Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

Mä kävin kaupassa ja äitini jäi autoonsa odottamaan tyttöni kanssa. Kun tulin takaisin, niin köpöttelin autolle ja olin avaamaisillani oven, mutta se oli lukossa. Huutelin sieltä sitten äidilleni sisäpuolelle että miks hitossa oot lukinnu oven ku oot ite sisällä ja koputtelin ikkunaan. Sitten sieltä venyy karvainen käsi avaamaan oven ja huomaan että autohan olikin väärä. :D :D

vieras
Mun mies oli ollut sairaana vakavasti, siihen oli suuri riski kuolla. Olin huolesta soikeana monta päivää. Sitten, kun pahin oli ohi ja toipuminen oli hyvässä käynnissä, kerroin miehelleni, kuinka huolissani olin ollut. Mies kyllä hieman hämmästyi, kun sanoin "jos et olisi tuohon kuollut, niin olisin itse sinut tappanut".
En sitten ymmärrä, miten ajatus tuollaiseksi kääntyi, mutta on se tässä naurattanut. Ja mieskin on hengissä ja voi hyvin :)

"vieras"
Voi että en ehtinyt lukea koko ketjua! Toivottavasti näitä samoja ei oo jo käynyt jolleki :D

Välillä jää pottailun jälkeen vaippa siihen kylpyhuoneen lattialle.. No minäpä hienosti lajittelen pyykit samassa tilassa ja heittelen tummat/vaaleat vaatteet myös lattialle ja pari kertaa olen sitten pessyt muutamat kertakäyttövaipatkin.....

Yhtenä päivänä otin nukkamukin kahvimukin sijaan töihin mukaan.

En voinut käynnistää autoa kun en muistanut mikä polkimista on kytkin!!! Piti oikein miettiä hetken.

Kummilapseni soitti enkä muistanut hänen nimeään, puhelimessa lukee "Kummilapsi"

Kyllä semmosia jäätymisiä tulee ja voi kamala kun vielä töissä *puna*

Hepuli5
Menin 9 kk:n ikäisen tyttöni ja mummon kanssa käymään hautausmaalla kukkia kastelemassa. Parkkipaikka on ison tien varressa ja kiireesti otin rattaat autosta ja lähdin mummon perään, joka meni jo edeltä. Viivyimme hyvän tovin ja kun olimme palaamassa takaisin, huomasin, että auton takakontti oli auki ja ruokakassi nätisti auton vieressä.

Toisen kerran olimme samalla porukalla käymässä kaupassa ja teimme isot ruokaostokset. Kotona huomasin, että ruokakassit eivät olleetkaan kyydissä, vaan olivat jääneet auton viereen parkkipaikalle. Matkaa kauppaan oli 25 km! Joku ystävällinen ihminen oli vienyt ne sisälle kauppaan, josta kävin ne sitten hakemassa.

Kaiken voi pistää univelan piikkiin!

netti kii!
Mistä tietää että viettää liikaa aikaa koneella? Kun lukee sanomalehteä ja ihmettelee että missä se ruksi tuolta yläkulmasta on kun mä oon jo lukenu tämän sivun ja haluun sulkea sen XD

Tai kun alekirjoitat kuitin vaikka kaupassa tai pankissa omalla käyttäjätunnuksellaja ihmettelet että mihin tässä tulee toi salasana!!

"vieras"
Taaperon ja vauvan kanssa kauppaan menossa. Jätin koiran kaupan pihalle kiinni ja kaupan ovea nykiessäni eräs nainen kertoo sen olevan suljettu inventaarion takia (juu, oli iso lappu ovessa). Siinä sitten naureskellen lapsille että no mennään toiseen kauppaan. Melkein pihaan asti pääsin, niin huomasin koiran puuttuvan :D Ei muutakun hakemaan ja uusi yritys. Seuraavaa kauppaan sisään ja moikkaan myyjää oikeen ovella. Vasta sisällä huomasin että KOIRA OLI VIELÄKIN MUKANA. hävetti ihan vähän omat toheloinnit...

