Onnea Varpu :heart:
Mä sain TAAS tänään haamuviivan testiajan jälkeen. (tai no itseasiassa kaksi :ashamed: ). Aamulla tein Mammaksin testin ja siihen tuli ennen töihin lähtöä sellainen kun-zoomailen-tarpeeksi-niin-nään-mihin-se-viiva-ainakin-tulisi viiva. No sitten vein lapset päiväkotiin ja kävin apteekissa hakemassa B-suren. Ja siihen tuli n. 30min testin teosta sellainen samanlainen viiva.
Ja nyt kun mä laskin kp:t ja dpo:t niin hitto oviksesta onkin vasta 10 päivää :headwall: Tää aika on tuntunut niin pitkältä oviksen jälkeen, että luulin menkkojen jo kohta olevan tulossa.
Nyt en yhtään tiedä mitä ajatella... huoh.
Voiko se olla mahdollista, että repii noita haamuja (vaikkakin testiajan jälkeen) ja vielä eri testeillä, jos ei mitään ole edes yrittänyt tapahtua? Mä tuun hulluksi kohta. Kun toi B-surekin on kuitenkin sellainen 25 herkkä.
Eilen olin jumpalla ja alkoi alavatsaa repiä niin pahasti, että oli pakko hiljentää vähän tahtia. Muuten ihan täysi oireettomuus...
Mä oon ihan varma, et mulla on kohdun limakalvossa jotain vikaa, kun viime kierrossakin näitä haamuja tuli ja menkat oli myöhässä ja kuitenkin tulivat. Että siellä yritetään kiinnittyä, mutta kuitenkin irrotaan aina... Auttaako siihen greippimehu ja ne helokkiöljykapselit vai mikä?
Tsemppiä edelleen kaikille!
Marble, joka kohta sekoaa ja on ihan varma, että ei meille vieläkään sitä vaavia suoda...
kp 24/28-34, dpo 10 (tai 11)