Eka ihan kunnon tatska juu. Purin sormea joissakin kohdissa. Nilkassa ja polven lähellä kamalimmat paikat, phuuh. Mutta kyllä sen kestää. Ja varmaan ammattilaisen tekemänä vähemmän kipua.Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero::flower: Siististi tehty =)
Kuinka kipiää teki? Oliko ensimmäinen tatuointisi?
Mie kerään edelleen rohkeutta mennä aikaa varamaan.. pelkuri minä :ashamed: :xmas:
Juu, meni ohi Elviiran jutut ainakin täysin.Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:Ihana Saanks mä tulla sun käsittelyyn?
Ei hemmetti noita harmaita. Ihan kuutamolla ovat, ainaki osa niistä :headwall:
Paitsi mun tatskasta . Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Näinpä. En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on
Oh, pistä kuva uudelleen?Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Paitsi mun tatskasta . Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Näinpä. En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on
Oon tyytyväinen siitä, että tähdet onnistuivat suht hyvin, vaikka varmasti viivoissa parantamista olisikin, mutta meni hyvään muotoon ja muutenkin. Tatskakone alkoi vain temppuilla kesken kaiken, mikä sitten aiheutti ongelmia. :/Alkuperäinen kirjoittaja df:On ainakin omanlaisensa siitä+.
Miten olisit itse asetellut?Alkuperäinen kirjoittaja no:Mun mielestä noita on jotenki aivan liikaa. Ois voinu asetella jotenki nätimmin, typeränä pötkönä kaikki.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1742456Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Oh, pistä kuva uudelleen?Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Paitsi mun tatskasta . Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Näinpä. En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on
Olen samaa mieltä. Tähtijono on liian pitkä.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mun mielestä noita on jotenki aivan liikaa. Ois voinu asetella jotenki nätimmin, typeränä pötkönä kaikki.
No itse en olisi tuollaista edes ottanut, mutta näyttää et toi pötkö ois liian suorassa. Mun silmissä ainaki. Typerän näkönen ku kaikki on tossa säären päällä. En osaa selittääAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Miten olisit itse asetellut?Alkuperäinen kirjoittaja no:Mun mielestä noita on jotenki aivan liikaa. Ois voinu asetella jotenki nätimmin, typeränä pötkönä kaikki.
Ohoh.Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1742456Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Oh, pistä kuva uudelleen?Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Paitsi mun tatskasta . Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Näinpä. En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on
Hmm, kuva vääristää ehkä sitten? Ei ole suorassa, vaan loivat mutkat tekee. Olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona ISOJEN tähtien tekemistä noihin mutkiin. Suoraa en olisi tehnyt kyllä. Se näyttäisi tönköltä.Alkuperäinen kirjoittaja no:No itse en olisi tuollaista edes ottanut, mutta näyttää et toi pötkö ois liian suorassa. Mun silmissä ainaki. Typerän näkönen ku kaikki on tossa säären päällä. En osaa selittääAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Miten olisit itse asetellut?Alkuperäinen kirjoittaja no:Mun mielestä noita on jotenki aivan liikaa. Ois voinu asetella jotenki nätimmin, typeränä pötkönä kaikki.
Kyllä sen kaikki tietää. Ite oon nähnyt muiden ihmisten ihoilla ja esim. nettisivustoilla tatuointeja, joita EN ottaisi itselle, mutta jos on hyvin tehty ja omistajalleen mieluisa tai tärkeä, mikäs siinä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:ainoo asia mikä tulee mieleen mulle on se, että tajuaako osa porukasta kummiskaan oikeasti että tää on sitte ikuinen.
kun tuntuu, että on tosiaan jotenkin "trendikästä" piirtää itseensä sitä sun tätä.