filuuri ai mihin seuraavaan kiertoon, sähän olet raskaana!! Kyllä siinä vain haamu on, tosi hieno juttu. Ja mulla on menkkajomotus kertonut kyllä raskaudesta eli älä nyt sen vähenemistä toivo.
).( mulla on ollut niin varma olo, että nyt on tärpännyt, paitsi ettei enää olekaan. Eilen menin lukemaan kirjaa "alkaa uusi elämä", ja sitä lukiessa taas tajusin kuinka monen asian oikeasti täytyy mennä putkeen, että raskaus pääsee alkamaan. Mulla on kuitenkin alkanut viimeiset 3 raskautta 1. oikeasti yrityksestä, joten tsäkä ei kuitenkaan enää voi käydä. Vähän siis pistää masentaa, mutta ainakin kroppa on alkanut toimimaan normaalisti keskenmenon jälkeen eli se on sentään askel oikeaan suuntaan. Mutta silti harmittaa, kun jotenkin oli niin hedelmällinen olo ja nyt taas pettynyt fiilis.
malania: mulla oli keskenmenon jälkeen seuraava kierto vain 19 päivää ja johtui siis siitä ettei hcg ollut vielä alhaalla, joten en ovuloinut ja kroppa aloitti sitten uuden kierron. Oletko käynyt verikokeissä? Mulla meni 10 viikkoa, että sain hcg:n neutraaliksi.
molly pahoittelut negasta, pudotus on ihan kauhea, jos on sellainen olo että nyt tulee plussa. Esikoista yritettiin km:n jälkeen vuosi ja joka kierto mulla oli sellainen olo, että nyt on tärpännyt ja ihan selvät oireet. Sitten se kierto mistä tärppäsi, ei ollut mitään oireita , joten plussa ihan ylläri. Samoin 1. raskaus, lähti 3. kierrosta mutta 2 kiertoa sitä ennen, olin ihan varma et natsasi ja sitten se missä olinkin raskaana, en tajunnut edes testata kun viikon myöhässä. Viimeisessä raskaudessa olin tullut raskaaksi viikko kierrukan poistamisesta, mutta en pitänyt sitä edes mahdollisena, joten tajusin testata vasta 5+3. Mitään oireita ei ollut ennen sitä, mutta plussatestin jälkeen yhtäkkiä kaikki. Mä olen sitä mieltä että osa oireista on psyykkisiä, koska viime raskaudessa oksensin vielä ennen ultraan lähtöä (9+5) ja selitin lääkärille ummet ja lammet kuinka kamalin pahoinvointi ikinä kun missään raskaudessa (5.raskaus). Kun lääkäri sitten totesi, että syke on loppunut, pahoinvointi ja kaikki katosi sillä sekunnilla (hcg kuitenkin 51000) eli ei voi johtua siitä ettei olisi ollut raskaushormoneita. Toivotaan sinne kuitenkin vielä plussaa, ovulaatio ei kuitenkaan ole ihan niin selvää, jos tehty testeillä siis että milloin irtoaa ja milloin sitten hedelmöittyy.