Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:Varanikki just sellainen tunne! Sinä se osasit sen sanoiksi pukea =) Eli toivoa on vielä... Ootko sinä muuten testiä tehnyt? Saattais plussa näkyäkin jo, jos se tätikään ei sieltä uskalla kerta kunnolla kylään tulla.
AIVAN!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Ella-83:Hyi hitto, tuli pahoinvointikohtaus tänään (migreeniä). Migreenin lisäksi pistelee tissejä, kylkeä ja alavatsaa. Turvonnut oon ollut oviksesta alkaen. Aamulämpö nousi vielä ovistasoakin ylemmäs.. Valkkaria lorisee. Ihan on semmonen olo, että täti on täällä parin päivän sisällä. kp 32/32-35 ja dpo 6 ovistestin perusteella. Ärsyttävää, kun oireet voi yhtä hyvin olla ennakkoa tädin tulosta, taikka sitten raskaudesta..

Minullakin on su dpo 11 (kpt jo 37/32-35), samoissa mennään =) Ajattelin tänää illasta laittaa testejä tilaukseen, jotta ne ois pe mulla..Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:Uskaltaisinkohan minä testata sunnuntaina, silloin olis kp24/25-27 ja dpo 11?
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:Kiitän
Mikä olisi ensimmäinen päivä jolloin ovista tikuttaisin. Mulla taitaa kumminkin olla noita testejä olla vielä pariksi viikkoa. Osaako joku sanoa?
Käyttöohjeita mulla noille ei ole... David-merkkisiä.
:wave:
Days Past Ovulation eli oviksen jälkeiset päivätAlkuperäinen kirjoittaja pimpula82:dpo?mitä se tarkottaa???