kumpi pettäminen pahempaa henkinen vai fyysinen ? ( nyt kun tästä aiheesta on puhetta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piku81

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 655
0
36
Niin siis onko pahempaa se et puoliso pettää ns henkisellä tasolla, eli kaipaa ja haaveilee toisen perään alituisesti vai pidätkö pahempana esim. fyysistä kontaktia joka tapahtuu esim. kännissä vain kerran...

Minusta kinkkinen kysymys. En siis kumpaakaan hyväksyisi, mut ehkä kuitenkin toi henkinen ois jollain tapaa vielä pahempaa, vaikeampi antaa anteeksi, en tiiä..pahoja molemmat..

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
fyysinen
mielestäni jokainen jossain vaiheessa haaveilee toisesta ja saattaa ihastuakin

No siis tarkoitan semmoista astetta syvempää ihastumista/et viettää aikaa yms siis rakastuu kunnolla. Ja korostan siis et en hyväksy kännisekoilujakaan, mutta jotenkin mua ehkä sattui enemmän jos mies olisi ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa rakastunutjohonkintoiseen kun et hän ois vaikka ihan kontrolli pois ja sit tekis jotain tyhmää..No onneksi minun mieheni ei kyllä harrasta toto kännäilyä kovinkaan ja yleensä kyseessä on poikien saunailtoja n. 2 kertaa vuodessa...

Kyl taitaa kallistuu fyysiseen. Siitä voipi saada taudit ja muutenkin tulla välinpitämättömäks ja tekee sen helpommin uudelleen. Jos näkee unia/henkistä laatua, ei niille kukaan mitään voi. Sitten voi hyväksikäyttää omaa siippansa, jos on saanu kiksejä omista unistaan...hehe

Alkuperäinen kirjoittaja emmi:
Henkinen, minä haluan olla ainut nainen ei muita mielessä!

eli saa pettää fyysisesti, sen antaisit anteeksi? pano ilman tunteita tuntemattoman kanssa ei siis niin paha kuin haaveilu toisesta?

Ei olisi, koska miksi olla ihmisen kans joka ei rakasta sua eniten. Jokainen voi ihastua hieman mutta jos mun mies rakastuu toiseen ja ei rakasta mua yhtä paljon niin mieluumin se yhden illan känninen moka kuin ilman rakkautta.

eli saa pettää fyysisesti, sen antaisit anteeksi? pano ilman tunteita tuntemattoman kanssa ei siis niin paha kuin haaveilu toisesta?

Ei olisi, koska miksi olla ihmisen kans joka ei rakasta sua eniten. Jokainen voi ihastua hieman mutta jos mun mies rakastuu toiseen ja ei rakasta mua yhtä paljon niin mieluumin se yhden illan känninen moka kuin ilman rakkautta.

Juu elikkä juur tätä mieltä minäkin...

parempi kuin ei seurustele lainkaan, niin ei oo moisia ongelmia. jos haluaa olla yhdessä jonkun kanssa, niin kaippa sitä luulis omistautuvan puolisolleen, eikä tuu jaetuksi haaremin kanssa

Ja enkä tarkoittanu että saa pettää, ei tietenkään SAA. Ja en itse edes haluais tietää jos yhdesti kännissä tekee mokan, saa mies yksin itsensä kans painia jos petti minua.

Ja enkä tarkoittanu että saa pettää, ei tietenkään SAA. Ja en itse edes haluais tietää jos yhdesti kännissä tekee mokan, saa mies yksin itsensä kans painia jos petti minua.

En tiiä toisaalta myöskään haluaisinko tietää et on tosiaan kännissä sekoillut..Siinähän toisaalta vain haluaa omantunnon tuskia lievitellä, ja samalla tekee toiselle aivan mielettömän pahan mielen...

Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:

En tiiä toisaalta myöskään haluaisinko tietää et on tosiaan kännissä sekoillut..Siinähän toisaalta vain haluaa omantunnon tuskia lievitellä, ja samalla tekee toiselle aivan mielettömän pahan mielen...

