KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toukotuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Testi haettu ja tehty. Melkein 4h pidättelin että pitäs olla hyvä näyte.
Selvä nega niikun arvata saattoi. Onpahan varmistettu. Mut joka tapauksessa oli oudon niukat menkat ja myös se on erikoista, ettei lämmöt ole laskeneet niin alas kuin pitäisi. En tiedä sitten voiko peruslämpötasokin vaihdella kierroittain..

voi ella-83, sit vain uuteen kiertoon :hug: naisen kroppa on niin outo, että ei noista kaikista voi tietää, mistä johtuu ja miksi.

Mä yritän taas saada muuta ajateltavaa, töissä on vaikka mitä ja siihen liittyen yksi IIISO projekti joka oikeesti tarvii saada alkuun... lisäksi yritän nyt muutenkin saada muuta ajateltavaa kuin vauvakuume :) en siis hylkää teitä ja käyn lueskelemassa, mut nyt voi taas muutaman päivän/pari-kolmeviikkoa olla vähän hiljaisempaa täällä suunnalla. Tosin eipä mulla oo taas mitään jänskäämistäkään kun on taas tää alkukierto.

Voi Ella-83 :hug: Mutta mukavampi varmaan nyt kun tietää, epätietosuudessa on inhottava olla. Ja onnea kovasti uuteen kiertoon :heart:

Mulla tuli päivällä kirjaimellisesti kaksi tippaa oikein vaaleanpunaista verta. (sam juttu kuin silloin lauantaina) Vessakäynnin yhteydessä tuli paperiin. Siteeseen asti ei ole tullut mitään. Olen side housuissa koko päivän ollut, kun valkovuoto on niin runsasta nyt, että koko ajan sai olla tarkistamassa, että alkoko..Jännitys jatkuu siis.

Mulla on niin sekava olo, kun toisaalta odottaa että tulis se täti, niin pääsisi siitäkin sitten. Toisaalta nuo kaikki "raskausoireet" on olleet niin vahvana, että salaa uskon ja toivon, että olis tärppi käyny..huoh. Miten voikin aika kulua näin hitaasti. Ostin tänään Apteekin raskaustestin ja aion sen huomenaamuna tehdä, jos ei siihen mennessä ala..

Kurja juttu Ella83. Itse testailin viime talvena aika ahkeraan kun koko kroppa meni kuumeilusta niin sekasin, että tosiaan vakuuttavat oli oireet ja kiertokin "parhaillaan" 46vrk. Ja kamala oli pettymys silloinkin negasta vaikka kierukka oli paikallaan, joten voin vaan kuvitella miltä tuntuu nega tuossa vaiheessa :kieh:

Onko muuten täällä joku kellä on ollut kierukka? Mulla meni tänään noin tunti töissä, kun yritin päästä tk:n ajanvaraukseen. No aikoja ei ole kuin kesäkuussa ja niitäkin voi varailla toukokuun viimeisellä viikolla :headwall: Ärsyttävää... juuri kun olin päättänyt, että nyt alkaa vauvaprojekti edistyä. Paljonkohan maksaisi jos menisin yksityiselle, tietääkö joku? Oon myös kuullu juttuja, että joku hurja olisi itse ottanut kierukan pois... Sitä en ehkä uskalla kokeilla. Mites kuparikierukan jälkeen raskautuu, onko kokemuksia? Tää on ensimmäinen vauvakuume mulla, kun kaksi ekaa saivat alkunsa pillereistä huolimatta. Nyt oon jotenkin niin täpinöissäni, ettei paljon muuta mahdu päähän tällä hetkellä :p

pojatx2 muistan tokassa raskaudessa, että mulla tipotteli sillon tällöin vaaleanpunaista. En tosin sillon tiennyt olevani edes raskaana. Ensimmäisestä mulla tuli holisemalla kirkasta verta muistaakseni rv5, mutta siihen loppui ja poika syntyi rv40+2 Tulehan heti aamulla kertomaan =)

Millään jaksais odottaa, että pääsee tositoimiin B)

Niin ja kiitoksia tervetulotoivotuksista :flower:

Ella-83 :hug: Mut eikö olekin helpottunut olo, kun joku ratkaisu tuohon jännitykseen tuli. Mulla ainakin.

Nyt oon päättänyt että tämä kierto on plussakierto, vaikka kamalan paljon muuta touhua tässä nyt on, tyttöjen synttärit järjesteltävinä ja neuvoloita ja lääkäreita ja hammashuoltoakin heillä. Onneksi mulla tuo isäntä on "aina valmiina" kun vaan ilta koittaa :D

pojatx2 d=)b!!

Joo hyvä et selvis. Kumpaan luottaisitte enemmän, ovisplussaan vai lämpöihin? Mä nyt kokeilin Fertility Friendiä ja lämpöjen perusteella se laski ovikset 4:ssä kierrossa 6:sta. (kahdesta ei siis löytänyt muka ovista). Pari kertaa laittoi ovispäiväksi saman, jonka testin mukaan olisi myös ollut ja pari kertaa siirsi ovispäivän noin myöhemmäksi mitä testeissä. Esimerkiksi viime kierron lämpöjen mukaan se laittoi ovispäiväksi vasta kp 31 vaikka ovisplussa oli kp 25.. Ja siten sai luteaalivaiheeksi vaan 3 päivää mun laskeman 8 päivän sijasta. :o

Aiemmin olen käyttänyt MedHelpin ovislaskuria, se on siitä kiva et voi ite päättää ovispäivän, jonka ohjelma sit hyväksyy tai voi käyttää ovistestiä laskelmien pohjana. Fertility Friend kun perustaa lämpöihin laskennat..

