Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

Niinhän siinä kävi, että kun vauvoja alkaa ympärille syntymään, niin rantautuihan se vauvakuume meikäläiseenkin. Eli siis pinoon mukaan pomppaan jos vielä joukkoon mahtuu :)

Meillä kaksi poikaa -06 ja -08 syntyneet ja tässä nyt paripäivää yrittänyt isännälle keksiä miljoonittain järkeviä syitä, miksi se vauvan aika olisi juuri nyt niin hyvä. Isäntäkin hieman lämpenemään päin, joten itse alustavasti ajattelin että ehkä kesän jälkeen vois heittää kierukan jonkkaan ja antaa vauvalle lupa tulla.. Jos kaikki nappiin menee niin voisi jäädä kotiin, kun esikoinen aloittaa koulun.

Esikoista aikoinaan tehtiin kyllä parisen vuotta ennen tärppiä (pillereiden lopetus laittoi kropan aika sekaisin ja kuukautisista tuli neljännes vuosikkaat), joten hirmu korkealle en uskalla toiveita sen nopean raskautumisen suhteen laittaa. Kuopus sai kyllä alkunsa heti, kun annettiin lupa tulla, mutta esikon ja kuopuksen välissä ei kyllä hormonaalista ehkäisyä ollutkaan käytössä..

Katsotaan siis rauhassa, miten tässä käy. Onneksi on sentään muitakin samassa tilanteessa olevia.

Onko tästä pinosta muuten joku jo jättänyt ehkäisyn pois?
 
Heippa taas ja tervetuloa uudet :)
Voi harmi Joxu :hug:

Markke meilläkin on 1-vuotias, tai nyt "jo" 1v2kk tulee ensi kuussa täyteen...mua on toi ikäero mietityttänyt niiiin paljon ja lopulta tullut siihen tulokseen, että fiilispohjalta, ja antaa kuumeen viedä...ei kai mikään ikäero ole ihan optimaalinen. Kaikessa on hyvät ja huonot puolet...

nelly83 mulla on e-pillerilevy lopuillaan, sit vielä kahden kuukauden satsit edessä ja sit loppuu pillerit! =) ja alkaa yritys. Hirveen jännä tilanne.
Mä tykkään tästä hetkestä, nautin meistä kolmesta ja tänhetken ainokaisestamme, pienestä...nautin olla töissä ja nautin helposta arjesta. Nautin kesästä ilman raskautta. Mutta silti odotan syksyäkin innolla :heart: ihanaa aikaa.
 
Tervetuloa kaikki uudet! Kivaa, kun tämä ketju piristyy! Meitä kuumeilijoita siis on ihan kiitettävästi. :)

Minä kuulin tänä aamuna ilouutisia: mies sanoi vihdoin KYLLÄ vauvalle! Ei kuulemma ollut pitkään aikaan miettinyt koko asiaa, mutta sanoi, että kylläpä se kai hällekin sopii, jos mie niin tahdon. Ei kuulemma hänen jahkauksella asia somene. :) Nyt oon ihan puulla päähän lyöty, kun "lupa" yhtäkkiä olisikin. Mutta myös niiiiin onnellinen! Odottelemme kuitenkin kesän lopulle/alkusyksyyn ennen yritystä. Toivottavasti pupu ei hyppää nyt omaan pöksyyn, kun näin pitkälle ollaan päästy! (Ei kai..?) Meidän kaksi lasta ovat saaneet alkunsa helposti: esikoinen 5. kierrosta (taustalla vuosien pillerien syönti), toinen 1. kierrosta (ei hormonaalista ehkäisya takana). Nytkään hormoneja ei ole käytössä. Nyt pulmana onkin sitten, malttaako tässä enää kesän loppuun odottaakaan, kun toisaalta olis kiva heti päästä yrittämään!

Meidän tapauksessa rauhallisen hillitty, mutta sinnikäs suostuttelu ja asiasta puhuminen tuottivat tulosta! Pidän kaikille teillekin peukkuja, että "perhepoliittiset neuvottelut" onnistuvat teilläkin.

Palataan!
 
Vau!! Onnea Reda!!!!

Meillä vieläkin neuvotellaan asiasta, mutta kyllä mä uskon, että tuo mies vielä vihreää valoa näyttää.

