Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Autovarkaudet keskellä päivää kaupan pihasta lienee Suomessa harvinaisia mutta luuletteko että varas katsoo onko kyydissä 2- vai 10-vuotias?
Eikös viime vuonna just jättänyt joku äiti auton apteekin pihaan käyntiin vauva kyydissa ja joku nyysi sen auton.