tunariko?
Mää oon just tollanen. On tosi onnistunut olo pukata lumessa täysiä kärryjä marketin pihassa ja koittaa kurkkia, että missä hitossa se taas on. :whistle: Ja toki koittaa näyttää älykkäältä samalla. :xmas:

Ai niin, kaveri soitti poliisit ja ilmoitti, että auto varastettiin ihan just tästä näin. Sitte kohta siinä täräytti, että eiku anteeksi, se onkin tuola yhessä toisessa paikassa. :D
Tuli tästä ihan mieleen mun isovanhemmat! Olivat siis kerran lähteneet pidemmälle ostoskeskukseen shoppailemaan, ja iskälle tuli soitto "Meidän auto on varastettu! Me ollaan etitty sitä jo vaikka kuinka kauan, mutta ei vaan löydy.". Tosiaan, ne olivat etsineet aivan väärän sisäänkäynnin luota... :D

Ei sillä, aivan hyvin voisin kuvitella myös itseni tuossa. Nimm. etsin kerran kaverini kanssa vessaa varmaan yli 30 min -ja me oltiin sentään ostoskeskuksessa. Myös lompakko on tullut hukattua jokusen kerran, samoin kännykkä. Lisäksi muistan joskus olleeni leirillä ja käyneeni suihkussa. Suihkun jälkeen huoneessa kuivasin hiuksia ja jouduin toteamaan huonekaverilleni: "Pesinköhän mä ollenkaan hiuksia, kun niissä on vieläkin shampoota :D". Ei muuta kun uudelleen suihkuun! Eikä siinä vielä mitään, mutta seuraavana päivänä me oltiin taas suihkussa ja tää kaveri sano mulle että "muista nyt sitte pestä ne hiukses", mihin minä että "joojoo, mä pesin jo". Eikä aikaakaan kun taas huoneessa huomasin että kyllä näissä on vieläkin shampoota. Menin sitte vaan uittamaan päätäni lavuaarissa =D. Myöskään mulle ei ole mitenkään harvinaista että pesen hiukset nestemäisellä saippualla, tai ihon shampoolla =D.

:LOL: Hauskoja...

Mä en hirveesti muista mitään mokia, mut useesti just tuttia yrittäny antaa esikoiselle ja kuopuksen ollessa ihan vauva n. 2kk, yritin hälle 5 koon housuvaippaa laittaa,meinas olla vähän iso :D

Nyttemmin jo töihin mentyäni, kävin kaupassa töiden jälkeen, pääsin autoon ja aloin etsimään avaimia,kävin laukun ja ostoskassit ja kaikki läpi, kunnes joku koputti ikkunaan, n. 60-mieshenkilö viereisestä autosta totes, että mun avaimet roikkuu siinä ovessa.. Kovasti yritin änkyttää kiitosta kirkkaanpunaisena.
Just tällä viikolla ku lähdin töistä ja kurvasin mutkaan nii katolta valui auton sisälle jotakin, kirosin työkaverille, joka tuli mun kyydissä, että mitä paskavettä tuolta katolta nyt tulee, kunnes tajusin et olin laskenut kahvikupin sinne katolle ku etin avaimia..:ashamed:

Sit mä unohtelen tavaroita ja hukkailen, eilen kävin työpaikan keittiössä 4 kertaa ku olin lähdössä viemään ruokia ku unohdin aina jotakin... Sitte ku meillä tarvii kulkukortin kanssa leimata et pääsee autolla porteista, nii tottahan toki mä pudotin sen kortin maahan ja eiku pakkia pakettiauton kanssa, ovi auki, kortti hakemaan, takas autoon ja uusiks leimaus ja vartija naureskeli kopissaan mun touhuille.... :D

"Miu"
Nostellaampa tätä. Tuli tänään tää ketju mieleen kun selitin miehelle ummet ja lammet "evoluutiotikuista" :D tää sitte hiljaa kysyy "kulta... Puhutko sä nyt ovulaatiosta?" :D kyllä nauratti.

