Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

Käyn yleensä kaupassa taaperoni kanssa mut sitten ku hän ei olekaan mukana niin olen monesti yllättänyt itseni silti heijaamasta ostoskärryä,, vähänkö siinä sitten nolona vilkuilee ympärilleen ettei kukaan vaan huomannu :ashamed:
 
bb
Mä sanon toistuvasti meidän 11kk ikäiselle, että laitappa lapaset takaisin käteen kun on ottanut ne pois tai tuon aamulla hänelle päivävaatteet ja käsken pukeutua. Usein vielä jätän vaatteet lapsen viereen ja käyn hakemassa jotain viereisestä huoneesta. En kyllä odota mitään tapahtuvan, mutta mies on useamman kerran katsonut vähän pitkään.
 
No mä koin oikein vetyperoksidihetken kun kävin tankkaamassa autoni. En IKINÄ muista kummala puolella se tankki on, ja ajoin vain niitten bensatötsien viereen ja toivoi että luukku olisi vänkärin puolella. Noh, eihän se ollut, joten mun piti sitten kääntää auto, joten tei uupparin ja ajoin toiselle puolelle niitä laitteita. Noh, tankkausreikähän oli edelleen väärällä puolella joten jouduin peruuttelemaan vielä kerran ja ajamaan auton niin että pystyin tankkaamaan auton kuljettajan puolelta.
Anteeksi sekava kirjoitustyylini, vie varmaan puolet pois tarinan hauskuudesta. :xmas:
 
Vieläköhän tihis palstailee täällä kun ei ole näkynyt herran aikoihin...

Tämä Jäänalle kärräilee usein kaupasta ulos, ostosten jäädessä kassalle.

Monia kämmejä sattuu, kun ajattelee, miten EI tulisi tehdä. Esim. Jos olen keittämässä makaroneja ja laitan vauvalle siitä sivuun muutaman makaronin ennen maustamista, niin kaadan silti vedet pois, vaikka se suola pitäisi ensin laittaa. :headwall:
 
Mie
Juuri huomasin pakastimen vieressä eilen sieltä nostamani pakastepizzan... Otin pakastimesta ruokia sulamaan ja siirsin pizzan tieltä pois ja tuossahan tuo näyttää edelleen olevan,voi prkl...!
 
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Mä sanon toistuvasti meidän 11kk ikäiselle, että laitappa lapaset takaisin käteen kun on ottanut ne pois tai tuon aamulla hänelle päivävaatteet ja käsken pukeutua. Usein vielä jätän vaatteet lapsen viereen ja käyn hakemassa jotain viereisestä huoneesta. En kyllä odota mitään tapahtuvan, mutta mies on useamman kerran katsonut vähän pitkään.
Mulla saman ikänen ja kun luin tätä, niin unohdin ihan että mitä ketjua olinkaan lukemassa ja kauhistelin: "osaako muka joku jo pukeutua 11 kk..."! :LOL:
 
vieras
sovitin sovituskopissa housuja ja kun olin mennyt palauttamaan niitä hyllyyn huomasin,että omat housut jäi sovituskoppiin...

päätin tehdä lihapuullia ja fiksuna päätin ruskistaa jauhelihan valmiiksi niin säästyy sitten sekin ruskistamiseen menevä aika kun alan niitä pullia tekeen...
 
Jenni
Heitin tuossa parisen päivää takaperin Prismassa kassalta poistuessani roskien(kuittien yms.) sijasta lompakkoni roskiin. Siinä sitten muutaman metrin roskapöntön ohi kuljettuani tajusin et ei helv..!! Ja eikun takasin roskapöntölle ja siinä sitten vilkuilin että mahtaakohan joku nähdä jos nyt alan tuota pönttöä dyykkaamaan.. Kyllä se sieltä roskiksesta sitten löytyi ja vieressä pajatsoa pelaavat eläkeläiset hieman katsoivat naama pitkänä että mitäs minä mahdan duunata. :D naama punaisena poistuin paikalta ripein askelin..
 
