*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

mama-84 :hug:

ON: Kyllä tulee jännä ensi viikko... Vaikka jotenkin olen skeptinen, että ei se nyt mitenkään voi tärpätä ekasta kierrosta. :/ Tosin, onhan tässä oltu ilman hormonaalista ehkäisyä jo reilut vuoden päivät, että sikäli keho voisi olla valmis tärppiin vaikka heti... No, se jää nähtäväksi. Onneksi ensi viikolla on muutakin jännitettävää, niin ehkä päivätkin menee nopeaan... Enpä tiedä pitäisikö testata la vai su, jos menkat ei siis ala. Lauantaina on kaikenlaista menoa, että ehkä se olis kiva silloin aamulla tehdä - voi sit keskittyä muihin tekemisiin eikä tartte miettiä ollakko vai eikö olla, jos testi on nega.

Jeps, mutta nyt siivoamaan...
 
Huomenta ja suuret :hug: tippuneille!!

Täällä olen itse vähän ihmeissäni, menkkakivut käi kokonaan pois ja nyt on alkanut ns.kuiva kausi joten mieli nyt tekeekin tepposia ja herättelee toiveita, että olisi ovis sitten tosiaan ollut.. toisaalta kyllä toivon niitä menkkoja, että pääsisi vähän hajulle kierrosta yms. mutta kivahan se oli ja erittäin onnekasta jos heti tärppäisi :D Se vaan pelottaa jos ei menkat itsekseen ala tai kierrot venyy suhteettomiksi yms. mitä kaikkia kauhukuvia olen lukenut, että cerazeten jälkeen voi tulla.

Meillä mies ei juurikan tunteita näytä yrittämisen suhteen, ei ole siis mitenkään innostuneen oloinen, mutta tiedän, että sitten konkreettinen raskaus/vauva muuttaa tilanteen. Itsekkin olen enemmän tulee jos on tullakseen -ololla, eli ilman ovistestejä yms. yritän pärjätä, mutta kyllähän nainen tietää ja pystyy päättelemään hiukan milloin se otollinen aika on.. ja silloin sitten houkutellaan miestäkin enemmän petipuuhiin :)

Vaikka kieltämättä eilenkin oli taas sellainen olo, vieläpä koko päivän, että olenko mä nyt ihan tosissani kun esikoinen taas pisti ranttaliksi ja useampaan otteeseen :D Nyt jo pystyy taas melkein nauramaan, mutta eilen ei kyllä hymyilyttänyt tippaakaan!

Plussatuulia!! :heart:
 
mä nyt pysyn tässä pinkassa,vaikka me ei olla niin akuhean innokkaita petipuuhissa,ja muutenkaan tän vauva asian suhteen,ollaan silleen et tulee jos on tullakseen..tai no ehkä mä olen enemmän innokkaampi kuin tuo mies :whistle:
pahoittelut kaikille joilla menkat alkaneetkin :hug: ja plussatuulia kipeästi niitä toivoville :flower:

täällä synttärijuhlat tänään vietetään esikoisen 6v juhlia :heart:
 
Heippa,

täällä on kyllä nyt sen verran omituinen tilanne päällä etten tiedä mitä ajatella... olin ihan varma että menkat alkaa, pientä vuotoa alkoi tulla aamupäivällä, on vähän paha olo ja masua juilii.

No nyt ei taas mitään! Ostin megapaketin siteitäkin jo, koska kun ne yleensä alkaa niin alkaa sit kunnolla ja siteeseen asti ei tule mitään, nyt ei edes pyyhkiessä sit...

voihan se olla että ne kohta alkaa sitten kunnolla, mutta on tää vaan niin outoa :/

*huokaus*
 
Joo Dyyni ei mee minnekään! Oot jo vakiporukkaa =)

Mulla ei tullu menkkoja ollenkaan imetysaikana ja nyt ne alkoi vasta pari kuukautta siitä kun lopetin imetyksen kokonaan. Ärsyttävän kauan sai odotella. Ei se ois muuten haitannu, mut kun tiedettiin et alkaa tää kolmosen yritys :kieh:

Tädin kampittamille :hug:

Itsellä vähän sama tilanne ku Judella, tuli eilen papruun ihan just ja just silmin havaittavaa tuhrua ja ajattelin et tänään täti kurvaa tänne meille. Tän päivän saldo on samanlainen lähes olematon tuhru x 1. Ja aika paljon tulee sellaista maitomaista valkkaria. Mitäköhän se merkkaa.. :eek:
En kuitenkaan vielä testaa, kun nyt on aika hyvä draivi päällä ja luulen pystyväni odottamaan ainakin keskiviikkoon tai torstaihin. :$

Onnea PTT:n esikoiselle :flower:
Ja Miuski, täälläkin yksi kestovaippailija :wave:
 
Osittaiskestoillaan... Nyt ollu lapsella ihottumaa vaippa-alueella kesäkuun lopusta ja ensi viikolla on toisen kerran lääkäri asiasta. Pahenee kestoista. Fleece ei tunnu sopivan ollenkaan. Coolmax paremmin. Nyt vaan Libero tuntuu olevan se joka parhaiten pitää kuivana ja näpyt ja punaisuuden vähemmällä. Yksi kortisooni tuubi jo käytetty ( lääkärin määräyksestä ). Ilkeetä. Toivottavasti ensi viikolla selviäsi jotain tai saisi lähetteen lastenlääkärille.
 
