*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

mymosa
Oli pakko muuten testata tuo david-testi, tuleeko viivanpaikka vai ei.. no eikös siihenkin viivanpaikka tupsahtanut.. huoh.

Nii eihän se viivanpaikka ole plussa, mutta ärsyttää kun ihan testiajan sisään ilmestyy. Sitä kun kuumeissaan voi helposti lukee haamuksi.
 
mymosa
aaaargh viivanpaikat vainoo mua :LOL: Tuossa on ihan selvästi haalean haalea viivanpaikka, liuskatesti.

Sain sieltä halpa-testiltäkin vastausta ja niiden mukaan ei pitäis tulla testiajassa viivanpaikkaa.. Aloin miettii että näenkö mä sitten omiani vai oisko joku koettanut sitten kiinnittyä, että tekee haamua mutta ei oo kuitenkaan tarttunut.. äh tiiä näistä..
 
mymosa mullakin on noita david-liuskatestejä. Huomenna ajattelin testata ja kattoo onko viivanpaikkaa. Tai tietysti väriä siihen toivois, mut ei oo toiveet kovin korkeella, perus menkkoja edeltävät fiilikset on. Eiköhän nuo lauantai aamupäivästä ala :(
 
Siskot, te työllistätte mua, Kiitos! :hug:

Wau mikä määrä tekstiä tullut päivän aikana ja näyttää siltä, että täällä on useampi :hug: tarvitseva.
Leenalle :wave: laitoin sut taustalle, mutta ilmoittele jos haluatkin listalle :)

).( Ihan järkky himotus päällä.... ja nyt sitten hommailun jälkeen alkoi niin julmettu kipu tuolla...öh...jossain, että eihän se uni sitten tule joten tulin tänne. Huomaattekos muuten miten harhakuvitelmissa elän tuon kuvani kanssa, muka vyötärö :LOL:

Jeps, mutta päivitän tästä listan ja koetan saada unen päästä kiinni :wave:
 
Huomenta! *huuuokaus*

Aajttelin tulla pikaisesti pyörähtämään ennen töihin lähtöä, tosi paljonhan tänne oli tullut tekstiä :D

Yksi asia mikä elävästi jäi mieleen oli tuo monen 'kuinka hullu tässä pitää olla että haluaa kolmannen' ja voin tosiaan yhtyä tuohon 110% :D

Itsellä käy päivästä riippuen useammankin kerran sama mielessä, kun meillä tuo esikoinen on koko ikänsä ollut sellainen haastavampi tapaus.

Menkat ei ole vieläkään alkaneet, menkkakivutkin on kyllä hiipunut pois, satunnaista juilimista lukuunottamatta. Sellainen villi veikkaus mulle tuli, että mitäs jos se olikin ovulaatio kun kipeytti, aika aikainen se olisi ollut, mutta mulla ollut kierto normaalitilassa n.20-26 päivää, että siihen nähden ei mahdottomuus.
Ihan vain varmuuden vuoksi touhuttiinkin tuossa sitten :saint:

Oikein hyvää perjantain alkua kaikille, onneksi se on vkoloppu edessä! :D
 
Mä nyt kysäsen täältä kun ei viitti mennä mitäs nytille kiusattavaksi...

Eli siis syön pillereitä, menkat kuitenkin viikon myöhässä. Ovis testi näytti haaleeta viivaa aamulla :eek: raskaustesti kuitenkin nega :eek: Mitä ihmettä, eihän ovista kuuluis tapahtua pillerietä syödessä??? Mä oon nyt vähän että mit vit?!?!?!
 
Onko kellään kokemusta ovulaation aikana yhdyntäkivuista.... tuntuu että olen kuiva kuin korppu ja nyt on isännän vehjekkin ihan kipeä.... ei voinu eilen siis yhtään varmistella :|
Oon nyt jo kolmatta päivää kipeä alavatsasta, ke oli "muniksissa" kivut ja eilen sitten tuossa alavatsassa ja kyllä tki tiukkaa ihan vaan kävelylkin kyllä se helpotti kun vauhtiin pääsi mutta se liikkeelle lähtö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Mä nyt kysäsen täältä kun ei viitti mennä mitäs nytille kiusattavaksi...

Eli siis syön pillereitä, menkat kuitenkin viikon myöhässä. Ovis testi näytti haaleeta viivaa aamulla :eek: raskaustesti kuitenkin nega :eek: Mitä ihmettä, eihän ovista kuuluis tapahtua pillerietä syödessä??? Mä oon nyt vähän että mit vit?!?!?!
"Ehkäisypilleri vaikuttaa vähentämällä aivolisäkkeen FSH- ja LH-hormonien erittymistä, josta seuraa elimistön oman hormonintuotannon loppuminen ja munarakkulan kypsymisen ja ovulaation estyminen."

