Kiva kun olette vastanneet ''elämänmuutos'' -kysymyksiini
heh. Mekään ei olla mitään superpilettäjiä, eikä myöskään matkustella kauemmas usein, koska täällä asustelee kisu ja koira, joita ei raaskita pistää hoitoon. Me molemmat ollaan kovin lapsirakkaita, mutta meidän ystäväpiirissä ei juuri ole vielä lisäännytty, opiskelen yliopistossa, joten monet kaverit haluavat lisääntyä vasta kun ura on saavutettu jne. itse siis kummastutan hieman kaveripiirissä jatkuvalla vauvakuumeilulla xD. Ehkä se on yksi syy miksi mä myös jännitä niin paljon. Meitä pidetään ihan friikkeinä, kun halutaan lapsi kesken opiskeluiden, se ympäristön paine on aika inhottava, kun aina joutuu selitellä, että miksi jo nyt? Miksi ei?
Kristalle täytyy myös vastata tuohon lasten ikäeroon. Mä oon aina ajatellut että haluan lapsilleni vähän enemmän ikäeroa, vaikka olishan se kiva että olis samanikäinen kaveri talossa, mutta mulla on kaksi perustelua.
Mä haluaisin, että vanhempi lapsi osaisi jo toimia hieman itsenäisemmin, esim. pystyy syömään itse, käy itse vessassa jne. Jotenkin mä ajattelen sen niin, että jos on kaksi ihan pientä, niin niillä on eri unirytmit ja aina kun toinen nukkuu niin toinen herää ja päinvastoin
Ja toiseksi, mä haluan kokea alusta asti tän fiiliksen uudestaan, VAUVAKUUME, musta tää pelkkä kuumeilu ja haaveilukin on niin ihanaa, että mä haluan kokea sen vielä uudestaan myöhemmin elämässä, ja koska meille ei tod. näk. tule suurperhettä, vaan perus kaksi lasta niin mä haluan pitkittää sitä seuraavaa vauvakuumetta.
heh mitä perusteluja, ehkä tää ei kuitenkaan ole ihan itsensä päätettävissä, vaan luonto voi hoitaa hommat ihan omalla tavallaan. Meni miten meni, jos vaan lapsi/lapsia meille suodaan niin otetaan ne just sillä ikäerolla kun mitä meille annetaan
Peity se on kyllä todella sitten tarkoitettu jos lapsi tuli alulle! Eli teillä on kuitenkin vielä käytössä kondomi?
Mun täytyy vielä kommentoida noihin sun pillereiden aikaisiin ''raskausoireisiin'', joista kirjoittelit tuolla aikaisemmin, että mulla on ollut ihan samanlaisia. Ennenkuin lopetin pillerit mä olin ihan vainoharhainen raskausoireideni kanssa ja sain jo miehenkin niistä innostumaan, hehh. Mitenköhän paljon noita ''raskausoireita'' nyt ilmenee kun ei enää noita pillereitä käytä...
Miten muut kanssaparit täällä toimivat ehkäisyn kanssa? Saa tulla, jos tulee? Varmat päivät? keskeytetty? Kondomi? Pillerit? ..........?