Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

bilehile
Kuuluukohan tämä ihan tähänn pinoon... No kuitenkin! Mulla on kotona yleensä sisällä päällä joku hame ja pikkuhousut (+villasukat). No, tuli sitten kahteen vuoteen ekan kerran lähdettyä baariin. Vessahätä iski ja eiku veskiin, hame ylös ja housut alas. Pissasin tyytyväisenä kunnes tajusin, että pikkuhousut jäi jalkaan! Oli aika noloa huuhtoa pikkareita siellä käsien pesu altailla...
 
Menin kerran Heseen ja pyysin BigMac-aterian. Myyjä siinä sitten totesi ettei heillä myydä noita ja minä siihen että mistä lähtien :ashamed: :LOL: :LOL: Hetki meni ennen ku ite tajusin että en ollutkaan Mäkkärissä. Ja huvittavaa on myös se etten tykkää BigMac-hampparin majoneesista yhtään, joten en sitä ikinä tilaa.
 
heip
Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:
Kuuluukohan tämä ihan tähänn pinoon... No kuitenkin! Mulla on kotona yleensä sisällä päällä joku hame ja pikkuhousut (+villasukat). No, tuli sitten kahteen vuoteen ekan kerran lähdettyä baariin. Vessahätä iski ja eiku veskiin, hame ylös ja housut alas. Pissasin tyytyväisenä kunnes tajusin, että pikkuhousut jäi jalkaan! Oli aika noloa huuhtoa pikkareita siellä käsien pesu altailla...
No mä oisin kyl viskannu jo ne pikkarit roskiin! laitoitko käsilaukkuun märät pikkarit vai mihin?
 
pari vuotta sitten kun poikaystäväni oli armeijassa ja tein koko ajan kamalasti töitä ja väsyneenä illalla puhuimme puhelimessa..yht äkkiä ravasin ympäri kämppää ja huusin hänelle puhelimeen et ei hemmetti mä en löydä sitä mistään ja olin jo ihan hätääntynyt kun toinen kyselee et mitä et löydä,vastasin et oota nyt pakko löytää..noh sanoin et soitan kohta takas kun löydän mun puhelimen..noh laitoin luurin kiinni ja olin jatkamassa etsimistä kun poikaystävä soitti ja kun vastasin nauroi ja kysyi että no löytykö puhelin ja mä tippa linssissä et ei löydy!!!!!!!!!!!!!!!!
noh rupeshan se sit nauraa ja kysy et muru mikä sulla sit on korvan ja käden välissä :eek: LUOJA ET HÄVETTI noh siihen poitsu totes et pitäsköhän sun mennä jo nukkuu :ashamed: :whistle:
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oma isäni sanoo siskoani minuks... ja sit kun yrittä korjata se tapahtuu taas :D

äiti taas monesti sanoo: satu (siskonsa ) annina ( mun sisnko ) karolina (mä ) eiku.. JOONA!
en tajunnut tästä mitään, en yhtikäs mittään
 
:LOL: :LOL:
mulle on käyny vaikka mitä mutta ei niitä muista silloin kun pitäis :D
pojan ollessa vauva heräsin pariinkin otteeseen yöllä etsimään vauvaa (nukkui yleensä imetyksen jäljiltä mun vieressä) kun poikaa ei löytyny mylläsin koko sängyn itkua vääntäen, sitte aloin takoa exää kylkeen että sie oot liiskannu pojan, toinen havahtuu unestaan ja on silleen et viittitkö kattoo vaikka pinnasängystä mihin sen tunti sitten nostit... :ashamed:

olen väsyneenä istunut sohvalla heijaamassa poikaa sylissä, itku vaan jatkuu ja mietin että mikä helkkari nyt on, katson syliin ja totean että ei se kissan heijaaminen varmaan sitterissä makaavaa poikaa rauhoita.. :whistle:
samaten olen käskenyt 7kk poikaa istumaan kunnolla pöydässä ja syömään reippaasti, ja sitte kun yllättäen ei ruoka kadonnut lautaselta niin ärähtänyt ihan kunnolla, ja sitte tajunnu et niin joo, ei taida poika ihan vielä itse syödä... :snotty:
kerran olin koiran ja vaunujen kanssa lenkillä, koira veti remmissä ja mulla alkoi pinna kiristyä, sitte se koira päätti solmia ittensä johonkin ryteikköön ja mulla meni ihan totaalisesti hermot, ärähdin kovalla äänellä vaunuissa makaavale pojalle että "paikka, älä lähde mihinkään, äitin pitää mennä irroittamaan koira..." ohi kävelevä pariskunta katsoi vähän villisti.. varmaan ajattelivat että harvoinpa vauvat yksinään vaunuista mihinkään lähtee... :snotty:
 
