Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

narikka83
esikoinen nukku vauvana vieressä, ihmettilin ku itku ei lopu vaikka tuttia tarjoan. miehelle olin survonu suuhun, nukku tyytyväisenä tuttisuussa ja poika huutaa edelleen. miehelle olen myös tuttipullon laittanu suuhun, meinas että korvike on pahaa :I

esikoiselle olen ollu laittamassa vaippaa, kupukselle boksereita. koirien nimillä olen lapsia käskeny, vieraat on välillä kattoneet hitaaksi.

entinen opiskelu kaveri kyseli kuopuksen nimeä, vastasin Turpo. katto vähän ja sano että on erikoinen nimi. ihmettelin vastausta kunnes huomasin sanoneeni uuen koiran pennun nimen vauvan nimen tilalle... sain onneksi selitettyä...
 
lily c
lisää : olen myös tehnyt sitä, että käteisellä maksaessa seison hölmönä kynä kädessä, olen tehnyt kunnon teinimeikit hillittömin meikkivoide rajoin ja olen ollut lähdössä toppi nurinpäin ulos..
 
mie
esikoinen on suuri Muumifani ja muumeista puhuttaan kotona paljon. Yksi päivä olin yksin ruuhkabussissa (ja takana oli ihan kivasti univelkaa) ja näin ulkona jonkun muumiaiheisen mainoksen. Unohdin täysin olevani yksin liikenteessä ja sanoin sitten vieressä olevalle miehelle "katso, tuolla on muumipeikko". Jokusen kummastuneen katseen sain osakseni. Mies vastasi hieman ihmetellen että joo, no niinpä onkin. (ja mietti varmaan että oon jossain aineissa)

:D hieman hävetti ja huvitti
 
Niiskunen
Olin keittämässä kahvia ja purut oli loppu siitä astiasta. Avasin sitten uuden paketin ja rupesin sillä pikkumitalla laskemaan siihen astiaan noita höystöjä. Taisin päästä johokin kahteenkymmeneen, ennen ku mulle mainittiin asiasta, et mitä sä teet. Kyllähän mulle naurettiin. :)
 
5 tulossa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
esikoinen on suuri Muumifani ja muumeista puhuttaan kotona paljon. Yksi päivä olin yksin ruuhkabussissa (ja takana oli ihan kivasti univelkaa) ja näin ulkona jonkun muumiaiheisen mainoksen. Unohdin täysin olevani yksin liikenteessä ja sanoin sitten vieressä olevalle miehelle "katso, tuolla on muumipeikko". Jokusen kummastuneen katseen sain osakseni. Mies vastasi hieman ihmetellen että joo, no niinpä onkin. (ja mietti varmaan että oon jossain aineissa)

:D hieman hävetti ja huvitti
Tää oli hyvä ;)
 
sartsa
Siis voi EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :LOL: en tiiä edes kehtaanko kertoo...tuli nyt mieleen..odotin tällön vauvaa, jotenka kai aivot oli jo siinä vaiheessa kutistuneet. tilasin sellasesta leipomomyymälästä jonkun pasteijan tms ja kysyin sit et paljon noi pillumehut maksaa...siis voi et se oli noloa kun myyjätär naama ihan peruslukemilla kun meikä yritti nopeesti korjata et siis pillimehut :LOL:
No ja sit mä oon laittanut hiuskiinnettä kainaloon ja ruoka on löytyny lautaskaapista.
 
vieras
tässä yks päivä laitoin mikropopcornit tulemaan ja lähin äkkiä tekemään jotain. kohta kauhuissani juoksin keittiöön et mitä ihmettä siellä tapahtuu ku hirviä pauke!
voi että sitä voi olla huono muisti.
 
Sumua kerrakseen
Mä ladoin männä viikolla likaisia astioita uuniin. Lautaset asettelin ritilän väleihin ja mukit alatasolle. Isäntä hetken katteli sitä touhua, ennen kuin huomautti, että menee vähän väärään paikkaan nuo astiat :D
 
mää taas
Etsin kerran hullun lailla kameraani.
Soitin sitten kaverille, ja pyysin sitä soittamaan mun kameraan, jotta löytäisin sen.
Olipa pikkasen hiljasta luurin toisessa päässä.
 
Tää menee ihan väsymyksen piikkiin, eikä äitioyden. Maatalouslomituksia kun vielä tein, mulla oli välillä tosi tappavia 3:n viikon työputkia. Yks aamu heräsin, kattoin kelloa ja totesin että mä olen tunnin myöhässä navetalta. Miljoonaa autoon ja nokka kohti navettaa. Vasta kun olin päässyt yli puoleen väliin 40km:n työmatkaa, tajusin, että mullahan on vapaapäivä.