Raskaana ollessa pesin hampaani ja ihmettelin miksi tahna jää hampaitten pintaan kalvoksi ja maistuu oudolta.. tajusin pesseeni hampaat Bebanthen-voiteella :LOL: Tein tämän useamman kerran vaikka koitin siirtää voiteen laatikkoon pois tahnan vierestä!

Autossa oli bensa vähissä ja jätin sen huoltiksen pihalle (menin työkaverin kyydillä töihin) ajattelin tankata sitten ennen kotiin lähtöä.. Tulin töistä ja kerkesin ajaa ensimmäiseen risteykseen mihin auto teki stopin, unohtui se tankkaaminen. Jätin auton siihen ja palasin huoltikselle pyytämään kannua lainaan ja laitoin automaatista siihen vähän löböä. Kävelin autolle ja kaadoin tankkiin sen verran että pääsin ajamaan takaisin huoltiksen pihalle.. Vein kannun takaisin sisälle ja kiitin lainasta, menin takaisin autolle tankkaamaan mutta se ei onnistunut koska unohdin jo kortin tunnusluvun vaikka juuri sitä käytin. Se onneton automaatti imaisi korttini sisään ja jouduin hakemaan sisältä henkilökuntaa antamaan korttiani takaisin. Ajoin auton parkkiin pois tieltä ja sitten myyjä tulikin kanssani katsomaan sitä korttia, hän oli kyllä ihmeissään ettei ole kyllä koskaan käynyt niin, eikä pitäisi olla mahdollista että kortti jää sisälle automaattiin.. Tongittiin koko laite eikä siellä mitään näkynyt, myyjä pyysi vielä katsomaan lompakosta (joka tietenkin oli autossa kauempana) jos kortti kumminkin olisi siellä. Tuumasin että ei se siellä ole mutta voinhan nyt hänen mieliksi käydä katsomassa.. :snotty: siellähän se oli omalla paikallaan!
Nolona kävin sanomassa että löytyi.. mutta en enää kehdannut jäädä siihen tankille, varsinkin kun se tunnusluku oli edelleen jossain muistin kätköissä. Ajoin muutaman kilometrin toivoen että pääsen toiselle huoltikselle ja siellä se tunnuskin jo muistui mieleen.
En näyttänyt naamaani hetkeen siellä :LOL:

Näitä on ihan hirveesti, mies aina huokailee ihan "epätoivoisena" :LOL:
 
oooo
Minä kirjoittelin näitä ylös silloin kun kuopus oli vauva, harmi kun ei JAKSANUT kirjoitella enempää:

1. Kun pitää lämmittää esikoiselle kaakaota mikrossa, muki meinaakin päätyä astiankuivauskaappiin. Ei taida lämmetä, ei.
2. Miehen kanssa keskustelu oudoista syömisistä, puoliksi kehittyneet kanansikiöt vs. kokonaiset muikut, päätyy toteamukseen, että kanansikiöiden syöminen on brutaalimpaa kuin muikkujen, koska kana on nisäkäs..
3. Eräänä yönä väsynyt äiti sai isot hihitykset aikaiseksi kun yhdelle yösyötölle herättyä toisesta tissiliivin kupista löytyi kolme tissisuojaa ja toisesta ei yhtään. Vieläkin on mysteeri miten näin pääsi käymään.
4. Paahtoleipäpussi löytyi jääkaapista, kuinka se oli sinne joutunut!?
5. Väsynyt äiti huikkaa kassaneidille hejdot heti maksamisen jälkeen.. ja muistaa viime hetkellä poimia myös ostokset mukaansa.
6. Ei enää edes hauskaa: Äiti alkaa laittamaan ruokaa, levy päälle ja perunasipulisekoitus-pussi takalevylle käsittelyä odottamaan. Piipahdus olohuoneessa ja takaisintullessa muovipussi on jo ehtinyt sulaa levyyn kiinni, tulee mukava hinkkaustuokio, aijai.
 