Peityn sanoin: Täälläkin nautitaan kesästä ilman raskautta ja odotetaan innokkaana syksyä <3
 
Mahtavaa Reda!!! :flower:

Huihuihhui....juuri pääsin kehumasta että nautin tästä tilanteesta ilman raskautta tai yritystä...mutta niin se elämä heittelee, nyt on nimittäin taas niin, NIIIIIN kauhea kuume että voisinpa vaikka itkeä :D ihan hirmuinen. ja tämän kai laukaisi se, että mieheni serkku, jolla on samanikäinen esikoinen kuin meillä (oltiin siis yhtäaikaa raskaana ja se oli niin hauska yhteensattuma kaikin puolin), odottaa nyt toista! voiiiih...:heart: me oltais siis taas mahdollisesti samaan aikaan raskaana...mutta nyt tuli sellainen että hitto, miten mä jaksan odottaa vielä reilut 2kk! käääk!

Kun edelleen haluaisin nauttia hellekesästä ilman oksentelua ja raskautta, mutta miten nyt saan pääni kasaan etten itke kesken työpäivän kun näen jonkun pallomahaisin kävelevän ohitse...:stick::LOL:

1 pilleri jäljellä tästä liuskasta, 2 e-pilleriliuskaa jäljellä.........ihanaa kun tänne voi purkaa!
 
Heippa. Tämä ketju sopii mulle kuin nyrkki silmään.
Meilla on täällä kotona kolme ipanaa, -08/06, -02/09 ja-05/11 syntyneet. 2008 syntyi välissä myös pieni tytär joka lensi Taivaan enkeliksi jo kohdustani. :(
Eli tavallaan kuumeilen täällä nyt viidettä.. Jotenkin tätä kuopusta odottaessani olin täysin vakuuttunut että meidän lapsiluku on tässä. Että kolme on meille se sopiva ja että perhe tuntuu kokonaiselta. Muttamutta.. jotenkin kummasti se vauvakuume taaaaaaas on hiipinyt takaraivoon ja ihania vauvamasuja näkyy joka paikassa. Tai sitten sitä sivusilmällä vilkuilee ohitsekulkevia vaunuja ja miettii että tuohon koppaan mahtuu vaan sellainen ihan pieni vauva.. Että vaikka tavallaan tätä kuopusta pitää vielä vauvana niin iso poikahan se jo on, ei mahtuisi enää vaunukoppaan köllöttämään. :)
Vauvakuume on aaltoilevaa, niinä päivinä jolloin nämä kolme tappelevat keskenään, olen aivan varma että tämä on nyt tässä, ei yhtään enää. Ikinä. Mutta sitten enimmäkseen on niitä päiviä jolloin sivusta seurailen kun pieninkin jo otetaan leikkeihin mukaan ja kaikki kikattelevat omassa huoneessaan.. ja ajattelen että voih, oishan se vielä kerran ihana kokea raskaus ja synnytys ja saada vielä yksi vauva tänne nuuhkittavaksi ja syliin :heart: Ja aina se katse harhailee kun ostoskeskuksissa ihan niitä pieniä ja punaisia vauvoja näkee.. Hohhoh.. Mietin kyllä välillä että onko tää joku biologinen vaihe vaan, ikää mulla tulee tänä vuonna 32.
Tavallaan hankalaksi tämän homman vielä tekee se että mies on sanonut ihan suoraan kun olen vihjaillut välillä että eikös vaan oliskin ihana sellanen neljäs tähän koplaan vielä, niin sanonut että miksipä ei mutta mun täytyy hoitaa opiskelut loppuun ja työpaikka itelleni. Niin sen jälkeen sitten. Ja näinhän se onkin.
Mä olen siis ollut kotona esikoisen syntymästä asti, aloitin uuden alan opiskelun ennen kuopuksen odotusta ja jäljellä olis vielä reilu vuosi opintoja.

Inhottavaa kun tietää että ihan oikeasti on kuunneltava niitä järkisyitä miksi vielä ei voi edes harkita vauvan yritystä. Meillä kun menis asunto ja auto vaihtoon ehdottomasti jos vielä yksi napero taloon siunaantuisi. *huoh*

Että ei se auta kun vaan sinnitellä tämän kuumeen kanssa. Positiivista tietenkin on se että mies näyttää vihreää valoa mutta kurjaa kun tietää että edessä on vielä vähintään parin vuoden odottelu ennenkuin voi edes harkita vauvan yrittämistä..

