Hauskoja...
Mä en hirveesti muista mitään mokia, mut useesti just tuttia yrittäny antaa esikoiselle ja kuopuksen ollessa ihan vauva n. 2kk, yritin hälle 5 koon housuvaippaa laittaa,meinas olla vähän iso
Nyttemmin jo töihin mentyäni, kävin kaupassa töiden jälkeen, pääsin autoon ja aloin etsimään avaimia,kävin laukun ja ostoskassit ja kaikki läpi, kunnes joku koputti ikkunaan, n. 60-mieshenkilö viereisestä autosta totes, että mun avaimet roikkuu siinä ovessa.. Kovasti yritin änkyttää kiitosta kirkkaanpunaisena.
Just tällä viikolla ku lähdin töistä ja kurvasin mutkaan nii katolta valui auton sisälle jotakin, kirosin työkaverille, joka tuli mun kyydissä, että mitä paskavettä tuolta katolta nyt tulee, kunnes tajusin et olin laskenut kahvikupin sinne katolle ku etin avaimia..:ashamed:
Sit mä unohtelen tavaroita ja hukkailen, eilen kävin työpaikan keittiössä 4 kertaa ku olin lähdössä viemään ruokia ku unohdin aina jotakin... Sitte ku meillä tarvii kulkukortin kanssa leimata et pääsee autolla porteista, nii tottahan toki mä pudotin sen kortin maahan ja eiku pakkia pakettiauton kanssa, ovi auki, kortti hakemaan, takas autoon ja uusiks leimaus ja vartija naureskeli kopissaan mun touhuille....