niin ja olenhan mä kaupassa hätääntynyt että mihin poika nyt taas on juossut, pyöriny ympäri ja komentanut että "kasper tänne nyt heti" poika istunut kiltisti kärryissä...
neuvolan aulassa olen herättänyt hilpeyttä kun leikin pojan kanssa pikkuautoilla ja siinä sitten työntelin autoa parkkitalossa ja höpötin samaan aikaan että nyt auto menee tänne jne.. jossain vaiheessa havaitsin että poika ei olekkaan siinä vieressä.. oli lähteny vipeltämään käytäville ja mä vaan leikin autoilla.. pikkasen nolotti kun en tienny kauan olin yksinäni siinä leikkiny... :ashamed:
 
Meidän keskimmäinen muksu joskus vähän päälle vuoden vanhana heräili yöllä ja nukahti aina maitopullon kanssa uudelleen. Joi siis itse siellä sängyssä. Muutamaan otteeseen tuli sitten kunnolla lakanoiden vaihto kun unohdin laittaa pulloon nukuksissani sen tuttiosan.
 
pimmi
Erään kerran kävin huoltoasemalla nopsaan hakemassa vähän juotavaa ajomatkalle. Kun olin maksanut ostokseni ja olin ulos lähdössä niin huoltsikan ulko-oven kohdalla aloin kaivella taskustani autonavaimia ja yritin avata ovet avaimien kaukoohjaimella. Hiukan vieressä pelikoneiden ääressä seisovat miehet hymyilivät huvittuneen näköisinä. Naama punaisena poistuin paikalta :)
 
Mä oon monta kertaa väsyneenä kävelly seinää päin, kun ei osaa hahmottaa missä se oviaukko on... :ashamed:
Tarhaan vein tyttöjen kuravaatteet väärin, lapsia hakiessa ihmettelin et miten tuo on kasvanu niin ettei kuriksen näytä kunnolla mahtuvan. No ei kai mahdu, jos ne on pikkusiskon kurikset. Jostain syystä ostin sit tytöille erilaiset vaatteet...
 
ejk
Mun opiskelupaikalla on portaat alakertaan, ja heti kun portaat loppuu pitää avata lasiovi oikealle käytävään, muualle ei siis pääse. Kerran puhuin väsyneenä puhelimessa ja kävelin portaat alas-- suoraan päin seinää. Olen kävellyt miljuuna kertaa kyseisen reitin mut sillä kertaa ei vaan sytyttäny... Siellä oven takana oli ihmisiä, katsoivat vähän pitkään kun kävelin suoraan pahki seinään.. Kännykin tipahti. Ilmeeni oli takuulla näkemisen arvoinen :D
 
oon käynyt muuten kaupass housut nurinpäin. vähän hävetti kun huomasin että saumat on ulkopuolella. se oli kuitenkin vielä hulvattomampaa kun olin pukenut pikkuhousut nurinpäin.. vähän meenas miestä naurattaa kun oltiin sänkyyn menossa ja mulla oli housujen alla pikkarit nurinpäin ja pikkuhousunsuoja siinä ulkopuolella.. :xmas:
 
vieras
no muutaman kerran on jompikumpi vääntäny kakat just ennen lähtö ulos ja kiireessä on tavaaraa lentäny omiin housun lahkeisiin onneksi olen kai joka kerta huomanut,no yksi kesäinen aamupäivä lähdettiin taas puistoon ja tädit kyseli perillä että mitä roikkuu ,banaania housuissa takapuolella,joku ihana oli siis puputtanut banaania sohvalla ja meikä,ei niin kevyt enää,oli siihen ahterinsa lyönyt,jep jep ja olen myös nukahdellu kesken sadun soperuksen
 

Yhteistyössä