"Eräät ehkäisypillerit, niin kutsutut minipillerit, sisältävät vain progestiinia. 15 prosentilla käyttäjistä ne estävät ovulaation ja osalla häiritsevät sitä."

Onko sulla minipillerit?


Minnarun: Pojua yrittäessä mulla oli saharakausia ja aiheutti miehellekin välillä ikäviä tilanteita kaveriaan ajatellen. Acon intimegel oli meillä hoitomuotona. Sitä voi siis käyttää liukkarin tapaan ja erona on se, että hoitaa limakalvoja, kun liukkari vain luikastaa ;)
Meidän apteekista tota ei nykyään saa joten en tiedä saako muualta.
No kuitenkin sitten on se liposol-öljy...ceralaninko se oli...niin kuitenkin se hoitaa saharan ja sen yksinäisen ratsastajan kuntoon myös :)


 
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Ei kun ihan siis yhdistelmät. Yasminet...
Onko sulla jokin muu lääkitys käytössä joka voisi heikentää tehoa tms?

Mulle noi pilsut ei passanneet ollenkaan. Veivät pidemmän ajan kuluttua seksihalut tyystin ja hemmetin välitiputtelut olivat riesana useana kuukautena.
 
Ei oo.. Insuliinia mutta ei se vaikuta pillereihin... EIpä ihme että on pää tuntunu sekaselta jos mulla on kroppakin näin sekasin. Noh, maanantaina lääkäriin niin saavat tehä koko vartalo tarkastuksen että missä on vika kun näköjään joka suunnalla heittää :LOL:
 
Voi CM, musta ei taida olla yhtään nyt apua sulle :/

Juu kannattaa mennä lekuriin ja pyytää vaikka hormoonimittaus joka on tehty usealle mun tutulle joilla ongelmia ollut pilsujen sun muiden kanssa. Toivottavasti selviää. Mulle ei passannut monikaan pilsumerkki ja mitä ihmeellisemmillä "oireilla" sitten ilmeni aina. Yaz oli viimeisin kokeilu, menestyksekäs sellainen :) Halut: pysyi Kierto: kuten liuskalla(söin 2-3 liuskaa putkeen ja sitten vasta tyhjennys) Menkat: IHANAN niukat ja kivuttomat
 
Oi, toi kuulostais hyvälle. Tää on ihan outoa, ennen kyllä tullu ajallaan mutta TOSI runsaat... ja nyt ei tuu ollenkaan. Kamala olo, tuntuu että alkaa oleen päässä vikaa kun on mitä ihmeellisimpiä oloja. Huoh, naiset jos sais olla joskus kärsimättä hormoneistaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Miuski Multa saa varmaan ottaa tuon 60 päivää pois tuolta. En usko, enkä ainakaan halua, että kierto palautuisi noin pitkäksi. Annetaan tuon 40 päivää olla osviittana, koska oli nyt lyhyin kierto pitkään aikaan. :attn: Tattis :flower:
:attn: Sitten kun kerkeet, nou hätä ;)

Criminal Mind: Kommentoin vaikkei järkevää sanottavaa olekkaan :D Eli maailmassahan on aika paljon "pillerilapsia", joten kaikkihan on mahdollista. Sinuna odottaisin muutaman päivän ja menisin sitten terveyskeskukseen verikokeisiin tarkistuttamaan raskaushormooniarvon. Ihan sun perus-sairauden takia olis varmaan ihan hyvä, että pääsis heti alusta "hoitamaan" raskautta. Siis mikäli olet raskaana.
Lisäksi noista ovistestien viivoista. Mä olen nyt pari kiertoa tikuttanut ja jokaiseen ovistestiin olen saanut kontrolliviivan lisäksi myös haalean testiviivan. Eli se ei kerro mitään. Luulisin. Jos se testiviiva muuttuu tummaksi, niin sitten kai alkaa olla mahdollisuus myös näyttää raskautta. Laitan sulle kuvan noista "vääristä" ovis-haamuista, mitkä eivät siis tarkoita mitään.



Kp 29 oli Digitestillä ovisplussa, mutta näyttää liuskalla vielä kp 30 vahvaa plussaa. Noissa kaikissa muissa näkyy luonnossa ihan selvä haalea viiva, tuohon kuvaan ne ei ole sattunut salaman johdosta.
 