Tänne ketjuun voinen purkaa tuntojani, kellekään muulle en oikeen voi tästä kuumeilusta puhua, pitivät vähän hulluina meitä jo siinä vaiheessa kun tämän kuopuksen odotus paljastui.. Mutta te varmaan ymmärrätte.. :)

Noh, nyt tämä mainittu kuopus juuri kiipesi tietokonepöydälle ja napsautti näytön kiinni, taitaa olla huomiota vailla joten palailemisiin!!

terkuin vauvakuumeinen Vesipeto
 
Heipat taas!!

Pakko purkutua hieman teillekkin... eli perjantaina tapahtui jotain ihan uskomtonta... Mun kierukka otti ja tuli ulos ihan itsestään vessa käynnin yhteydessä!! Sitä en ymmärrä, miten siinä niin kävi, kun se kapistus on kuitenkin mukana hengaillut jo 3.v, mutta niin siinä vaan kävi, että pyyhkiessä löysin langanpään haaruksista ja siitä kun nappasin kiinni, niin kierukka oli kädessä!!! :O
Mies ei ihan hirmuusti ilahtunut ja vähän jo heittikin, että taisit tahalteen sen sieltä ronkkia.... Saako sitä edes itse kaivettua pihalle??: /
No, lopputulema on kuitenkin nyt niin, että kierukka on historiaa ja ehkäisy vastuu ukolla, kunnes suostuu kolmanteen vauvaan :kieh:
Edelleenkää kyllä täällä ei ole kiire koska minäkään en kauheasti hingu sitä etovaa oloa tähän kesähelteille. Rauhassa siis mennään :)

Tervetuloa mukaan vesieto surku!!! Se on kyllä niiin ärsyttävää, kun ukot aina ajatteleva kaiken niin järjellä ja sitten vielä pirulaiset ovat usein oikeassa.Me naiset kun pelataan enemmän tunteilla.
 
Vesipedolle tsemppiä kuumeen kestämiseen! Parin vuoden aikana on jo toivottavaa saada muutakin ajateltavaa kuin raskaus :p
nellylle on käynyt onnellinen vahinko? :) höh, no ei kai sitä sieltä nyt itse saisi ronkittua ulos?! kyllä mäkin oon kuullut että kierukka on itsestään lähteny paikaltaan. Se on ollut ehkä huonosti alunperinkin.
Ehkä miehesikin tästä nyt pehmenee! Se oli katsos kohtaloa.... ;)

meillä on siis niin päin että mies on halunnut jo pitkään toista ja mä olen jarrutellut. Eilen kysyin mieheltä että "haluutko edelleen toisen lapsen?" ja se vaan sanoi että "Höh, mähän oon halunnut sitä jo vuoden, tottakai haluan!" :heart:
Nyt musta taas tuntuu etten muuta ajattelekaan kuin vauvaa...niinkuin jo edellisessä viestissä sanoin. Voih..varmaan fyysisestikin alkaa jo nousemaan lämpö, kun henkinen kuume on niin kova :kieh: sille vaan ei voi mitään...niin järjetön on tämä vauvakuume, että ei mitään rajaa!
 
Reda; Onnea, ihanaa että teillä mies lämpeni! :)

Täällä aika masentuneet fiilikset. Tänä iltana taas itketty, mutta mies ei osaa sanoa mitään, kuulemma syksykin liian aikainen ajankohta :´( . Eli tuntuu tosi toivottomalta, varsinkin kun olen ihan tosi kärsimätön luonteeltani. Töissäkin tuntuu pahalta, kun näkee vauvoja ja raskaanaolevia naisia, tästä on tullut näköjään mulle nyt ihan pakkomielle... Mies sanoi viime viikolla, että onhan meillä vielä aikaa tehdä vaikka kymmenen lasta. Joopa joo... :(

Pitäisi varmaan yrittää rauhoittua tämän asian suhteen ja antaa asian hautua, kun vaan pystyisi...
 
