Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
:flower: Siististi tehty =)

Kuinka kipiää teki? Oliko ensimmäinen tatuointisi?

Mie kerään edelleen rohkeutta mennä aikaa varamaan.. pelkuri minä :ashamed: :xmas:
Eka ihan kunnon tatska juu. Purin sormea joissakin kohdissa. :D Nilkassa ja polven lähellä kamalimmat paikat, phuuh. Mutta kyllä sen kestää. :) Ja varmaan ammattilaisen tekemänä vähemmän kipua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Ihana :) Saanks mä tulla sun käsittelyyn? :D

Ei hemmetti noita harmaita. Ihan kuutamolla ovat, ainaki osa niistä :headwall:
Juu, meni ohi Elviiran jutut ainakin täysin. :D

Aikomus on tatskata muitakin, mutta vasta sitten, kun varmuus ja taito lisääntynyt. Osaan ite piirtää, joten siitä on paljon hyötyä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:
itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on :D
Näinpä. :) En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.
Paitsi mun tatskasta ;). Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:
itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on :D
Näinpä. :) En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.
Paitsi mun tatskasta ;). Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.
Oh, pistä kuva uudelleen? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja df:
On ainakin omanlaisensa siitä+.
Oon tyytyväinen siitä, että tähdet onnistuivat suht hyvin, vaikka varmasti viivoissa parantamista olisikin, mutta meni hyvään muotoon ja muutenkin. Tatskakone alkoi vain temppuilla kesken kaiken, mikä sitten aiheutti ongelmia. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:
itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on :D
Näinpä. :) En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.
Paitsi mun tatskasta ;). Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.
Oh, pistä kuva uudelleen? :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1742456
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mun mielestä noita on jotenki aivan liikaa. Ois voinu asetella jotenki nätimmin, typeränä pötkönä kaikki.
Miten olisit itse asetellut?
No itse en olisi tuollaista edes ottanut, mutta näyttää et toi pötkö ois liian suorassa. Mun silmissä ainaki. Typerän näkönen ku kaikki on tossa säären päällä. En osaa selittää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:
itse en olisi jatkanut tatskaa noin ylös asti.pelkkä nilkan korkeus riittäis,mutta maku-asioitahan nämä on :D
Näinpä. :) En usko, että tänne voi laittaa kuvaa mistään, ilman että se jakaa mielipiteet.
Paitsi mun tatskasta ;). Kukaan ei haukkunut sitä, vaikka mulla oli sateenvarjo valmiina hyökkäyksen varalle.
Oh, pistä kuva uudelleen? :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1742456
Ohoh. :)
 
Tykkään!
Mutta mullapa onkin myös selässä pieniä tähtiä, yksi jokaiselle perheenjäsenelle, joten olen puolueellinen B)

Nakkisormisyndrooman tatuoinnista en niin kauheesti tykkää. Ei se siis pahakaan ole, ihan sievä, mutta jättää mut kylmäksi :ashamed:
 
ainoo asia mikä tulee mieleen mulle on se, että tajuaako osa porukasta kummiskaan oikeasti että tää on sitte ikuinen.
kun tuntuu, että on tosiaan jotenkin "trendikästä" piirtää itseensä sitä sun tätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mun mielestä noita on jotenki aivan liikaa. Ois voinu asetella jotenki nätimmin, typeränä pötkönä kaikki.
Miten olisit itse asetellut?
No itse en olisi tuollaista edes ottanut, mutta näyttää et toi pötkö ois liian suorassa. Mun silmissä ainaki. Typerän näkönen ku kaikki on tossa säären päällä. En osaa selittää :D
Hmm, kuva vääristää ehkä sitten? :) Ei ole suorassa, vaan loivat mutkat tekee. Olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona ISOJEN tähtien tekemistä noihin mutkiin. Suoraa en olisi tehnyt kyllä. Se näyttäisi tönköltä. :D

No juu, kuvassa ei kyllä jalkakaan suorassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ainoo asia mikä tulee mieleen mulle on se, että tajuaako osa porukasta kummiskaan oikeasti että tää on sitte ikuinen.
kun tuntuu, että on tosiaan jotenkin "trendikästä" piirtää itseensä sitä sun tätä.
Kyllä sen kaikki tietää. :) Ite oon nähnyt muiden ihmisten ihoilla ja esim. nettisivustoilla tatuointeja, joita EN ottaisi itselle, mutta jos on hyvin tehty ja omistajalleen mieluisa tai tärkeä, mikäs siinä.
 

Yhteistyössä