A
auuuuu
Vieras
Erittäin paljon. En tiedä tuliko kakkaa, tuskin. Mutta trust me, se asia ei todellakaa ollut päällimmäisenä mielessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi vitsi tää oli just se ketju mitä mun kannatti alkaa lukemaan nyt kun synnyttämään voi tulla lähtö koska vaan!
No joo, kolmas kerta jo ettei se kuva nyt pelkästään tän ketjun perusteella tule)!
Muista se, että jokainen synnytys on omanlaisensa![]()
Poika oli jumissa olkapäästä joten lääkäri laittoi käden mun sisään auttaakseen sitä tulemaan ja se oli ainoa kerta kun oikeasti valitin että nyt sattuu ja käsi vittuun sieltä..
Eka syntyi sektiolla, toisen synnytys kesti 9,5h enkä silti ehtinyt saada kuin ilokaasua. Ei silti mikään hirvittävä tai kivulias kokemus, kolmas...fyysisestä kivusta en muista, henkinen kipu oli niin kamala. RV 24 ja kuollut vauva. Neljäs oli salamatapaus, 3h ja nyytti oli sylissä. Taaskaan ei ehditty lääkitä.
Jännä muuten miten synnytykset sopi hyvin lasten luonteisiin :-D ensimmäinen pyrkii pääsemään mahdollisimman helpolla itse kaikesta, toinen puskee vaikka läpi harmaan kiven ja kolmas on vauhtihirmu