Argh.. on tää niin vaikeeta. Tein sen testin aamulla ja tuli oikein haalean haalea vaaleanpunainen viiva. Pitäishän sen jo vahvistua jos raskaana oisin?? Tosin se edellinen oli eri testillä. Tietääkö kukaan, mikä tossa Apteekin omassa testissä on herkkyys? Muistanko väärin et olis 25?? Nuo aiemmat haamujen haamut sain 10 herkkyydellä.

Kai se täti sitten tänään tulee.. Nyt siis kp 27/25-27. Tuossa muistelin, niin kakkosta kun tehtiin, niin mulla oli kierto silloin myös 25-27 ja sain apteekin omaan testiin oikein haalean plussan kp 27 illalla (olin kyllä 3,5h pidätelly).. Ja esikoisesta testasin vasta kp 29 ja selvä, tumma plussa tuli heti (myös apteekin oma )

Ella-83 Minä en osaa auttaa tuossa ovisasiassa. Oon aina ite vaan luottanut omiin tuntoihini, enkä pahemmin mittaillut edes lämpöjä. Nyt tässä kierrossa halusin oviksen varmistaa tikuilla.

pojatx2 Onnea haamusta :heart: .Minä kyllä luottaisin jo tuohon haamuun. Apteekin testi ei ole herkimmästä päästä ja jos viiva on nähtävissä ja siinä on punasävyä niin plussa se on!

Poni06 Kiitos, mutta en jaksa itse vielä kovin innostua.. Mulla on kuitenkin sitä verta aina välillä muutamia tippoja tullut, eikä sellaista ole muissa raskauksissa ikinä ollut (loppuun asti menneissä raskauksissa) . Ja kun mulla on yhteensä 4 keskenmenoa takana, niin nekin tuolla alitajunnassa kummittelee.. Jos täti ei tule, niin teen vielä yhden testin perjantai-aamuna.

Salaa toivon, ettei täti tule, olisi se pikkukolmonen niin tervetullut ja rakas :heart:

pojatx2 minäkin luottaisin jo noihin testeihin, eikös aina se punainen väri merkkaa plussaa, ja viivanpaikka on väritön? Ja onnea! :flower:

Ella-83 mullekin nuo ovat hepreaa, mistä yllä kirjoittelet :D :ashamed:

:wave:

Hei!
Jäi lyhyeksi minun vierailu Tammiodottajissa.
Eilen alkoi hurja vuoto joka jatkuu vain. Maanantaina tehty r-testi näytti enää vain tosi haaleaa plussaa, josta arvasin odotella km:a.
Palailen tänne kirjoittelemaan kun tässä jaksan. Olo on nyt todella tyhjä. Näin pian meiltä se kauan odotettu onni otettiin pois.

:o :o :( :'( snowangel :hug: :hug: Voimia!

Ella 83 - laitoitko FF:n myös ovisplussat? Silloin sen pitäisi huomioida sekä lämmöt, että ovisplussat. Itselläni lämmöt nousee vasta 2-3 päivää plussasta.

pjatx2 toivottavasti se viiva vielä vahvistuisi b =) d

Minulla on menossa dpo 9 - malttamattomana testasin aamulla negan.. :whistle: :p :D Rinnat on normaalia kipeämmät, ei muita oireita. Lämmötkin normitasolla.

Terkuin P123

Snowangel Voi harmi! Jaksamista sinne ja iso :hug:

Ella-83 :hug: myös sinulle! Ei kun vain uuteen kiertoon!

Eilen tuli ovistestit postissa ja lueskelin ohjeita. Minun kai täytyisi ruveta testailemaan ensi viikon tiistaina. Sitä odotellessa... kaikille plussatuulia!

vitsin vitsi..dpo9 ja liuskatestissä vain harmaa kai viivan paikka.samasta pissasta tein myös clearbluen ja siinä pysty viiva tuli mut oli ohuen ohut viiva,ei yhtä leveä kuin se sivuttain oleva viiva...mitähän ihmettä...? :kieh:

Nyt pelottaa! Pikkusen tuhruttanut aivan vaaleanpunaista "litkua".. Ei normaalia kuukautisvuotoa.. Mulla kun yleensä aina alkaa ihan runsaasti ja todella verenpunaisena, niin siitä poikkeaa paljon. Onkohan tämä nyt sitten taas joku alkuraskauden varhainen keskenmeno...Niitä haaleita plussia kun kuitenkin jo oli.. :'( :'( :'(

Lisään vielä, että sinänsä outoa, kun ei housuihin asti valu, vaan tulee aina paperiin kun vessassa käy. Eli ihan minimaalista vuoto kyllä on. Voiko olla vielä jotain kiinnittymisvuotoa tms.?

Laitoin ja välillä ovatkin aika samaa mieltä mut niiku viime kierrossa FF laskee lämpöjen mukaan eikä ovisplussan, noilla useamman päivän heitto. En sitte tiedä jos mun lämmönnousukin vaihtelee, yleesä noussu heti oviksen jälkeen.. Mut on toi FF ihan hauska vaikka en kaikkea usko :D

Täällä olisi myös uusi kolmatta kuumeileva kahden pojan äiti, jos vielä mahtuu joukkoon... :)

Meillä on menossa yk. 2 ja tällä hetkellä jännäilen tuleeko täti vai ei. Kp on 33/28-29, mut aamulla testi näytti negaa :( .En vielä kuitenkaan heittänyt kirvestä kaivoon, kun muistelisin, että ensimmäisen poitsun kohdalla testi näytti plussaa vasta kp n. 40 ja toisen kohdalla kp 36, et josko toivoa vielä olis...
Tai jos sen tädin nyt on pakko tulla, niin tulis sitten heti, että pääsis tästä piinasta!!! :kieh:

Yhteistyössä