KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toukotuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kannustuksesta toukotuuli!

Mua jotenkin itkettää hirveesti ja se outo tuntemus alavatsalla jatkuu vaan. Ajattelen koko ajan, että on menkat alkamassa, vähän siltä tuntuu. Mutta ei kai ne nyt voi viikkoa liian aikaisin tulla?!

pp73, no huutelin peräänkin mut ei se tullu :/ Tippa ruskeeta jäi kuistille vaan :laugh:

pojatx2 lämpöinen pallon tuntemus tossa ihan alhaalla? Semmoinen oli minun ensimmäinen oire viimeksi kun olin raskaana :heart:

Arvatkaas mitä minä nyt teen? No ODOTAN vaan :kieh:

Varanikki just sellainen tunne! Sinä se osasit sen sanoiksi pukea =) Eli toivoa on vielä... Ootko sinä muuten testiä tehnyt? Saattais plussa näkyäkin jo, jos se tätikään ei sieltä uskalla kerta kunnolla kylään tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:
Varanikki just sellainen tunne! Sinä se osasit sen sanoiksi pukea =) Eli toivoa on vielä... Ootko sinä muuten testiä tehnyt? Saattais plussa näkyäkin jo, jos se tätikään ei sieltä uskalla kerta kunnolla kylään tulla.

Sulla on paljonkin toivoa sitten! b=)d
Testasinhan minä tuossa vapun alla ja negan sain. En viitsi nyt turhaan testata, mutta jos ei ole sunnuntaihin mennessä täti purkanut laukkujaan meille, niin testaan.

Hyi hitto, tuli pahoinvointikohtaus tänään (migreeniä). Migreenin lisäksi pistelee tissejä, kylkeä ja alavatsaa. Turvonnut oon ollut oviksesta alkaen. Aamulämpö nousi vielä ovistasoakin ylemmäs.. Valkkaria lorisee. Ihan on semmonen olo, että täti on täällä parin päivän sisällä. kp 32/32-35 ja dpo 6 ovistestin perusteella. Ärsyttävää, kun oireet voi yhtä hyvin olla ennakkoa tädin tulosta, taikka sitten raskaudesta..

Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Hyi hitto, tuli pahoinvointikohtaus tänään (migreeniä). Migreenin lisäksi pistelee tissejä, kylkeä ja alavatsaa. Turvonnut oon ollut oviksesta alkaen. Aamulämpö nousi vielä ovistasoakin ylemmäs.. Valkkaria lorisee. Ihan on semmonen olo, että täti on täällä parin päivän sisällä. kp 32/32-35 ja dpo 6 ovistestin perusteella. Ärsyttävää, kun oireet voi yhtä hyvin olla ennakkoa tädin tulosta, taikka sitten raskaudesta..
AIVAN!! |O

Täällä täti edelleen kurkkii ikkunoista. Hailakkaa vaaleanruskeaa ilmaantuu pyyhkiessä. Ja kp 32/28-?

Kiitos kaikille onnitteluista :) . Pari päivää on mennyt herkistellessä. Itku tulee kun muistan että masussa tapahtuu jotain. Tänä aamuna en malttanut olla tekemättä uutta r-testiä ja vahvempi plussa sieltä tuli mitä edellisenä aamuna. Koko ajan tuntuu, että pissattaa ja alavatsassa on paineentunnetta.

Voi memmiliinille , Ella-83:lle ja pojatx2:lle pidetään täällä myös peukkuja pystyssä. Toivottavasti saan pian teistä kaikista seuraa tammiodottajiin. +++++++++++

toukotuulille kovasti halauksia ja onnea uudesta työpaikasta.

Ainuliinille tervetuloa mukaan kirjoittelemaan!

