KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toukotuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietääkö kukaan, voiko Clearblue-testiin tulla viivanpaikka (heti alle 2 minuutissa). Tein aamulla sillä testin ja sain aikaan erittäin haalean viivan. On niin haalea, etten usko että voisi tarkoittaa plussaa.. :/ Tai ainakin muistelin joskus lukeneeni kyseisestä testistä huonoja kokemuksia..(en tätä tietenkään vielä apteekissa muistanu :headwall: )

Nyt alkaa mulla todelliset piinapäivät. Täti voi tulla kylään jo tänään tai sitten viimeistään keskiviikkona. Nyt siis kp 25/25-27

pojatx2 mä olen testannut aina clearbluella ja en oo viivanpaikkaa koskaan huomannu...et oisko se sitten haamujenhaamu ja siitä sitten muutaman päivän päästä vahventuu :) pidetään peukkuja! :)

).( kaippa täälläkin on jotain oviksen aikaa meneillään kun v.vuotoa on on ihan lurahdellut..inhottavaa.
ja sitä on yritetty hyödyntää kyllä ;)
oon aatellu et en ala mitään kikkoja käyttämään vaan mennään ihan normimeiningillä et tulee jos on tullakseen...mitä vähemmän sitä ajattelee ja stressaa niin sen nopeemmin se tulee :) edellisissäkin sen huomasin. Paitsi että TILASIN JO RASKAUSTESTIT:)
voi härreguut sitä voi höpsähtää, mut oli niin halpoja :whistle: ;)
mulla olis nyt siis yk 1 ja kp:t 17 :D ja kiertohan on ollu se 28 kun pillereitä syöny.ilman pilsuja tosi epäsäännöllinen...et saapa nähdä.

ei muuta kun plussatuulia kaikille! :heart:

-N-

Pitkän tauon jälkeen taas täällä.
Taustalla olen seurannut kokoajan ja siispä onnittelut plussanneille :flower:
ja plussatuulia kaikille muille =)

Viimeinen kk mennyt ohi aivan hujauksessa kun on ensin odotellut vapaita aikoja lääkärin juttusille ja sen jälkeen tuloksia lukuisista testeistä joista ei ilmennyt mitään, ja nyt aloitettiin terolutit josko niillä saisi jotain tolkkua tähän kiertoon, tai paremminkin sen puutteeseen. :/
Vauvakuumekin vain "pahenee" kokoajan kun jokapuolella näen vain pieniä vauvoja ja ystäpiiristä on 4 odottaa ja yksi juuri sai. Ahkerasti olen käynyt vauvatuoksuja nuuhkimassa =) Omaa kääröä odotellessa.

Joo, tänne ei tammivauvaa tule :( tänään kp 3/29-32 ja yk 5... noh, eipä tarvinnut ainakaan yli asti ootella kun täti päätti tullakin jo noin aikasin kylään ja kunnon kipujen kera :( viikonloppu meni buranan voimalla.

Tänään siis lähtee tilaukseen ovulaatiotestit...
Nyt on tää kierto oikein kunnon jännäystä, mut sit varmaan seuraava kierto on helpompaa, kun alkaa rakentaminen niin siellä on tekemistä niin paljon, ettei tarvii varmaan vauvoja kauheesti miettiä :D eipä tarvii sitäkään miettiä, mitä lomalla tekisi...

Ella-83 oudoista oireista huolimatta niin toivottavasti plussaat :) sit kun sen teet jos täti ei kunnolla tuu kylään!

pojatx2 toivottavasti haamumikälie vahvistuu kunnon plussaksi! :whistle:

Enpä usko, että vuoto enää lisääntyisi kun normaalistikin kestää menkat 4-5 päivää, joista yleensä 2 päivää on "kunnon" vuotopäiviä. Nyt on ollut vain yksi runsaampi päivä ollut.
Raskauteen en kyllä voi uskoa enää, enemmän siihen teoriaan että oli vaan ohut limakalvo.
Aamulämpö meinaan putosi nyt selvemmin alas.

Täällä täti on jo eteisessä pois lähdössä. Olipa kipakka vierailu, melkein kuin anoppi olisi kyläillyt ;)

Tatomira Minäkin ajattelin tässä kierrossa kokeilla ovulaatiotestejä, jospa sitä raskautuisi niiden avulla. On se vaan aika hassua, että täytyy tikusta täytyy katsoa milloin täytyy mies petiin kellistää.

Ella-83 Ihmeelliset menkat/oireet sulla. Toivotaan tälle kierrolle plussia niin sulle kuin kaikille meille muillekin. Helmivauvakin olisi tosi kiva!

Pojatx2 PEUKKUJA!!!

