Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:)
Minusta ei ois ottamaan tuollaista - edes pientäkään... mutta pääasiahan on että sie itse tykkäät. Mutta eiks tuollaisen tekeminen satu? :ashamed:
Varmaan tosiaan riippuu paikasta - ja kipukynnyksestä. Mä nukahdin kun mulle tehtiin kuvaa tuohon rintaan. Enemmän mekaaninen kasvonpuhdistus (kosmetologilla) sattuu kuin se. Mutta tosiaan esim. nilkkaa sanovat hirmu araksi paikaksi.
 
nimimerkki!
Täytyy myöntää, että uskomattoman rumia, etenkin kun niitä on noin paljon ja ne ovat pieniä.

jos jalkaasi katsoo mahd kaukaa, niin näyttää varmasti sellaisilta ällöttäviltä "madon koloilta".

yäk niinku jalkasi olisi täynnä pikku reikiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Musta toi ap:n tatska on hieno. Kestikö kauan tehdä? Kunhan mä rikastun ja olen vähemmän raskaana niin sit aion kyllä hankkia itsellenikin lisää kuvia pintaan.
Vaikea sanoa, kuinka kauan meni. Aloitettiin iltamyöhään ja jatkettiin seuraavana päivänä. Lasten takia tietty taukoja yms. Varmasti meni monta kertaa pitempään, kuin mitä ammattilaisella olisi mennyt kuitenkin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mun mielestä jopa ne parjatut tribaalit voivat olla kauniita. :)
Niin voi. Joskin mä otin ton mun tribaali-tyylisen sen jälkeen kun se pahin buumi oli mennyt ohi :D Vaikkain julma totuus on, ettei mua kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee muiden kuvista, jokainen ottaa kuvansa omista syistään ja sillä sipuli. Oma nahka paras nahka B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mun mielestä jopa ne parjatut tribaalit voivat olla kauniita. :)
Niin voi. Joskin mä otin ton mun tribaali-tyylisen sen jälkeen kun se pahin buumi oli mennyt ohi :D Vaikkain julma totuus on, ettei mua kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee muiden kuvista, jokainen ottaa kuvansa omista syistään ja sillä sipuli. Oma nahka paras nahka B)
Näinpä. :) On mulla nyt pari muutakin tatuointia, mm. oman kullan nimi. ;) :whistle:
 

Yhteistyössä