Voi rusinainen :hug: tsemppiä sinulle!! tuo kuulostaa niin rankalle ja voisin vaan kuvitella kuinka hajalla itse olisin jos yksin kärvistelisin kuumeen kanssa...hitsi, oikeita sanoja ei löydy. Mä en voi kun toivoa että miehesi lämpenee PIAN!
Mutta pakkomielle kuulostaa tutulta. Tämä raskauskuume on jo niin iraationaalista mulla, että kaipaan jopa sitä PAHOINVOINTIA. Siis herranjestas, kuinka sekaisin voi nainen olla. Mä siis oksensin esikoisesta rv 17 saakka ja olin niiiiin huonossa kunnossa että luulin välillä kuolevani :LOL: (jälkeenpäin voi nauraa, silloin ei naurattanut!!). Ja toiset oksentaa läpi raskauden... :/

Noh, mähän olin tässä pari pvää sitten jo vakuuttunut että olen tullut raskaaksi pillereistä huolimatta kun menkkoja ei kuulunut. Mulla oli vatsakipua (tietty johtui alkavista menkoista), huonovointisuutta, päänsräkyä, olin järrrkyttävän väsynyt yms ja yhdistin nämä heti tietty alkuraskauteen. Ainut vaan, että rinnat ei olleet YHTÄÄn herkät tai kasvaneet niinkuin esikoisen kanssa (tämä oli eka oire mistä tajusin olevani raskaana) joten alitajunnassa kuitenkin tajusin että eihän tässä raskaana olla...
mutta jestas, kun ehdin innostua. Ihan hölmöä. Mä en halua olla raskaana kesällä ja kuitenkin näköjään haluan. Niinkuin sanoin, irrationaalista.
Mutta alkoihan ne menkat, nyt sitten 2pillerilevyä jäljellä. Malttamattomana jo luen noita yritys-ketjuja ja odotus-ketjuja....:heart: voi, se yrittämisen alkaminen on niiiin jännäää! ja se itsetutkiskelun määrä..."onkohan tää nyt ovulaationippailua? oiskohan nää limat nyt sitä...? onkohan mulla vähän huono olo...? voisinkohan mä jo olla....???"
 
Heippa kaikille! :wave: Nythän se oikea ketju löytyi, jos vaan huolitte mukaan. Täällä podetaan aika kovaa pikkukakkoskuumetta. Esikko tulee tässä kuussa 11kk. Vauvakuume on niin paha, että melkein oksu tulee. :ashamed: Kaikille muille tuntuu olevan tulossa vauvoja mut ei meille vielä. Mies on laittanut vielä vastaan, mutta on jo alkanut puhumaan toisesta. Hän haluaisi että ikäeroa tulisi n. pari vuotta, eli siis kohta olisi aika aloittaa. :) Kovasti olen yrittänyt sanoa, että ei se välttämättä heti tärppää. Olis se vaan niin ihana tunne kun tietää sen, että siellä mahassa kasvaa uusi elämä... Ai että.. :)
 
Heips!

Täällä isäntä päätti ettei jarruttelekaan yritystä.. vaan sanoi et hänelle sopii et jätetään ehkäsy pois vaikka heti..!! =)

Mut josko nyt silti tonne elokuulle jaksetaan odottaa ja sit voi jättää pillerit pois, jotta saan ensin koeajan uudesta työpaikasta hoidettua.. pitää varmistella kun edellisen työn kanssa kävi vähän huonommin kun tulin melkein heti työn aloituksen jälkeen raskaaksi..

Mut en tiiä miten sit'ä oikein jaksaa odottaa kun haluis nyt jo päästä yrittään pikku kakkosta.. mut eiköhän tää kesä tästä mee nopeesti ja sit kohta on jo syksy, vaikkakin toisaalta ois kyllä kiva jos ei kesä menis hetkessä ohi kun se on muutenkin niin lyhyt..
Noh nautitaan nyt rennosta kesästä ilman stressiä yrityksestä ja kattellaan sitten syssymmällä.. :p
 
Meillä oli miehen kanssa perhepoliittiset keskustelut vkloppuna ja tultiin siihen tulokseen, että jätettiin ehkäsy pois ja vauva saa tulla kun on tullakseen!! Täällä ollaan ihan älyttömän onnellisia!!! :heart: Eli hyppään pinosta pois. :wave:
 
