Hei täällähän on taas keskustelu käynnistynyt! Mahtavaa!
oon ollut vapailla 3pvää (ihanaa! :heart: ) joten oon ihan ulkona kaikesta...IHANAN ulkona
ihan mahtavat säät ollut! ...mutta nyt takaisin töissä, motivaatio kateissa, joten onneksi on kaksplus
tervetuloa
Kolmikymppinen! Ja samaan tulokseen tulin minäkin, että ei oikeaa hetkeä pikkukakkoselle kai ole olemassakaan..se hetki on just silloin, kun toinen saa alkunsa
meilläkin on muuten mies päättänyt tehdä tytön seuraavaksi
puhuu aina pikkusiskosta. mulle on aika sama, toisaalta tyttö olisi ihana, mutta toisaalta pikkuvelikin tuolle meijän vilperille olis aika kiva....
ja
nonolle tervetuloa myös tälle puolelle!
Heh, niiin...ei, täällä ei olla raskaana :kieh: Menkat alkoi päivälleen kp 28, mistä olin yllättäen aika iloinen! Tiesin alitajunnassa koko ajan etten voi olla raskaana, joten olin vain tosi onnellinen että ainakin ekat luomumenkat tulia ajallaan
ja nyt ne alkaa olee jo ohikin, eli seuraava mahdollinen HUPS voi tapahtua!
Ihana
Fiinaliina miten sun mies on mittaillut autoa vaunuille sopivaksi.. :heart:
ja kyllä sulla on tainnut ovis tuolloin olla. Kuulostaa oireet tutuilta..mä alan kans nyt innolla seurailee, bongaanko tästä kierrosta ovista
Unnolle pärähti sitten nega :/ mä tsemppasin etten tehnyt sitä negatestiä vaikka mieli teki!! mulla on pää ihan sekaisin...jännitän täällä töissä ihan hullusti. Tänään nimittäin kai selviää, saanko uutta työpaikkaa (joka olisi VAKItyö täysillä tunneilla!!) ja jos saan, aloitetaanko silti yritykset heti vai syksyllä...
jos en saa sitä työtä, jään pian työttömäksi ja se ahdistaa valtavasti!! No, sittenpä ei tarvi aikailla pikkukakkosen alullepanoa :kieh: