eli seuraava mahdollinen HUPS voi tapahtua! :LOL:

Ihana Fiinaliina miten sun mies on mittaillut autoa vaunuille sopivaksi.. :heart:
ja kyllä sulla on tainnut ovis tuolloin olla. Kuulostaa oireet tutuilta..mä alan kans nyt innolla seurailee, bongaanko tästä kierrosta ovista :cool:

Unnolle pärähti sitten nega :/ mä tsemppasin etten tehnyt sitä negatestiä vaikka mieli teki!! mulla on pää ihan sekaisin...jännitän täällä töissä ihan hullusti. Tänään nimittäin kai selviää, saanko uutta työpaikkaa (joka olisi VAKItyö täysillä tunneilla!!) ja jos saan, aloitetaanko silti yritykset heti vai syksyllä...
jos en saa sitä työtä, jään pian työttömäksi ja se ahdistaa valtavasti!! No, sittenpä ei tarvi aikailla pikkukakkosen alullepanoa :kieh:
 
Kiitos vielä tervetulotoivotuksista Unno ja Peity, mukava että löysin tämän ketjun ja pääsin mukaan.

Olen pahoillani negatestauksesta Unno.. Se on kyllä kurjaa kun vauvaa toivoo ja on jo tuntevinaan raskausoireita ja kaikkea. Esikoista kuumeillessa en ehtinyt negatestiä koskaan tehdä, mutta raskautta edellisessä kierrossa mulla oli kaikenlaisia oireita (joita siis oli sitten myös kun raskaus oikeasti alkoi.. mietinkin että olisko hedelmöitys tapahtunut, mutta luonto sitten hoitanut asian omalla tavallaan, tiedä häntä!). Mutta pettymys oli kova kun menkat alkoi.

Peity myös, harmi kun tuli menkat, mutta toisaalta onneksi sulla se oli myös ilon aihe! Ja onnea siihen työjuttuun, kerro sitten. Mä jäin ilman töitä (työnantaja meni konkurssiin) reilu vuosi sitten, ja vaikka asia oli suuri stressin paikka silloin, niin toisaalta myös onnenpotku, siltä tuntuu nyt: olenhan saanut olla pojan kanssa kotona. Tietenkin nyt huolettaa että miten uusia töitä löytyy, varsinkin jos nyt (vuoden kuluttua?) saisimme vauvan ja kotonaolo venyisi vuosiksi. Mutta kuten totesimme, ei sitä oikeaa hetkeä taida olla olemassakaan, joten parasta antaa tulla silloin kun itse/perhe on siihen valmis. Ai teilläkin mies keskittyy tyttöön? :) Mä kyllä myös toivoisin tyttöä, olisi ihana saada kokemus molemmista. Pojan äitinä en vaan osaa oikein asennoitua tyttövauvaan, en osaa kuvitella sitä.. mutta onneksi luonto hoitaa. :) :)
 
Peity Tässä kierrossa voitkin sitten yrittää ajoittaa ton HUPSin oviksen tietämille. ;) Harmi että menkat alkoi mutta toisaalta taas jo työjuttu vaatii odottamista niin ehkä ihan hyväkin? En tiedä onko tässä kuumeessa missään tilanteessa hyvä että menkat alkaa mutta aina välillä joutuu miettimään järkisyitä. :D Toivottavasti vakkarityö osuu kohdallesi, on sitten turva äippäloman jälkeenkin. ;) Milloin saat tietää??

Kolmikymppinen Nega on aina inhottava, vaikka meillä ei vielä virallista yritystä ollutkaan tässä kierrossa, nyt pitäisikin sitten ottaa mies puhutteluun ja miettiä että olisko ensimmäinen yrityskierto jo ensi kierto, hui, jännää!!! Joko teillä mies lämmennyt kokonaan ajatukselle? Toivottavasti pian! :)

Luulen että kropalla saattaa olla käynnistelyongelmia pillereiden jäljiltä. Huomenna kp29 eikä menkkoja kuulu. Varmaan vielä sen toisen negan huomen aamulla testaan, malttamaton kun olen. :D Pettymyshän se tulee kun menkat alkaa, mutta saisivat alkaa niin pysyis kierrot edes jotenkin tasaisina.
 