Toinen vastaava tapahtu, kun tein lomitusta pienessä sikalassa. Askareet oli nopeat tehdä ja ajattelin mennä hetkeksi takas nukkumaan. Isä tuli herättämään (asuin sillon vielä kotona) joskus 10 aikaan ja kysy että eikö sulla ollu työpäivä tänään? Mä hyppäsin vauhdilla sängystä ylös ja vasta autossa tajusin, että mähän oon ollu jo aamuaskareilla.

Silmälasit löytyy vähintään kerran viikossa jääkaapista ja puhelin kuiva-ainekaapista.
 
Tässä muutama
Viimejouluna tein torttuja, ja tarkoitus óli laittaa niiden päälle tomusokeria, mut laitoinkin muina miehinä perunajauhoja. Vähän suut meni mutruun, kun lapset söivät niitä :)

Jokunen kuukausi sitten kävin lasten kanssa lähikaupassa. Univelkaa oli melkoisesti. Maksoin käteisellä, ja kuitenkin sitten seisoin siinä kynä kädessä kirjoittaakseni pankkikortti kuitin, kun myyjä oli antamassa vaihtorahoja. Sit kun lähdettiin kaupasta, ja piti sanoa heipat tutulle myyjälle,niin ajattelin mielessäni sanaa moro, ja samaan aikaa moikka..ja lopputuloksna suusta tuli: Morkka! Pikkuisen se myyjä katsoi....

Olen myös lähtenyt päiväkodista ne siniset kenkien päälle laitettavat suojatossut jalassa. Citymarketin ovella hokasin et ne on vielä mun jalassa!
 
vieras
Olin päässyt sairaalasta kotiin ihan muutama päivä aiemmin, olin saanut toisen lapsemme ja nukkuminen oli ihan vieras käsite...
Siivoskelin sitten taloa, kun oli vieraita tulossa. Keräsin esikoisen leluja olohuoneesta ja kun kädet loppui kesken laitoin sellaiset liberon osta kaksi pakettia saat tiikerin korvat+hännän tarjouksesta saadut tiikerin korvat sitten päähäni, kun kädet loppui kesken ja tietty unohdin ne. Siinä sitten siivosin, korvien kanssa. Kun hain moppia pihalta ( oli kuivumassa ) ihmettelin kun äidin mies, joka oli esikoista vahtimassa hiekkiksella katsoi mua hieman pitkään... Menin vessaan ja ja homasin peilistä... korvat. Vähänkö mua nauratti :)
Samana iltana ihmettelin kun kasvovoide ei imeydy, olin läästinyt naamani puhdistusgeelillä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä muutama:
Viimejouluna tein torttuja, ja tarkoitus óli laittaa niiden päälle tomusokeria, mut laitoinkin muina miehinä perunajauhoja. Vähän suut meni mutruun, kun lapset söivät niitä :)

Jokunen kuukausi sitten kävin lasten kanssa lähikaupassa. Univelkaa oli melkoisesti. Maksoin käteisellä, ja kuitenkin sitten seisoin siinä kynä kädessä kirjoittaakseni pankkikortti kuitin, kun myyjä oli antamassa vaihtorahoja. Sit kun lähdettiin kaupasta, ja piti sanoa heipat tutulle myyjälle,niin ajattelin mielessäni sanaa moro, ja samaan aikaa moikka..ja lopputuloksna suusta tuli: Morkka! Pikkuisen se myyjä katsoi....

Olen myös lähtenyt päiväkodista ne siniset kenkien päälle laitettavat suojatossut jalassa. Citymarketin ovella hokasin et ne on vielä mun jalassa!
Tää on kuulemma ihan yleistä, et ihmiset ottaa sen kynän, jos yleensä kortilla maksavat. itsekin kun olen tämän tehnyt =)
 
apua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tässä yks päivä laitoin mikropopcornit tulemaan ja lähin äkkiä tekemään jotain. kohta kauhuissani juoksin keittiöön et mitä ihmettä siellä tapahtuu ku hirviä pauke!
voi että sitä voi olla huono muisti.
:D Ja mä oon useinkin laittanut leivät leivänpaahtimeen ja sit saanu ihan sairaan sätkyn, kun ne pomppaa muka ihan yhtäkkiä sieltä esiin :D
 
ÄitipäÄiti
Vein esikoisen kerhoon ja jätin laukkuni vahingossa sisälle kerhoon. Olin kävellyt jo jonkin matkaa kun erään kerholaisen äiti kiikuttaa minulle laukkuni. Menin jotenkin aivan hämilleni ja käännyin takaisinpäin kävelemään ja jätin toisen lapseni rattaisiin istumaan. Etsin kuumeisesti sieltä laukusta auton avaimia ja kirosin siinä että kuka ihme on voinu auton viedä, ei löydy autoa saati avaimia!!! :ashmed: Tämä kuka laukun toi minulle osoitti varovasti vaan sormella takanani olevia rattaita sanomatta sanaakaan :D Kyllä oli noloa! Siitä sitten ympäri vaan ja rattaat liikkeelle :D
 

Yhteistyössä