Kuka kasvattaa lapsiasi eniten?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
oho
aika monella lapsi on siis kotona eikä päivähoidossa? Jos viettää arkena 8-10 tuntia päivähoidossa niin kyllä kasvatusvastuu on silloin enemmän pk:lla kuin vanhemmilla :-O
 
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
aika monella lapsi on siis kotona eikä päivähoidossa? Jos viettää arkena 8-10 tuntia päivähoidossa niin kyllä kasvatusvastuu on silloin enemmän pk:lla kuin vanhemmilla :-O
Riippuu vähän hoitopäivän pituudesta,jos haen klo 15,niin vietänhän minä lähes puolet heidän hereilläoloajastaan heidän kanssaan myös arkena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
aika monella lapsi on siis kotona eikä päivähoidossa? Jos viettää arkena 8-10 tuntia päivähoidossa niin kyllä kasvatusvastuu on silloin enemmän pk:lla kuin vanhemmilla :-O
Meillä on päiväkodissa, mutta kiitos vuorotyön, lasten ei tarvi sielä joka päivä olla ja harvoin tulee täyttä päivää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
aika monella lapsi on siis kotona eikä päivähoidossa? Jos viettää arkena 8-10 tuntia päivähoidossa niin kyllä kasvatusvastuu on silloin enemmän pk:lla kuin vanhemmilla :-O
Onneksi mun lapset ei koskaan ole joutuneet olemaan 8-10 h päiväkodissa. Eivätkä joudukaan, toivon niin :)
 
Kyl se aika tasan menee koulu/minä, oikeestaan eniten lapsen kanssa on koira :eek: . Siis kun ajattelee, että lähden töihin ennen lapsen kouluun lähtöä. Laps koulussa sen n.5 tuntia ja kun pääsen kotiin on valveilla oloaikaa se n.5 tuntia -lapsen harrastukset. Ei hyvin mee :kieh:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Kyl se aika tasan menee koulu/minä, oikeestaan eniten lapsen kanssa on koira :eek: . Siis kun ajattelee, että lähden töihin ennen lapsen kouluun lähtöä. Laps koulussa sen n.5 tuntia ja kun pääsen kotiin on valveilla oloaikaa se n.5 tuntia -lapsen harrastukset. Ei hyvin mee :kieh:
Niin muuten meilläkin :D

 
Kimppa
Vaikka on hoidossa niin me, mieheni ja minä. Isovanhemmat myös. Suurimman osan hereilläoloajasta ovat meidän kanssamme. Tärkeintä on se mitä kotoa saa, (hyvä) päiväkoti on siihen hyvä täydennys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Kyl se aika tasan menee koulu/minä, oikeestaan eniten lapsen kanssa on koira :eek: . Siis kun ajattelee, että lähden töihin ennen lapsen kouluun lähtöä. Laps koulussa sen n.5 tuntia ja kun pääsen kotiin on valveilla oloaikaa se n.5 tuntia -lapsen harrastukset. Ei hyvin mee :kieh:
Niin muuten meilläkin :D
Lapsiamme kasvattaa siis koira :LOL: :LOL: . Mutta joo, en tuota viikonloppua ajatellut eli meen mie koulun edelle. Mutta koira on edelleenkin ykkösenä ajatellen, että lapsi viettää 1xkk isällään koirineen ja 1x mummollaan.

 

Yhteistyössä