Kiitos haleista. Hassua, miten se näin virtuaalisestiin lohduttaa. Vielä ei ole uusi kierto alkanut, mutta merkit ovat niin selvät, ettei testejä tarvitse enää tuhlata. Noihin sofi one step testeihin tulee muuten roskishaamu/viivanpaikka.
Tervetuloa Molly ja Emmaliini. Säännöllisesti täältä tippuu porukkaa onnellisesti odottajiin, joten uudet ovat aina tervetulleita. Onneksi meitä pitkän linjan toiveilijoita on vähemmistö.
Pikkuinen, itse tulkitsisin tuon kp12 jo plussaksi, mutta tosiaan jos oireet kertoo jotain muuta. Talletukset kun on tehty, niin eihän sillä testituloksella edes niin väliä. Jäikö sulla muuten niin, että teit haamutestin ja sitten lopetit raskaustestailun? Vai oletko testannut selkeän negan haamujen jälkeen?
Mulla ovis tekee ihan selkeitä raskausoireita. Kun ovis lähestyy, täytyy ruveta käymään öisin vessassa. Rinnat saattaa kipeytyä, joskus palelee jne. Oireet hiipuu sitten viimeistään viikko oviksesta. Ootteko muut huomanneet mitään samantyylistä? Ovat niin selvästi ovikseen liittyviä, etten enää yritä luulotella niitä varhaisiksi raskausoireiksi.
Saimmepa taas muistutuksen yksityisyyden vaaroista täällä palstalla. Harmi vain, että se tuli Pikkuinen sun ikävän kokemuksen kautta. Itse olen ehkä ylivarovainenkin tunnistautumisen suhteen. En kirjoittele muista lapsistani enkä muustakaan, mistä minut mahdollisesti tunnistettaisiin. Mutta jokainen tietenkin kirjoittelee sen mukaan, mikä itsestä hyvältä tuntuu.
Kivaa viikonlopun jatkoa teille kaikille. Olen vakavasti harkinnut uuden kierron alettua palstailutaukoa, kun alkaa taas kuumeilu mennä liian vakavaksi. En vain malttaisi luopua teidän tärkeästä vertaistuesta.