KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

dpo 8 alkaen yhen laskurin mukaan voi aikaintaan saada tulosta mut varmemmin vasta dpo 10 eteenpäin..

Itse oon tykännyt kotitestien herkästä (10mIU/ml) testistä, siinä ei ainakaan tule viivanpaikkaa turhaan että nega on ollut reilu nega. Moni on kehunut myös S-kauppojen Pregent- testiä, se on kanssa herkimmästä päästä. Itse semmoisen meinaan ostaa huomenna mahdollisesti..
Tietty sitten hintavammista Clearbluen testit hyviä (tosin herkkyys on 25mIU/ml sama kuin Apteekin testissä ja esim. RFSU:n testissä. Jälkimmäisessä kuuleman mukaan tulee viivanpaikkaa neganakin).

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula82:
missähän vaiheessa uskaltais testailla..dpo 4 tai 5...ja mikä ois hyvä testi??
:D
Herkimmillä testeillä voi näkyä jopa dpo 6-7 (Vilja sensitive esim), monilla herkillä dpo 10 tai sitten voi näkyä dpo 16 vasta :p

Itse olen niin törkee et meinaan piruuttani testata sunnuntaina aamupissasta dpo 6 :LOL:

En mitenkään malttamaton :whistle:

P123

Oikein paljon onnea snowangel kaikkea hyvää odotukseen :flower:
Kaikille huonoja uutisia saaneille :hug: ja onnea seuraavaan kiertoon.
Toivottavasti plussia ja sitä myöten tammivauvoja vielä tulee =)
Meillä elellään edelleen vauvahaaveissa vaikka niitä nyt siirrettiinkin. Auton vaihto mielessä jo valmiiksi. Mulla olis just nyt ovis menossa ja harmittaa hieman kun ei voi yrittää...mutta voihan sitä "kuivaharjoitella" :D
Hyvää äitienpäivää kaikille teille!

Heti kun pääsin sanomaan etä oireet hävis niin johan alkoi uutta. Aamupäivällä yhdellä vessareissulla tuli ihan pikkusen verensekaista limaa paperiin. Koko ajan sen jälkeen juilinut kummasti. Ihan kuin menkat olis alkanut, mutta mitään ei kuitenkaan näy...huoh. Housuihin asti sitä ei siis tullut, eikä ole tullut paperiinkaan kuin yhden kerran. Onko mulla vielä toivoa? :/

muoks. kaikista oudointa on se, että mulla ei pitäis edes vielä alkaa vaikken raskaan oliskaan.. kp vasta 23/25-27

Ella-83 :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoo!!
Samoin memmeliini :hug:

pojatx2 Josko tuo olisi ollut kiinnittymisvuotoa??? Jännät ajat sinulla.

Mua kiusaa taas karmeat liitoskivut. Tulee oikein sellainen olo ,että miten näitä kipuja taas kestää, jos joskus vielä odottamaan alkaa. Silloin ne kyllä kestää ,kun niille on syy. En ymmärrä miksi taas näin kipuilen.

Plussatuulia kovasti kaikille ja huomiselle hyvää äitienpäivää :heart:

Poni06 Jospa olisi, olisin niiiin onnellinen.

Menkkakivut hävisi multa tuossa jokunen tunti sitten eikä mitään vuotojakaan ole ollut. Joten jännitys jatkuu...Tosin aiemmissa raskauksissa ei ole mitään vuotoja ollut, siksi hieman pessimistisenä jatketaan...

:flower: Hyvää äitienpäivää vaan kaikille meille!

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon siirtyneille. Ja tsemppiä mm. pojatx2. Meillä peitot heiluu tiuhaan tahtiin, nyt olisi se paras mahdollinen kierto töitä ajatellen tulla kantavaksi... Vaan eihän ei tuppaa menemään niin.

Toivottavasti.. Toisaalta voi olla, että pidättäydyn tietyt päivät, kun kesäkuun alussa olisi mökkireissu kaveriporukalla (ilman lapsia) ja olisi kiva muiden seassa juhlia kesää :whistle:
Tosin mun kierrolla voi olla vasta oviksen jälkeinen aika ennen kiinnittymistä, et sinänsä ei mitään vahinkoa tulisi mutta en haluu ottaa mitään riskejä.. Ovistesteillä varmaan seuraan kyllä missä mennään.

P-E
Hyvää Äitienpäivää kaikille :flower:

Täällä ovis kateissa, en ole kyllä tikutellut mutta normaalisti kp 14 tullut limaista vuotoa jossa hiven verta mukana ja nyt sitä ei tullut :/ Peittoa silti heiluteltu ja jatketaan vielä harjoituksia katkeraan loppuun asti=tädin tuloon. Ja jos ja kun se täti tulee aloitan pillerit ja varaan matkan etelän lämpöön.

+++++++ :whistle: :wave:

Mulla oli taas iltapäivällä etova olo ja eipä lämmötkään ole laskeneet. Mulla kyllä viime kierrossakin laski lämmöt vasta kp 4 mutta sillon ei ollut näitä iltapäivä ällötyksiä. Pitää kokeilla juodakin enemmän, jos voisi olla jotain nestehukkaa..(mitä en kyllä usko).

Vuodon kuvausvaroitus:
Niin kävi mielessä mut eilen oli kyl veristäkin, tänään semmosta paksua mustaa/ruskeaa..
Mulla kyllä oli taas iltapäivällä outo olo mutta sitten muut oireet hävisi vuodon alkamisen myötä.
No katellaan, en mä kyllä raskauteen voi uskoa eilisen perusteella.

Yhyy mä en ala.. Nyt kun lueskelin noita alkuraskauden vuotojuttuja niin tää mun vuoto voisi sellaista ollakin. Mut nyt pitää katsoa mihin suuntaan homma etenee. Mut juu, outo olo iltapäivällä, nännit taas aristaa vähän ja lämmöt eivät vielä ole laskeneet. Onpa vaikeeta :attn:

Yhteistyössä