Heippahei! Täältä alkaa porukka karsiutuu ja hyvä niin, päästään pian kaikki siirtymään yrityspuolelle...;) onnea Pauki!!
Ja Markkella on sit sama tilanne kuin meillä...:)
Me tehtiin nyt sellanen päätös, että en syökään enää pillereitä, niitä kahta vikaa levyä. Sen sijaan mies saa hoitaa ehkäisystä huolehtimisen nyt seuraavat 2kk. ;) sen jälkeen jätetään kaikki ehkäisyt pois. Se on kiva, niin ehkä tärppää vähän nopeemmin kun saa nyt tulla pari luomukiertoa välissä :)
 
täällä kans yksi kuumeilija...neiti täyttää elokuussa 2v. ; ) varmaan olisi jo aikaisemminkin tullut kuumetta, mutta tää esikoinen on yhä todellinen tissimaakari. kierukka vielä paikoillaan, mut kuume alkaa nousta=)
 
Heippa!

Kirjoitetaan nyt sit tännekkin kun ei vielä tuonne yrityspuolelle varsinaisesti voi :|
Olen niin samoilla linjoilla Peityn ja Nelly83:n kanssa. Nuo tekstit on melkein kun minun kirjoittamia =)
Meillä mies rupesi havittelemaan vauvaa, ensi kesä olisi ihanteellisin aika.. <3
pari kertaa mieheni minulle asiasta sanoi, ja ekalla kerralla mutisin jotain joojoo- tyyliin ,mutta kai se on nyt uskottava kun hän toisenkin kerran vauvahaaveista jutteli. IHANAA! Mutta mutta, sen verran meinattiin odottaa, että elokuussa alkaisi yritykset toden teolla. Ja kun nainen jostain innostuu, niinkuin minä, ei tämä jännitys ota laantuakseen!!! Ei malta odottaa yhtään! :D
Viikko kerrallaan menen ja koitan aina keksiä jotain odotettavaa lyhyemmälle tähtäimelle. Toisaalta haluan että kesä vaan jatkuu ja jatkuu, mutta kas kummaa kun on tulossa jotain tosi jännää, niin saa syksykin ihan uuden tunteen!!
Viimeinen e-pilleri menee masuun 13.8, JA SIT!
Käyn täällä päivittäin lukemassa ja jännäämässä muiden puolesta, onneksi on muitakin!!
Ja onnea vielä Peitylle, varmasti hyvä päätös pillereiden jättö, ihana kun miehesi on niin mukana!!

Odottelua!!
 
Tervetuloa elovena79 ja minmaria!

minmaria, tutulta kuulostaa :D vaikea ajatella mitään muuta...varsinkin tylsinä työpäivinä, kun on liikaa aikaa surffailla netissä (kaksplus ;) ) ja kirjoittaa omaa blogia kera haaveilujen....huokaus. Kotona ei ehtisi niin ajattelee, kun jaloissa pyörii ihana mussukkainen, vilkas taaperomme, ja on niin paljon aina tekemistä :) mutta töissä...näen vain pallomahoja koko ajan, luen raskausblogeja, odotus-keskusteluja.....mutta kivaa tosiaan, että on ihmisiä keiden kanssa jakaa tämä odottamisen sietämätön...keveys? :kieh:

mainostan nyt muuten täälläkin, kun juuri vasta ton blogin aloitin..että jos kiinnostaa seurata kuumeiluni edistystä, lisää tekstiä löytyy täältä: Kuumeeseen ei auta Panadol.
 
Moikka! Pakko kirjoittaa koska tää pino sopis mulle kuin nenä päähän. :) Vauvakuume on ihan järkyttävä vaikka esikoinen vasta puolivuotias. Mies suostuisi yritykseen heti, mutta pakko yrittää ajatella järjellä, ja odotella vielä hetki. Tarkoitus olisi alkaa yrittämään ensi vuoden puolella. Miten tässä kestää sinne asti? Vauva- ja raskauskuume on ihan järkyttävä, vauvamasut ja pienet vastasyntyneet saa mut ihan liikutukseen.

Ja mikä siinä on että pitää surffailla odotus ja kuumeilupalstoilla niin että se kuume vain nousee?? Mä oon aika varma että mä en kestä sinne ens vuoteen vaan joskus kesän jälkeen meillä alkaa jo yritys. :D Esikoinen sai helposti alkunsa, saas nähdä kaunko kakkoseen menee.

