Moikka
Mä taidan sopia tähän joukkoon.. Mulla on 07/11 syntynyt R poika ja nyt jo kuumeilen kovasti toista. Mies taas ei lämpene sitten alkuunkaan. Sanoi jopa että hänelle riittää tuo yksi lapsi. Suhteen alkuaikoina haavelitiin 2-3 lapsesta (minä haaveilin kyllä vieläkin useammasta..), mutta kaipa tämä ensimmäinen vauvavuosi on ollut miehelle niin kova pala, että nyt on ajatukset muuttuneet..
Raskaus ei ollut kovinkaan helppo, kun ensimmäiset 4kk vaan oksensin ja laihduin, sitten tuli järkyttävät liitoskivut ja vuotoa, ja sitten hemppa tippui niin alas että pyörtyilin.. Pojalla oli koliikkia ensimmäiset 3kk ja on senkin jälkeen ollut melko huono nukkumaan.. Kaiken kruunasi miehen armeija-aika, joka kesti raskauden vikat 2 kolmannesta ja pojan ensimmäisen 3kk ajan. Kaikesta huolimatta en vaihtaisi kokemuksiani mihinkään. Tiedän olevani onnekas kun minulla on terve ja ihana lapsi. Rakastan äitinä olemista, ja toivon tosissani että saan kokea kaiken vielä uudestaan. Enkä tahdo että R jää ilman sisaruksia..
Meillä on ´´ehkäisynä´´ käytössä keskeytetty yhdyntä, kun minä en halua hormonaalista ehkäisyä ja mies taas ei halua kumia.. Mies on kyllä tietoinen että raskaaksi tulo on mahdollista, ja onkin sanonut ettei se haittaisi vaikka tulisinkin.. Mutta yrittämään ei silti aio ruveta. Imetän esikoista edelleen eikä menkat ole tästä syystä vielä alkaneet, joten raskaaksi tulon mahdollisuus on melko olematon..
Väärin tai ei, välillä toivon että vaan tulisin raskaaksi, jotta loppuisi tämä arpominen.. Järjellä ajateltuna olisi tietenkin ihanaa että mies olisi asiassa mukana samallalailla kuin minäkin.. Jos saisin valita niin tahtoisin tulla raskaaksi tämän alkavan kesän aikana (olis ihanaa saada kevätvauva..) tai ihan viimeistään niin ettei lapsille tulisi yli 3 vuotta ikäeroa, mutta jos vauvakuumeeni saisi valita niin olisin jo raskaana ;D
Mutta ei kai auta kuin toivoa että ajan kanssa miehen ajatukset asiasta muuttuvat.
Olispa mukavaa jos saatais ihan kunnon porukka kasaan samassa tilanteessa olevista!
Vertaistukea kaipaan. En oikein tunnu kuuluvani tuonne kuumeilijoihin, kun ei ole yritystä edes näköpiirissä..
Jos joku on on/on ollut joskus samanlaisessa tilanteessa (jossa mies jarruttelee), niin kuulisin mielelläni että miten asia on edennyt ja mitä konsteja olette käyttäneet miehen käännyttämiseen
? Tiedän että paras konsti taitaa olla se aika, mutta vauvakuumeisena sitä en millään tahtoisi hyväksyä
Jaksamisia kaikille kuumeen kourissa riutuville ja aurinkoista kevättä!
Nyt nauttimaan tuon R:n seurasta, ei saisi valittaa kun on sentään jo tuo yksi!<3
-MaDdee