hessuhopo
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No mä koin oikein vetyperoksidihetken kun kävin tankkaamassa autoni. En IKINÄ muista kummala puolella se tankki on, ja ajoin vain niitten bensatötsien viereen ja toivoi että luukku olisi vänkärin puolella. Noh, eihän se ollut, joten mun piti sitten kääntää auto, joten tei uupparin ja ajoin toiselle puolelle niitä laitteita. Noh, tankkausreikähän oli edelleen väärällä puolella joten jouduin peruuttelemaan vielä kerran ja ajamaan auton niin että pystyin tankkaamaan auton kuljettajan puolelta.
Anteeksi sekava kirjoitustyylini, vie varmaan puolet pois tarinan hauskuudesta. :xmas:
Mie olen kans yhtä "hauskasti" pyörinyt autolla bensamittarin ympärillä ku ei millään meinannut sattua kohilleen. =)
 
5 lasta
Olin lapseni vanhempainvartissa, mukamas tälläytyneenä kerrankin. Noh kotiin tullessani huomasin jättäneeni ison hintalappuhomman roikkumaan uuteen puseroni takaosaan ja ale lappu oli tietty siihen ihanan kirkkaalla värillä vedetty;)
 
storm
minä kutsun tyttöä tosi usein koiraksi kun lepertelen koirille aina jotain tyyliin "ihana pieni koira" (meillä siis chihuja) niin usein tulee vauvalle sanottua samalla tavalla. Katsovat aina isovanhemmat vähän ihmetellen.. :D
 
5 muksua
Isälle sattui tapaus,kun puki poikamme ulos ja lähtivät kauppaan. Poika oli 1.5v ja jämähti seisomaan pihaan. Isä käski lapsen tulla,kunnes huomasi pojan seisovan sukat märkinä sohjossa...... Ilman kenkiä!!!!
 
mamix3
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Olin Hesburgerissa ja otin lastenaterian. Myyjä kysyi että pehmis vai lelu? Vastasin että puhmis. Myyjä siinä naurahti että joo-o puhmis sitten laitetaan :D
Minä olen tilannut monta kertaa hesburgerista kokaa coca-colan sijasta :)
 
Milana
Kävin yhtenä iltana pitkästä aikaa viihteellä miehen kanssa. Mentiin yhteen yökerhoon ja saatiin siinä pääsymaksun yhteydessä yksi ilmainen drinkkilippu. No eihän mun tullut käytettyä sitä, mut seuraavana yritin maksaa ruokostoksia drinkkilipulla :D Ostokset maksoi jotain 18? ja se drinkkilippu oli vähän samanvärinen kuin 20? seteli. Myyjää nauratti kovasti, kun lipun annettu myyjä toisti ostosten hinnan ja minä vaan kysyvä ilme kasvoilla sanoi: eikö siinä ollut 20?. En voi tätä laittaa edes edellisen illan piikkiin, koska yhden luen vaan join :)
 
Kolmen äiti
Tapahtui sairaalassa kun kolmas muksu oli syntynyt. Mentiin lastenhoitohuoneeseen punnitsemaan vauvaa (tarkkailtiin miten paino nousee syntymän jälkeen...) Hoitaja sano, että riittää kun otat vauvalta vaatteet pois, vaipan voi jättää. Vauva oli siinä puntarissa ja totesin sitten hoitajalle hoomoilasena: " Mutta entäs jos vauva nyt kakkaa tossa puntarilla ollessaan niin sen painohan sitte putoo vähän! " No daa....
Keskimmäinen kun oli syntynyt niin väsymys oli valtava. Exä tätä muisteli tossa yks päivä, kun joskus "keitin" vauvan tuttipulloja niin en ollu laittanu kattilaan vettä ollenkaan ja kaikki pullot ym. suli kattilan pohjalle... roskiin meni koko höskä!
 
lily c
olin lapseni ja ystäväni kanssa mc donaldsilla.. olin luvannut tarjota ystävälleni . kysyin mitä ottaa ja käännyin sitten vaunuihin päin : " mitäs senja ottaa?" senja on 5kk, ei taida vielä ottaa mitään..
 

Yhteistyössä