Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:)
Minusta ei ois ottamaan tuollaista - edes pientäkään... mutta pääasiahan on että sie itse tykkäät. Mutta eiks tuollaisen tekeminen satu? :ashamed:
Kyllähän se kirpaisee, kun neulalla ihoa tökitään. Mutta enimmäkseen siedettävää kipua. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
tykkään!! mitä pitää tietää jos ostaa omaa konetta? aika uuno olo tuli ku selailin
En mie tiiä, ostin vain halpissetin näin aluksi. :D Osat on tullu tutuksi jotenkuten, mutta vielä paljon opittavaa. Innostuin tosissaan ja haluan oppia tatuoinnin kunnolla. Suosittelen ostamaan jonkun valmiin pikkusetin, jossa on kaikki, millä pääsee alkuun. Siinä sitä sitten oppii yllättävän nopeasti koneen osista, väreistä, neuloista yms. :)
 
hyvin tehty
Itse vältän noin isoja pintoja tatskaamasta.Ajattelen aina miltä ne sitten mummona näyttää kun maku muuttuu vuosien myötä.Itse otin ekat tatuointini 29 vuotiaana ja välttämättä nyt liki viiskymppisenä en ottaisi enää samanlaisia vaikka silloin olin varma että mieli ei muutu.
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
Tjaah, ihan hyvin tehty, mutta tylsä kun mikä. Tähtee tähden perään. Tatuoitko seuraavaks ihtes täyteen pilkkuja, pilkkuja pilkkujen perään.
Minusta tuo on kaikkea muuta kuin tylsä! Tosi hienon näköinen! Itsekin otan jossain vaiheessa tähtiä, pilkkuja en kuitenkaan.
 
Mä tykkän tähdistä, esim Rihannan tähtiketjusta:



Mun ainut tatska on ainakin just niin klisee ettei muuta (tribaalilohikäärme) :LOL: Mikäs siinä jos itse tykkää. Mä en tykkää esim. muotokuvista tai "perinteisistä" tatuoinneistä enkä niitä ota.
 

Yhteistyössä