Pakko tulla tänne kommentoimaan... viimeinen työpäivä on nimittäin tänään ja täytyy myöntää, että väsy on kova. Projektityöntekijän on pirullista jäädä lomille, viimeiset 3 viikkoa olen vääntänyt ympärispyöreitä päiviä ja ollut lauantaitkin töissä, mutta nyt siis viimein sain lauantaina hommat niin valmiiksi, että tänään voin vaan hymyillä täällä töissä
. Tai no tulee mulle yksi vieras tunnin päästä, mutta se tuskin montaa tuntia viipyy.
Epetillä tosiaan on sitten pienellä erolla 3 lasta, mutta toisaalta hyvällä asenteella näyt olevan liikenteessä. On meidän naapurikin vielä hengissä, vaikka niillä on 4 lasta 3,5 vuoden sisällä, eikä edes yhtään kaksosia... Sen verran kuulemma kuitenkin rankkaa ollut, että enempääkään ei tule...
Hilarius eiköhän ne sydänäänet sieltä vielä löydy, kovin vähän on viikkojakin kuitenkin vielä.
Poni06 hyvää matkaa teidän perheelle. Kauanko meinaatte olla?
Oliskohan psykologista, vai mikä ihme on, kun koko raskauden olen saanut porskuttaa hyvin pienillä vaivoille ja nyt sitten eilen iski oikein olan takaa. Koko päivän selkää vähän juimi (kuopus kipeänä, niin sain kanniskella sitä ihan kivasti) ja illalla kun yritin sohvalta ylös, niin jalat meni ihan täysin alta ja selkään sattui ihan älyttömästi... Kipu oli niin järkky, että kävin oksentamassakin
. Nyt vähän jo parempi, mitä nyt selkä ihan jäykkä ja kumartuessa ja kyykistyessä kipu iskee...