Aivan! Juuri samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Henkinen, koska fyysinen voi olla ihan merkityksetöntä mutta henkinen yhteys ei.

Ei fyysinenkään mielestäni kovin merkityksetöntä voi olla, kyllä siinä on tuntenut vetoa ja halua siihen toiseen, ja vieläpä mennyt tekemään jotain sille asialle. :/

Fyysinen, minun mielestäni.
Omille tunteilleen ei voi mitään, mutta omia tekoja voi hallita siitä huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Henkinen, koska fyysinen voi olla ihan merkityksetöntä mutta henkinen yhteys ei.

Ei fyysinenkään mielestäni kovin merkityksetöntä voi olla, kyllä siinä on tuntenut vetoa ja halua siihen toiseen, ja vieläpä mennyt tekemään jotain sille asialle. :/

kyllä minä olen kännissä pannu sellaista ihmistä minkä selvinpäin haluaa unohtaa saati tunne vetoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:

kyllä minä olen kännissä pannu sellaista ihmistä minkä selvinpäin haluaa unohtaa saati tunne vetoa..

Mielestäni halua/et tuntee fyysistä vetovoimaa ei voi verrata henkisen tason yhteyteen ja rakastumiseen..toki näitä molempia voi tuntea samaa ihmistä kohtaa...

Fyysinen.
Minusta tuo haaveilu ja ihastuminen ei edes ole mitään pettämistä, ei varsinkaan ellei siinä mennä tekojen asteelle. Tunteita on mahdoton hallita. Enhän minä voi miehelleni sanoa, että lakkaa haaveilemasta ja toisaalta tuskinpa kukaan voi tunteistaan päättää. Sen sijaan voi päättää mitä tunteillaan tekee.
Joku tunteeton kännipano on minusta pahinta pettämistä. Siinä tavallaan uhrataan koko suhde merkityksettömän panon vuoksi. Kuka tahansa voi päättää, että pitää vehkeet housuissaan eikä mene panemaan toista. Sitä t u s k i n tapahtuu vahingossa!
Pitkissä suhteissa on hyvin harvinaista ellei joskus satu ihastumaan johonkin ulkopuoliseen, esim. työkaveriin jonka kanssa viettää aikaa ja tulee läheiseksi. Yleensä siinä vaiheessa arki on astunut omaan suhteeseen ja ajattelenkin nykyään, että tuollaiset tunteet on merkki siitä että on aika panostaa omaan parisuhteeseen enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Fyysinen.
Minusta tuo haaveilu ja ihastuminen ei edes ole mitään pettämistä, ei varsinkaan ellei siinä mennä tekojen asteelle. Tunteita on mahdoton hallita. Enhän minä voi miehelleni sanoa, että lakkaa haaveilemasta ja toisaalta tuskinpa kukaan voi tunteistaan päättää. Sen sijaan voi päättää mitä tunteillaan tekee.
Joku tunteeton kännipano on minusta pahinta pettämistä. Siinä tavallaan uhrataan koko suhde merkityksettömän panon vuoksi. Kuka tahansa voi päättää, että pitää vehkeet housuissaan eikä mene panemaan toista. Sitä t u s k i n tapahtuu vahingossa!
Pitkissä suhteissa on hyvin harvinaista ellei joskus satu ihastumaan johonkin ulkopuoliseen, esim. työkaveriin jonka kanssa viettää aikaa ja tulee läheiseksi. Yleensä siinä vaiheessa arki on astunut omaan suhteeseen ja ajattelenkin nykyään, että tuollaiset tunteet on merkki siitä että on aika panostaa omaan parisuhteeseen enemmän.

Siis kaikki ihastuu mutta on kyse RAKASTUMISESTA. Kyllä sen kännipanon voi anteeksi antaa ja elää sen kans mutta en vois itse elää sen kans että mieheni rakastaisi toista enemmän kuin minua.

Yhteistyössä