Nyt pitäis vaan ajatella tätä ihanaa kesää. Onneksi tässä on paljon suunnitelmia niin ehkä tää kuume laskee (niin varmaan!). Mutta kun ne pienet nyytit on vain niin ihania. <3 Onneksi on toi esikoinen, vaikka en tiedä pahentaako se vain tätä kuumetta. :D Se kun vaan niin tarvis sen kaverin..

Unno
 
Yllätys, ei nukuta, niin valoisaa ulkonakin.
Aikaa taas haaveilla ja leikitellä ajatuksella että olisi raskaana.. ennen sitä tietenkin jännitys koko yrittämisestä, miten nopeasti se tärppää..kuukausia, vuosi..hmmm välillä jopa pelottaa =/ Ja kun vielä ensimmäisestä yrityksestä on kyse niin sitä kyllä kerkiää pyöritellä mielessä vaikka mitä!!
MUTTA, pitää ajatella positiivisesti ja koittaa olla ressaamatta! =)
Ja kyllä ne päivät etenee, mullakin päivät on aika vauhdikkaita työn takia, mutta kunnes iltapuuhat on tehty voi taas avata koneen ja alkaa jännäillä itsensä ja muiden puolesta!
Kiva kun tulee uusia koko ajan mukaan, toivottavasti pysytään yhteyksissä!

Nyt koitan laittaa silmät kiinni <3
 
Miten tän kuumeen selättää? Mulla on selkeästi ollut tänään ihan liikaa aikaa olla netissä, oon katellu kaikkia ihania vauvajuttuja ja lueskellu odotuspuolen juttuja. :ashamed: En oikeesti tiedä miten jaksaa odottaa vielä n. 8kk yritykseen.. Vaikka mietinkin että olis siinä mulle liikaa hommaa jos lapset olis alle 1,5 vuoden erolla. Ristiriitaista.

Ja sitten oon alkanut miettimään että entä jos siinä kakkosen yrityksessä meneekin kauan, vaikka vuosi, niin lapsille tulis ikäeroa melkein kolme vuotta, mutta eihän noita voi arvailla.

Sen oon päättänyt että ennen seuraavan yritystä on päästävä näistä entisen raskauskiloista eroon, joita on vielä n. 10kg.. :ashamed: Ja eipä kiinnostais kesän aikana mikään laihdutuskuuri. Onko muilla jotain ns. tavoitteita mitä pitäisi tehdä ennen yritystä? Jollain oli ainakin opiskeluja ja työpaikan hankkimista :)

Voi itku, tais olla aika negatiivinen kirjoitus. Tänään selkeästi ei ole hyvä päivä. Tsemppiä muille kuumeen kanssa painiville. :)
 
Unno, taas niin tutulta kuulostaa :LOL: Kyllä tässä kuumeessa onkin selätettävää.
No, mulle tuli nyt niin paljon muuta ajateltavaa mm. työjuttujen osalta, että ei ole ehtinyt pariin päivää ollenkaan jakamaan ajatusta vauvakuumeelle! Se on varmasti joku uusi ennätys :D
Mulla oli kans ehtona päästä edellisistä raskauskiloista eroon ennen seuraavaa. Mieshän on puhunut jo kauan pikkukakkosesta, mutta sanoin hänellekin että en suostu ennen kun ed. läski on poistunut kehostani! Ja vuosi siinä meni ennenkuin pääsin niistä eroon. Nyt ollaan lähes lähtölukemissa (n. 1-2kg lähtöpainoon, siis siihen mitä oli ekassa neuvolassa esikoisesta) mutta kesän aikana ois haave vielä parisen kiloa tiputtaa. En mitään kuuria kyllä taida enää jaksaa..
Mähän vedin tossa pari kk sitten sellaisen tahokuurin että kuukauden sisään tippui kuutisen kiloa. Äiti jo sanoi mulle kauhuissaan että "ÄLÄ nyt enää pudota, oot kohta liian laiha!" :LOL: mutta en todellakaan ole vielä liian laiha, kerta en ole lähtölukemissakaan vielä.