Plussatuulia toivottaen, snowangel

Snowangel :hug: sylin täydeltä onnea :heart: =) :flower: Saat sitten ensi jouluna ottaa mittaa joulupukin kanssa kummalla isompi massu :D

Memmiliini ja Ella[/b] - nyt testiä kehiin :D

tatomira
-tsemppiä piinailuun

Ainuliini ja muut uudet - tervetuloa mukaan :wave:

Terkuin P123
Itsellänikin alkoi piinailu - lämmöt nousi, joten tänään dpo 1 (-2) JEE =)

huomenta
hitsin vinkura, kun mulla on alkanu oksettamaan. en kyllä uskalla toivoa yhtikäs mitään, kun en edes ovista pongannut tässä kierrossa. sen ois pitäny olla viime viikolla ehkä to tai pe, mutta ei ole tullut "kolmenpäivänlimoja"

oletteko te huomanneet kiinnittymishetkellä jotain tuntemuksia? onko raskausoireet muuttuneet sen jälkeen kovastikin?

kai mie taidan sittenkin elätellä toivoa, vaikka hoen muuta :ashamed:

Snowangel Kiitos peukutuksista. Toivottavasti sinulla sujuu kaikki hyvin!

P123 Testaan aikaisintaan viikonloppuna. Minä kun osaan siirtää tahdon voimalla kuukautisia useamman päivän eteenpäin ;)

Pakko kyllä myöntää, että toiveet alkaneet heräämään ja hieman oireitakin on ruvennut tulemaan. Tänään aamulla oli tosi huono olo, hajut tuntuvat voimakkaampina ja mahaan nipistelee välillä. Mutta nämähän voivat olla todellakin oireita sekä alkavista menkoista että raskaudesta. Eli odotellaan...

varanikki toivottavasti se täti nyt ymmärtää tulla ihan perille asti tai sitten tuo on vain jotain mitä lie vuotoa ja saatkin äitienpäivänä sen plussan :)

Ella-83 huh, koskas aattelit testata kun sulla on noita päiviä jo noin paljon? dpot tosin ei vielä kauheen suuret oo, mut eikös joku oo pienemmilläkin saanut plussan? toivottavasti oireesi ovat kiinni pienestä salamatkustajasta :)

P123 sullakin sit alkaa kunnon piinailut, ankea aika kuukaudesta :D

).( mun piti pitää jalat maassa eikä edes miettiä asioita, kuten raskaustesti vielä tähän aikaan kuukaudesta, tää piina on oikeesti ihan hirveetä! Vielä viime viikolla olin oikeasti unohtanut kp:t mutta nyt ei oo niistä mitään epäselvyyttä ja koko ajan vaan psyykkaa itseään, että vielä on liian aikaista testata ja että testaan vasta tiistaina, aikaisintaan... mut kun äitienpäivänä olis kiva... :P
noh, mies sitten lisäs vettä myllyyn, mä oon ollut ihan kuolemanväsynyt ja eilen koira oksensi eteiseen ja menin sitä siivoon niin oli pakko lähteä pois sieltä koska rupesin yökkimään ihan tolkuttomasti, normaalisti mua ei paljon joku koiranoksennus häiritse.
Noh, illalla mies sitten ensin puristeli mun rintoja ja sanoi, et ne on ihan ihmeellisen tuntuiset ja itsekin kokeilin niin ihan totta, lisäksi ne on "oudon" näköisetkin...
ja nyt taas keksinyt, että nytkin olis paha olo...

mutta niin... mä en oo taaskaan tunnistanut laisinkaan ovista, mutta laskureiden mukaan nyt on mitä tahansa dpo 5-12... et ottaa tosta nyt selvää...

ja mun tekis mieli mennä ostaan testi...!!! mut kp 27/32 on ihan liian aikaista testata, eikö olekin...