:D Kiitti Hulda, joo mulle tuli tollanen suurinpiirten sun kp 29 vahvunen viiva. Mutta jos tässä ei ala menkkoi näkymään niin onhan tuota testattava missä mennään, tosissaan diabeteksenkin takia. Oishan toi vinkeetä tulla paksuski pillereitten aikana ihan vaan tulemalla tänne kuumeilijoiden joukkoon :xmas:
 
mymosa
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Mä nyt kysäsen täältä kun ei viitti mennä mitäs nytille kiusattavaksi...

Eli siis syön pillereitä, menkat kuitenkin viikon myöhässä. Ovis testi näytti haaleeta viivaa aamulla :eek: raskaustesti kuitenkin nega :eek: Mitä ihmettä, eihän ovista kuuluis tapahtua pillerietä syödessä??? Mä oon nyt vähän että mit vit?!?!?!
-Se haalea viivahan ei kerro vielä mitään oviksesta.
 
mymosa
Mulle on aina tullut ainakin haalean haalea viiva. Ja vasta ovisplussa päivänä tummunut ihan kunnolla..

Mutta kannattaahan se aina tarkastaa.

yhdistelmien kanssa mulla ainakin oli lähes kellontarkat menkat. Minipilsujen kanssa sitten taas vuodin jatkuvasti, sitten vaadin saada (veritulppariskistä huolimatta) yasminit takas. Kun painon ja migreenin takia ois sopinut vain minipilsut tai kierukka (ja molemmat ehdoton ei).
 
HUH, No ompas tänne tullu juttua ja uus ketjuki. oon vissiin liian kauan ollu poes. täällä menkat just loppu. kestiki het pikkasen kauemmin,mutta kylläpä sen tiesi ku ne alakoki niin myöhäs..
uutta ovista ootelles jos ees tuloo....

KOSKA TEILLÄ JOILLA ON KIERTO YLI 28 PÄIVÄÄ, ON SUURINPIIRTEIN OVIS??????????
 
mymosa
huldasharks tota just mietin kans, on meinaa myös aivan järisyttävät menkkakivut. Nippaa tuonne sivuille kovin.

Aargh mun käy sääli yläkerran naapuri, jonka vastapäinen naapuri popittaa musaa ihan täysillä, kuuluu meillekin. Niille synty yläkertaan vauva, jolla vissiin massuvaivoja ja jos ovatkin nukkumassa. Ainakin toisiks nuorimmalla on tähän aikaan päiväuniaika ja jos vauvakin nukkuu niin sais äitikin levätä. Mutta kuka tässä melussa nukkuis.
Tää oli vielä ihanan rauhallinen talo, ennen kuin alkoivat ottaa nuoria (itse kun olen niin vanha :D ) asukkaita.
Saa toki elää, mutta en mä välttämättä halua kuulla millanen musamaku mun yläkerran naapureilla on.
 
Omanapaista taas; Nyt alkoi kunnon vuoto kipuineen päivineen. Säästyy siis testit seuraavaan kertaan ;)

Mies tuossa eilen alkoi pakitella.. kyseli että pitäisikö sitä kolmatta vielä harkita? Epäilee mun henkistä jaksamista. Oon vissiin ollu kiree kuin viulunkieli tässä viime päivät :LOL: . Mä luulen että miehellä on oma lehmä ojassa, ja se epäilee omaa vapauttaan juosta kaikenmaailman treeneissä ja kissanristiäisissä. Aion kyllä tässä viikonloppuna nostaa kissan pöydälle ja kysellä mikä mättää?! En tosin usko että tämä yrittäminen tähän tyssää.. eiköhän se ole aika yleistä että tämä kuumeilu on naisilla ja miehillä erilaista. Vielä viime viikonloppuna tuo ehdotteli nimiä ja mietti haluaako tietää sukupuolen etukäteen.. Mites teidän muiden miehet - ovatko kaikki jatkuvasti 100%:sen varmoja tästä kolmannesta vai tuleeko huonoja hetkiä jolloin kyseenalaistaa koko homman järkevyyden?
 
Alkuperäinen kirjoittaja m0308:
KOSKA TEILLÄ JOILLA ON KIERTO YLI 28 PÄIVÄÄ, ON SUURINPIIRTEIN OVIS??????????
kp 29 :D Eli tosi myöhään.

Miesten jahkailusta: Meillä ei jahkaile muuten, kun stressaa etukäteen tätä tilan ahtautta. Rempataan taloa nyt ja tarkoitus olisi laittaa tämä myyntiin, että saadaan isompi ostettua. Mutta innolla on muuten mukana ja aina kysy kun ovista testasin, että mitä sun tikkus tänään näyttää :D Mutta se on ihan normaalia empiä, monet empii vielä kun alkaa laskettu aika häämöttää...
 

Yhteistyössä