Heippa vaan kaikille! Yli puoli vuotta olen juttujanne lueskellut ja jahkaillut että osallistuakko vai ei... No vauvakuume ei ole hellittänyt, joten kai se on aika tunnustaa "vakoiluni" :D Meillä on tilanne se, että mies haluaisi lapsen vaikka heti. Itse olen joka toinen päivä 100% vauvakuumeessa, mutta jos lapset on kiukkuisia ja joku ottaa päähän, niin heti tulee mieleen että jaksaako sitä enää alusta... Meillä lapset poika 04 ja tyttö 05. Itse olen 25v.

Tietty varmaan jokainen on edes vähän pohtinut ja epäröinyt kolmatta???

Mulla on vielä kuparikierukka, mutta kyllä kai se pitäis käydä poistattaa jos meinaa päästä asiassa eteenpäin. Aika huvittavaa tosiaan kun mulla tää kuumeilu alkoi, niin heti kehitin itselleni tosi selkeät raskausoireet ja sain kierronkin ihan sekaisin. Toivoin jotenkin että kierukasta huolimatta tulisin raskaaksi niin ei tarvitsis jossitella. No... enpä tullut, mutta kierto on sittemmin ollut sekaisin :attn:

Ja muuten, kun näitä teidän juttuja on lukenut niin nehän vaan lisää kuumeilua ja halua itsekin osallistua täysillä :heart:

Joten kiitoksia vaan ja toivottavasti saan liittyä joukkoonne???

Ella-83 Jos sitä mieltä olet, niin sitten vain onnea uuteen kiertoon :)

pimpula82 Erittäin varovaiset onnittelut! Jospa se viiva sitten aikaa myöten vahvistuu! :heart:

leana Tervetuloa mukaan! =)

Eilen tuntui hassuja nipistelyjä ja valkovuoto on huimasti lisääntynyt viikonlopusta. Täti ei siis ainakaan eilen uskaltanut tulla kylään. Joskos sitten tänään. Mun on pakko ajatella, että kyllä ne menkat kohta alkaa, koska muuten petyn niiiin pahasti. Varsinkin kun noita ihme haamuja olen testeihin saanut. Tuossa mietin, että jos ei tänään ala, niin uskaltaisikohan huomenna aamulla tehdä uuden testin? Huomenna olisi kp 27/25-27. Vai pitäisköhän suosiolla odottaa torstaihin...

Odotin että tänään lämmöt olisivat kunnolla alhaalla kun eilen oli laskusuunnassa mutta ei! Tänään oli taas toisspäiväistä tasoa, semmosta oviksen jälkeistä tasoa, hmm. Oli nyt 36.6 kun alkukierrossa pitäsi olla 36.2-36.4. Tai sit on hormonit vaa iha sekaisin eikä noi lämmöt sano mitään.

^^ jos noi lämmöt ei nyt laske perustasolle, niin pakko kai sitten testa. Mut tosiaan mulla olis nyt dpo 13 ovistikun perusteella vasta, mutta menkat tuli siihen nähden etuajassa.
Oisko se sitten kuitenkin ollut kiinnittymisvuotoa/valemenkat? Mut kyllä mun oireet hävisi vuodon myötä paitsi toi lämpö ja sit eilen ja tänään alaselkää nipistellyt.
Tarkkailen siis tilannetta eli aamulämpöjä vielä pari päivää mittaan. Jos ne on oviksen jäkeisellä tasolla niin viikonloppuna testi, sillon kai jokainen testi jo näyttää totuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:
Pitäiskö sun Ella-83 tehdä sittenkin se testi, niin ei tarvis arvailla?

:D :attn: :attn: :xmas: :D Malttais millään odotella, Ella Ella.. :D

Joo, kp 6 ja tekee mieli pissiä tikkuun jo |O

leana, tervetuloa vaan. Siinä olet oikeassa että joka toinen päivä on paha vauvakuume ja joka toinen päivä neidit 3 ja 5v aiheuttavat päänvaivaa jaksamisen kanssa.

Toisaalta tekis mieli testata mutta sitten taas kun mietttii että oireet hävinneet ja toisaalta tänään dpo 13 ni aina ois sekin mahku sitten että jos ei vaikka näy testissä. Pojista mä plussasin haamun dpo 15 ja selvän viivan dpo 16.

edit. noniin nyt tarrtu muhkin taas toi malttamattomuus :D kaupasta testiä tänään..

Ella-83 Meinasitkos sitten vielä tämän päivän aikana testata vai millon? Tuuthan heti sit kertoo meille muillekin, miten kävi :D Tuo sun tilanne on kyllä niin jännä, että...

muoks. tätiä ei täällä vielä näy..

Näin tänään ystäväni 6vrk ikäisen suloisen vauvan ja sisuksissani aivan muljahti niin vahvalta näkeminen tuntui,voi sitä pienen pientä naamaa ja ihanaa tuoksua... :heart: :heart: niin suloinen suloinen pikkunuppunen..
Taitaa miehen pehmittely alkaa pikkuhiljaa uudestaa :/

leanapuolestani myös tervetuloa.

Yhteistyössä