Jos haluat alkusysäyksen painonpudotukselle, suosittelen ehdottomasti lentoemäntädiettiä. 4 päivässä tippui 4 kiloa ja siitä sen jälkeen nopeasti se 2 kiloa vielä. Lentoemäntädieetti | Kauneus & Terveys
 
Peity Minkä ikäinen teidän esikoinen onkaan? Meilläkin mies olis ollut valmis tekemään heti perään toisen mutta helppohan sen on sanoa kun ei tarvii sitä kantaa ja synnyttää ja sitten olla kotona kahden pienen kanssa. :D Teillä alkaa siis parin kuukauden päästä yritys? Jännää! Meilläkin oli taas perhepoliittiset keskustelut ja päätettiin että nyt ainakin kesän yli odotetaan. Meillä on kyllä ehkäisy käytössä vaan ns. varmoilla päivillä nyt kun tavallaan pikkukakkonen on ihan tervetullut. Katsotaan kuin käy. ;)

Päätin että alotan viikon päästä ton sun laittaman dieetin, nyt on pakko tehdä jotain, ahdistaa nyt kun on kesä ja on tätä ylimääräistä massaa tässä. Jospa saisin yhtä hyvät tulokset! :)

Tänään selailin jo Phil & Teds sisarusrattaita, mikä mua vaivaa.. :ashamed:

Ihanaa sunnuntaita kaikille! :)
 
PikkuPoikamme on nyt 1v2kk. :) Mutta kyllä mullakin oli kuume hirmuinen tolloin kun tuo Poika oli n.6kk. Tai itseasiassa kuume oli suurimmillaan kun poika oli ihan oikea vauva vielä, eli 1-2kk. Sitten se laantui ja tuli takaisin puolenvuoden jälkeen. Sitten sain sen TAAAS jotenkin tungettua sivuun ja hetken osasin nauttia ihan täysillä helposta arjestamme.
Mutta nyt kuume on palannut ja päätin, että se saa tälläkertaa jäädäkin :heart:
Joo, elokuussa alkaa yritys...Eli poitsu ois kakkosen synnyttyä sitten yli 2v. Hih!

No teillähän saattaa "vahinko" käydä koska vaan jos ehkäismuotona on varmat päivät... ;) meilläkin mies katseli joku aika sitte uusia päällyksiä meidän Emmaljungiin, kun sehän on jo päätetty että seuraava lapsi on tyttö....:LOL: niin katseltiin jotain ihania valkoisia, nahkasia päällyksiä...oijoi!

Kyllä sillä Lentoemäntädietillä pitäis lähtee tosiaan 4kg neljässä päivässä jos sitä noudattaa tarkalleen. Siis ei yhtään mitään noiden ruoka-aineiden lisäksi, ei yhtään enempää eikä vähempää kuin mitä ohjeessa sanotaan eikä muuttele niiden ruokien paikkoja. Noudattaa sitä siis ihan orjallisesti. Tehokas alkusysäys painonpudotukselle :)
 
Viimeksi muokattu:
Taidan tulla hulluksi :D
Oikeesti, kuvittelin olevani jo raskaana, vaikka syön pillereitä, ja tyhjennysvuotokin tuli normaalisti. Viime viikolla alkoi mahan kipristely, menkat oli juuri loppunut, ja yleensä ei mitään kipristelyä todellakaan menkkojen jälkeen ole vaan silloin olen vasta elämäni kunnossa..nooh, jatkuu :LOL: oksettanutkin on aamupäivällä, päivällä ja myös illalla, alkoi myös viime viikolla, tänään ihan kunnolla! Selällään makoilu ei tunnu hyvältä ja jumpassa kun tein vatsoja, tuntui nipistys vasemmalla puolella vatsassa?? Päähän koskee, mulla ei ikinä koske päähän.. kauhean väsynyt koko ajan JA myös outo juttu, tähän samaan syssyyn tuli vielä kauhea krapula kun olimme veneilemässä ja mökkeilemässä, siellä ei edes tullut paljon juotua niin armoton olo, ja mulla ei ikinä juurikaan tule kummoisia oloja muutenkaan :(
Oikeesti, pimahdan kohta, kipeä en ole, tai sitten se on mulle tekemässä jotain oksennustautia mutta kun ei iske! Päivällä paleltaa koko ajan, vaikka ulkona lämmin!
SEurailen tilannetta, jos se onkin joku kesäpöpö =)

Mahdoton juttu
 

Yhteistyössä