Kumpi pahempi, fyysinen vai henkinen pettäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Esim. Jos saisit miehesi/vaimosi kiinni kirjoittelemassa seksi/hellittelyviestejä toiselle naiselle/miehelle, sähköpostitse ja chatissa yksityisesti. Jättäisitkö puolisosi?

Fyysistä kontaktia ei ole ollut.

nostaisin vitunmoisen haloon asiasta! en välttis jättäis jos homma loppuis siihen. tai kai suhtautuminen asiaan riippuu yhdessäolon pituudesta jne. ite 2v saman miehen kanssa olleena en tod sietäis moista..

Molemmat.

Ja siksi en enää suhteeseen, mis molemmat ei ole sallittuja, ryhdykään.

(taattu joku toinen käy mielessä ainakin, pare pelata varman päälle ja pitää sekin luvallisena)

Salailu ja valehtelu on kai se pahin, ei se, mitä salaillaan tai mistä valehdellaan.

Vaikea sanoa kumpi oikeesti ois pahempi. Henk.koht. sanoisin, että henkinen pettäminen jättäisi pahemmat arvet. Toisaalta.. aika paha :/

En usko, että jättäisin suoralta kädeltä. Suuren keskustelun ja mietinnän paikka olisi. Ja ennen kaikkea luottamuksen menetys ja sen kanssa eläminen olisi mulle raskasta.

Jättäisin.

Mut meillä on varmaan eri juttu, ku oon jo eronnut lapseni isästä ja nyt siis seurustelen "ihan muuten vaan".
En osaa sanoa mitä sitten tekisin jos olisi yhteisiä lapsia...
Kyllähän siinä luottamus menis, mä nyt oon muutenkin tosi epävarma ja mustis :/

Henkinen tuntuis varmasti pahemmalta mut jättäis en pelkästään tuommosen takia. Jokaisessa suhteessa varmaan heikot hetkensä mut jos molemmilla motivaatiota ja rakkautta niin varmasti tuommoisista yhdessä selviää. Usein vaan on sitten muutakin selvitettävää parisuhteessa tai toisen asioissa joka tuollaiseen ajaa, Mut hyvähän se ois nekin maholliset selvittää..

Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
En jättäis, tämmöstä mahtuu joka suhteeseen jossakin kohtaa matkaa!

mulle kävi näin ja annoin miehelle anteeksi tän yhden kerran. Joskus sitä vaan miettii että teinkö silloin oikean ratkaisun, koska nyt on vaikea luottaa mieheen, eikä halua tulla kutetetuksi toista kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jape:
nostaisin vitunmoisen haloon asiasta! en välttis jättäis jos homma loppuis siihen. tai kai suhtautuminen asiaan riippuu yhdessäolon pituudesta jne. ite 2v saman miehen kanssa olleena en tod sietäis moista..

Me ollaan oltu 9 vuotta yhdessä ja 2 lasta. Nostin kyllä asiasta todellakin haloon ja siitä keskusteltiin viikon verran erittäin tiukasti ja ero oli lähellä, mies kuitenkin vaikutti katuvalta ja sanoi hakeneensa piristystä, ei mitään oikeaa suhdetta, vaikka ne keskustelut kieltämättä vähän sellaselta kuulosti.

Mies meni kuitenkin aivan paniikkiin, kun jäi kiinni...samantien sanoin sillon että meidän liitto on nyt kyllä ohi, se oli se ensimmäinen reaktio suuttuneena.
Mies meni häkeltyneen näköiseksi ja kysyi että ei kai me nyt erota, vaikutti ainakin siltä ettei oikeasti sisimmässään halunnut minua menettää, mutta tiedä sitä sitten.

Jos olisi käynyt panemassa jotakin, niin se olis loppunu siihen sitten.
Toivottavasti se otti tästä kaikesta opikseen.

Yhteistyössä