• Tykkää
Reactions: Tara74
"mie"
Olen nuoren näköinen vaikka olen "jo" 23-vuotta ja yhden vuoden ikäisen lapsen äiti. Kävin baarissa tässä joku aika sitten kun oli tuttava esiintymässä. Portsari kyseli papereita ovella. Katsoin portsaria ihan tyhmänä että mitä papereita? Kuinni papereita? Mietin mielessäni että eikai kukaan mitään A4:sia kanna baarissa? :eek: Vastasin sitten että "ei mulla oo kun kuitteja vaan..." Poke tietysti katto minua kuin järjetöntä "Nii että niitä henkkareita tarkotin. Esimerkiksi ajokortti kävisi."
(Ihan vesiselvä olin myöskin ettei voi edes humalan piikkiin laittaa).

KYLLÄ HÄVETTI!

"vieras"
En oo kotiäiti, mut tää sattu viime kesänä.
Olin odottanut pitkään että yks mun miespuolinen ystävä tulis käymään.
Sit kerran kävelin kylällä ja näin että tuollahan se kävelee. Lähdin tietysti perään ja huusin "Masaa"... No, tyyppi vaan jatkaa kävelyä ja mä pistän juoksuks ja huudan kovempaa sen nimeä. Sit kun oon 10 metrin päässä niin se kääntyy ja kattoo että mikä hullu hänen päälleen on tulossa... Mä meen ihan noloks ja teen täyskäännöksen... ei se ollutkaan sit Masa... :(

Väsynyt emäntä
Omistin aikoinani kaksi ulkomuodoltaan todella kaunista rottweileria joiden kanssa kävelin ruokakauppaan. Kaupasta ulos tullessani vilkaisin kahta tolpassa kiinni olevaa rottista ja ajattelin vielä melkein ääneen, että onpa ulkomuodoltaan kauniita rotikoita. Lähdin tallustamaan kotia kohden kunnes parin sadan metrin päässä tajusin, että jumalavita- ne koirathan olivat minun! Käännyin ympäri ja näin kuinka armaat koirani istuivat hiljaa paikoillaan ja tuijottivat minua hämmentyneenä- taisivat ihmetellä mihin se emäntä oikein menee...

"Piparnakkeli"
Tänään siivoilin keittiötä ruoanlaiton jäljiltä, tyytyväisenä tein jääkaappiin tilaakin ja havahduin vasta ovea sulkiessa että olin yleiskoneen tukenut alahyllylle ja itse ruoka oli koneille varatussa kaapissa :D

vesi silmissä...
Hitsi kun hauska ketju...

Lapsuudestani jäänyt mieleen, kun minä ja sisarukset istuttiin katsomassa telkkaria ja odotettiin iltapalaa, äiti sitä väsyneenä siinä laitteli (laiskoja lapsia juu). Niin sitten näytti olevan pöytä valmiina ja kaakao kypsää, ja äiti kumartuu pöydän yli eteenpäin, katsoo meitä, ja sanoo painokkaasti: kss kss kss. Äänenpaino siis aivan sama kuin silloin kun sanotaan "syömään". Me tuijotettiin äitiä ihan hoo moilasina, ja äiti takas meitä (mikä on kun ei lauma juokse pöytään...) Minä sitten toistin äidille kysyvästi: kss kss kss? jolloin hän tajusi mitä oli sanonut ja koko poppoo räjähti nauramaan. Äiti parka... mahtoi olla väsy.

Lasteni isä on yrittänyt sammuttaa herätyskellon piipparia läpsyttämällä unenpöpperössään mua naamalle.

Ja itse aikanaan olen hukkaillut autoja, avaimia ja lompakkoja. Kerran melkein itketti, oltiin vielä nuoria ja köyhiä. Lompakko oli hukassa ja sitä oli löytämättä etsittykin jo... päättelin sen jääneen autoon. Seuraavana päivänä ihmeteltiin kummaa hajua keittiössä. Ostettu sisäpaistipala oli pakastimen vieressä pöydällä. Ja lompakko oli siellä pakastimessa.

Yhteistyössä