Kiitos Kolmikymppinen ja Unno :flower: Kyllä mä oon aidosti iloinen noista (jo menneistä!) menkoista. Olisin ollut onnellinen myös raskaudesta, mutta yllättäen en ollut vähääkään pettynyt tästäkään tuloksesta :) Ehkäpä tää työjuttu vie niin paljon tilaa nyt ajatuksista.
Mä luulin että oisin saanut tietää sen jo eilen eli perjantaina, mutta taitaa mennä maanantaihin. Lupasitvat siis ilmoitella loppuviikosta/alkuviikosta, mutta tuskin nyt viikonloppuna enää soittelevat...eli maanantaihin pitäis jaksaa odottaa. Oon jo ihan väsynyt, kun jännitän vaan koko ajan niin paljon! Miten saan mun ajatukset ja elimistön hetkeks off-asentoon?? :D

Kolmikymppinen mä haluaisin kans kokemuksen tyttölapsesta. Tai ainakin halusin jossain vaiheessa..nyt ehkä tuntuu ajatus jo vähän vieraaltakin. Just se, että miten sitä muka yhtäkkiä tytön kanssa osais olla? Mä tykkään niin hirveesti pikkupojista, ooni itekin aina ollut aika poikatyttö ja meillä rakastetaan mm. urheilua hirveesti. Miten mä osaisin leikkiä tytön kanssa jotain prinsessaleikkejä?? :$ No, eihän kaikki tytöt tietenkään ole prinsessoja...ja kun meidän perheestä ei ainakaan sellaista esikuvaa voi saada kun on vaan kolme rämäpäätä talossa...:D mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ja totta, luonto varmasti hoitaa.

Unno toivon että sulla alkaa menkat pian! Hermoja raastavia noi "yli" menevät päivät...
 
Peity ja kolmikymppinen Oon teidän kanssa samassa veneessä ton tyttöasian kanssa, mies on sanonut että sitten kun tulee se pikkusisko. Eli tyttöä selkeesti toivoo. Itse en osaa toivoa kumpaakaan, tietenkin olis kivaa jos tyttö tulis niin olisi molemmat, mutta mulle käy ihan yhtä hyvin kaksi poikaa, mihin oon asennoitunut. :D Oon myös miettinyt että millaista olis olla tytön äiti, mutta eiköhän se luonnistu sitten samalla tavalla kuin on luonnistunut pojankin kanssa. Toivoin meidän esikoisesta tyttöä, mutta rakenneultran jälkeen musta tulikin superylpeä pienen pojan äiti. :D Joten nyt kun tietää että se lapsi on niiiiiiin rakas olkoon kumpi tahansa niin ei osaa edes toivoa kumpaakaan.

Peity Ei sitä kroppaa saa off-asentoon. :D Pitää vaan yrittää pitää itsensä kiireisenä, se yleensä auttaa mulla. Niinku tän vauvajutun kanssakin!

Tein tänä aamuna toisen negan, pakko vaan uskoa että ei, en ole raskaana, kierto vaan venyy. Argh. Nyt en enään tuhlaa tuota viimeistä testiä tähän kiertoon, piste. :D No, seuraavasta kierrosta jos aloitetaan yritys tosissaan niin ehkä mahdollisuudet olisivat paremmat. :) Mutta kun meillä on ollut niin kiireistä että ei olla edes keskusteltu asiasta. Mies varmasti edelleen samaa mieltä että heti mutta mä mietin vaan tuota ikäerokysymystä jatkuvasti....
 

Yhteistyössä