Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä te sen teitte?
Mustekynällä ja hakaneulalla? :xmas:


No kaiketi ihan tatuointivehkeillä? :D


Kumpi teistä siis tekee, sä vai mies? Vai molemmat?
Kumpikin. Mies tuosta teki enemmän, omaa säärtä tatskatessa on selkä koetuksella. Ja polven ja nilkan lähellä iho niin arkaa, että oksat pois, ei onnistunu niiden paikkojen tatskaaminen oikein iteltä. :D
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja tasapuolisesti:
Mustat kehuu ja harmaat haukkuu
mä voin haukkua vähän mustanakin :D Ei sillä, tietty jokainen tekee mitä tykkää ja makuja on erilaisia mut mä inhoan perustähtiä tatskoissa. Lapsellinen ja tylsä kuvio. Ja toinen mitä inhoan tatskoissa on just tolleen et se on sääressä pystysuunnassa. Että ei IHAN mun mieleen, mut silläpä ei ole mitään väliä...
no on toi parempi ku "köynnökset" eli suonikohjujäljitelmät..
 
Hiiri
Voi per.. aina tätä mustat harmaat taisetelua. Mikä teitä oikee riivaa? Eikö täällä saa harmaana muka keskustella ja tässä on kyse mielipiteestä ei siitä onko harmaa vai musta. Vai olisiko tässä jokun muu juttu takana????? ;)
 
fhhhs
Millonkohan tää typerä tatskavillitys loppuis. Se on nyt olevinaan niin cool että jengi ottaa tai tekee ihan minkälaisia paskakuvia vaan kunhan saavat TATSKAN. Ja joka toisella tutulla on tatskakone... No kai se menee kohta ohi.
 
Mustakin näyttää tosi ammattimaiselta. Itsekin teininä yritin kotikonstein itelleni tatskan räpeltää, onneksi lähti aikanaan kulumalla pois! Toi on kyl melkeen siistimpi kun mun ammattilaisten tekemät tatuoinnitkin :/
 
Vaniljainen
Hieno on, mutta myöskin tatuointeja tehneenä ja niitä omaavana olen kyllä totaalisen erimieltä siinä, että tuo olisi helppo ja simppeli ;) Mulle tehtiin just viime viikolla kaksi tähteä myöskin ja tekijä oli kokenut, 20- vuotta tatuointeja tehnyt ukkeli ja totesi, että tähdet ovat muuten yksi vaikeimpia tehdä, ne kun ovat niin symmetrisiä, että niissä näkyy heti rosoiset reunat ja muut mokat. Ja saman kyllä allekirjoitan itsekkin.
Mutta hieno on enivei :)
 

Yhteistyössä