Kukaan ostanut silmälaseja, jotka käytössä osoittautuneet huonoiksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja irmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

irmeli

Vieras
Hitsi, kun korpee. Maksoin 500 euroa silmälaseista, jotka ei nyt käytössä istu mun päähän mitenkään päin. Aina puristaa ja hiertää jostain kohtaa.
Onkohan muuten missään optikkoliikkessä tyytyväisyystakuuta ?

Mä ostin sellaset missä on tosi matalat linssit. Käytössä huomasin, että aina kun katson vähänkin alaspäin, on näkökentän keskellä linssin alareuna :| Mut en mä siit kyl valittamaan mennyt, itehän mä ne valitsin, ei liike :o

Tuohan ei ole ongelma, koska kehystä lämmittämällä sen voi muotoilla sopivaksi. Mutta jos linssit ovat väärän vahvuiset, kuten minulla on pari kertaa ollut, niin siinä voi olla selvittämistä. Molemmilla kerroilla sain uudet linssit.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä ostin sellaset missä on tosi matalat linssit. Käytössä huomasin, että aina kun katson vähänkin alaspäin, on näkökentän keskellä linssin alareuna :| Mut en mä siit kyl valittamaan mennyt, itehän mä ne valitsin, ei liike :o

Tuohon tottuu, mullakin ekat "pienet" lasit tuntui tosi hassulta, kun näki aina kehykset, kun katsoi ylös ja alas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuohon tottuu, mullakin ekat "pienet" lasit tuntui tosi hassulta, kun näki aina kehykset, kun katsoi ylös ja alas.

noin kävi mullakin. Olivat ekat lasit, ja sain sossusta maksusitoumuksen. Oli pakko ottaa halvimmat mahdolliset, liike ne valitsi enkä minä. Ja kaiken lisäksi muutaman kk päästä vahvuudetkin oli jo väärät. En oo vielä hommannu uusia.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

noin kävi mullakin. Olivat ekat lasit, ja sain sossusta maksusitoumuksen. Oli pakko ottaa halvimmat mahdolliset, liike ne valitsi enkä minä. Ja kaiken lisäksi muutaman kk päästä vahvuudetkin oli jo väärät. En oo vielä hommannu uusia.

Miten sä kehtaat ees puhua tuohon sävyyn kun kuitenkin sait ILMAISET lasit?? :o

Mä vieläki pähkäilen noiden toisten uusien lasien kanssa että tuleeko ne istumaan ollenkaan mulle... Pitää käydä optikolla ja sitte vielä mallailla... Ehkä se on vaan tottumiskysymys kun saadaa oikein muokattua...

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä vieläki pähkäilen noiden toisten uusien lasien kanssa että tuleeko ne istumaan ollenkaan mulle... Pitää käydä optikolla ja sitte vielä mallailla... Ehkä se on vaan tottumiskysymys kun saadaa oikein muokattua...

Mä en taas kohta enää kehtaa mennä optikolle :)

Oli mulla tossa jo 7,5 vuotta ollu Silimäaseman lasit jokka lopulta meni niin naarmusiksi ettei niillä jaksanu kattua. Makso 400 eurua ko 2006 ostin ne. Nyt laiton sitte uuet 230 euron Spacesaversin lasit ja linssit on hyvät mutta saatana ko ne sankat nipistää ilkeästi. Ne on kuin julmat teräväreunaset ruodot jokka pysyy vaan puristusotteellaan päässä, varsinki vasemman korvan ylälaijasta rääpii karusti. Sitten ku ne sankat vielä jatkuu idioottimaisesti melkein suorina pitkälle korvan taka, eikä kaarru sillaan normaalisti heti korvan takana jyrkästi alaspäin niinku yleensä. nuo on Kuin jollain kilpapyöräilijällä. Kax päivää jaksoin pirtää niitä ja sit päätin että ristus fuck jo perse vieköön, nyt mä vaihan justiin paikalla iihin vanhoihin vaikka niissä onkin miljardi potenssiin ääretön mikronaarmua neliömillin alueella. Ne naarmusumat on siis keskellä laseja, eli lä-ja alalaijan läpi näkee hyvin.
Kyllä lasien pitää olla niin istuvat että niien päässäoloon ei muista keskittyä ollenkaan, koska niitä ei ees tunne. Nyt noie uusie lasien pito o yhtä helvettiä ko niie olemassaolemisen muistaa koko ajan sillä ne purstaa korvei takaa ku mikäkin kaskiaikane kidutuslaite
Miksi nykylaseissa ei voi olla semmoset normaalit sangat vaan tuommoset loivat terävälaitaset pihtiruodot. NO JOO EHKÄ JÄPÄLEISSÖNIN MUOTOSISSA YPPÖSHENKKA-LASEISSA on inhimilliset sangat mutta en halua näyttää massahipsteriltä joka saa huikeita idiksii rällätessään Jopollaan tsufeelle Hesangin keskustaan

Olen kayttänyt laseja jo yli 50 vuotta. Sattui tässä muutama vuosi sitten, että lääkärin reseptillä saamani lasit vain aiheuttivat päänsärkyä. Muutos edellisistä laseista oli minimaalinen. Sain lopulta rahat takaisin niistä.
Menin toiselle optikolle. Hänellä oli vastaus valmiina, "väärä linssityyppi". Sitten selvitettiin vanhojen lasien linssityyppi ja hankittiin juuri samaa tyyppiä reseptin mukaiset uudet linssit ja hyvin pelasi.
Aina sitä oppii uutta kokenutkin lasien käyttäjä.

Yhteistyössä