vissiin melko monella myös menkkaoireisiin kuuluu lievä pahoinvointi. sitä ainakin itse näemmä unohtaa, että kyllä sen raskauspahoinvoinnin sitten huomaa, on se niin totaalisen erilaista ja kamalaa. mulla ainakin tytön odotus alkoi vessassa itkemällä ja kaupungilla "örkin" jo vähäisestäkin tupakan hajusta. pitäs vaan uskoa, että ei tämmönen pikkusen epämukava olotila ole vielä yhtikäs mitään. stressiä vaan tai nuha tietty tulossa.
vaan kun sitä on niin tyhmä :headwall:

eihän vaan huomaa, että hitusen masentaa, eihän :p

Ihan pakko tulla puhkumaan tänne plussatuulia niin monella jännät paikat :whistle: :whistle: +++++++

Testaamisesta..Mä testasin tuolta kakkoseta haamun dpo 11 Aconin herkällä liuskalla ja vielä tunnin rakossa olleesta iltapisusta. Kylläpä sitä vaan tarkaa nuo asiat muistaa. Se oli niiin ihanaa.

Täällä ei vieläkään mitää tapahdu. Kiva käydä täällä fiilistelemässä teidän kanssa ja kuumeilla. Meillä kesälle ja syksyllekin lomamatkat tiedossa niin en ihan hirveesti nyt edes raskautumista toivo, jottei tarvi reissuja perua. Joudun varmasti taas "liikuntarajoitteiselle" saikulle, jos raskaudun niin silloin ei paljoa matkusteta.

Kivaa kevättä kaikille!!!

Äitienpäiväähän mä alunperin kaavailin testipäiväksi, olisi sillon dpo 11.. Eilinen ilta meni ällötyksen parissa. Vihloi myös voimakkaasti kylkeen ja alavatsalle. Rintoja "puristaa" ja kihelmöi. Mieskin huomautti suurentuneesta koosta. Kotona olenkin ilman rintsikoita kun tahtoo rinnat pursuilla niistä.. Pari pientä verisuonta näkyy reisissä revenneen, että turvotusta sielläkin.

Yöllä heräilin usein ja tuntui että pissatti normaalia tiuhemmin. Myös tänään aamulla tihentynyt tarve. Voihan se kuvitteluakin olla, kun miettii että se olisi oire, nii sit pissattaakin.. Aikaisempiin kiertoihin nähden tässä on kuitenkin eniten ollut päällekkäisiä oireita..

Täällä kanssa mies huomautti eilen illalla turvonneista rinnoista :D Ja maha oli turvoksissa koko illan, pakko oli ihan housut avata kun istumaan meni. Ja nyt olen parina yönä joutunut vessassa käymään, mitä en normisti tee. Uskaltaisinkohan minä testata sunnuntaina, silloin olis kp24/25-27 ja dpo 11?

Onneksi olkoon Varanikki nyt uuteen kiertoon uudella puhdilla :) kun tätikin vihdoin ymmärsi tulla paikalle!

pojatx2 mä hullu pohdin jo nyt testaamista ja tosiaan kp vasta 27/32 :D et joo... kyllä sä musta voit ihan hyvin testailla jo äitienpäivänä, mikäs sen parempi lahja? :) kun vielä keksisi millä sitä pysyy apteekista erossa tonne perjantaille tai mieluummin ihan tiistaille asti ...

Kiitän :D

Mikä olisi ensimmäinen päivä jolloin ovista tikuttaisin. Mulla taitaa kumminkin olla noita testejä olla vielä pariksi viikkoa. Osaako joku sanoa?
Käyttöohjeita mulla noille ei ole... David-merkkisiä.
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Kiitän :D

Mikä olisi ensimmäinen päivä jolloin ovista tikuttaisin. Mulla taitaa kumminkin olla noita testejä olla vielä pariksi viikkoa. Osaako joku sanoa?
Käyttöohjeita mulla noille ei ole... David-merkkisiä.
:wave:

http://www.mammaksi.fi/info_pages.php?pages_id=15 Tossa on ohjeita ovistestailuun, eli kierron pituudestahan se riippuu, koska kannattaa aloitella..

Yhteistyössä