auuuuu
Erittäin paljon. En tiedä tuliko kakkaa, tuskin. Mutta trust me, se asia ei todellakaa ollut päällimmäisenä mielessä.
Muista se, että jokainen synnytys on omanlaisensaVoi vitsi tää oli just se ketju mitä mun kannatti alkaa lukemaan nyt kun synnyttämään voi tulla lähtö koska vaan!
No joo, kolmas kerta jo ettei se kuva nyt pelkästään tän ketjun perusteella tule )!
Jeps!eipä sitä loppupeleissä tiedä mitä on edessä!Muista se, että jokainen synnytys on omanlaisensa
Se käsihänä oli jo vitussa. Sitä muuten kutsutaan myös fistaukseksi, senkin kinkyPoika oli jumissa olkapäästä joten lääkäri laittoi käden mun sisään auttaakseen sitä tulemaan ja se oli ainoa kerta kun oikeasti valitin että nyt sattuu ja käsi vittuun sieltä..
Tämä on muuten totta! Esikoiseni on erittäin omaehtoinen ja tietää itse parhaiten, mitä haluaa tai tarvitsee. Aikuista uhmaa viimeiseen saakka, jossei ole samaa mieltä jostain. Niinpä hän syntyikin laskeutumatta, kiinnittymättä, yliaikaisena kiireellisellä sektiolla. Kaksi käynnistystä ei tehnyt mitään; lapsi vaan lillui tyytyväisenä kohdussa. ;D Sitten kun syntyi, rääkyi niin kauan että sai kunnolla maitoa (ei auttaneet ternimaitotippaset vaan korviketta piti antaa) ja sitten nukahti. Alkoi rytmittää syömisen heti alusta itse, olikohan 3h välein. Huvitti kun lääkäri sanoi "voitte sitten herätellä häntä syömään", koska ei tarvinnut herättää kertaakaan: poika kyllä teki selväksi, milloin oli nälkä.Eka syntyi sektiolla, toisen synnytys kesti 9,5h enkä silti ehtinyt saada kuin ilokaasua. Ei silti mikään hirvittävä tai kivulias kokemus, kolmas...fyysisestä kivusta en muista, henkinen kipu oli niin kamala. RV 24 ja kuollut vauva. Neljäs oli salamatapaus, 3h ja nyytti oli sylissä. Taaskaan ei ehditty lääkitä.
Jännä muuten miten synnytykset sopi hyvin lasten luonteisiin :-D ensimmäinen pyrkii pääsemään mahdollisimman helpolla itse kaikesta, toinen puskee vaikka läpi harmaan kiven ja kolmas on vauhtihirmu