Voihan kakka kirjoitin pitkän viestin tuntemuksista ja sitten se katos
  • |O

    Hieman tiivistetymmin olo on kiukkuinen ja flunssainen finnit ilmestynyt ohimoille ja kaiken kaikkiaan oon aika ärtsy... ja vasta kp 21 mitähän loppu kierrosta on lupa odottaa... väsyttää muttei nukuta...

    Alkaakohan tämä yritys käymään hermoille....
 
Jep jep, eipä näkyny viivan paikkoja eikä mitään muutakaan torstaisessa testissä. Sen sijaan on taas kupille käyttöä... :'( :'( |O ...tana! Kp olis sit 3 ja yk6. Ei se taida se vauva haluta meille tulla, varmaan pelästyny kun karjun lapsille niin paljon :ashamed: Ja aivan samaa oon miettiny, täytyy olla täys seko et haluaa tähän kaaokseen vielä lisää lapsia! :eek: mutku mä tahon! |O :kieh: :LOL:

Pahoittelut ja halit muille pettyneille. :hug:

Öitä
 
Tosiaan onnea Pttn esikoiselle :heart:.

Täällä viime yö oli yhtä suoraan sanottuna helvettiä :'(. Poika huus alkuyöstä melkein 2 h putkeen, äidin sydäntä särki kuunnella ja kun ei mitkään hyssyttelyt auttaneet. Kuumettakin toisella oli yöllä sitten melkein 38. Joten vähän väsy olo ollu koko päivän. Tänä iltana nukahti vähemmän huutamisen jälkeen, annettiin Panadolia, kun kuumetta ollut tänäänkin. En tiiä johtuskohan tuo hampaista?! Vähän kurkku punotti, kun käytettiin aamulla päivystyksessä.

Täällä muuten vaan mennään päivä kerrallaan kohti ovista :D. Toivottavasti nuo ovistestit tulis ens viikolla ni voisin ruveta testaamaan loppuviikosta. Jospa sillon poikakin olis parempi ni ois fiilistä harrastaa jopa seksiä :D.

Plussatuulia tosiaankin muille ja dyyni älä katoa minnekään, mukava lukea siun kuulumisia =)
 
meillä mies ei halua enempää lapsia. ei halunnu ekaa,ei tokaa eikä kolmattakaan. vaan kun raskaaks oon tullu,on se rakastanu kumpaakin lasta enemmän ku mitään muuta. se vaan pelkää aina tulevaisuutta,eikä siks oo ikään halunnu lapsia. homma menee niin,että se ei yritä lasta ikinä,se osaa laskea oviksen ajan ja pyrkii pysymään erossa musta just niihin aikoihin aina. meillä ei oo ollu 6kk ehkäisyä ja se tietää sen,silti se harrasteloo ilman kumia. se on 11 vuotta hokenu,ettei halua lapsia tehä ja silti se on jo kaks tehny. kun vaan jotenki ihmeen kaupalla tulisin vaan raskaaks taas ni pääsis siitäki tuskasta. ei se lapsia vihaa,se vaan pelkää kaikennäköstä. jaksamista..raha tilannetta...tilan puutetta jne..... vaikea tilanne,mutta helpottaa heti,aina kun vaan tulisin raskaaks jotenki.
sekava tilitys :LOL:
 
Ihanaa törmätä muihin kestoilijoihin täälläkin! :hug: :wave: =)

Meillä mun esikoiseni oli muinoin jo osakestoillen kuivaksi oppinut. Poika täyskestoili mun kanssa ja isi sai käyttää kertsejä jos halusi ja hyvin pian hänkin jo täytti itsekin vaipattimet. Kuivaksiopettelu mentiin myös harkkahousuilla.
Itse kestoilen, en voi kertsejä pitää 5 minuuttiakaan, merkillä ei mitään väliä tässä... ja kuppi on lisäksi kaverina.

Ah´ sainpas taas mainita kestot :D Olen siis KVY:n tukihenkilö ja pidän esittelyjä edelleen jos niikseen tulee ja autan naisten ja lasten kestoilussa ihan ketä tahansa!

).( Mitäs tänne..... No peittoa on heilutettu tehokkaasti ja nyt sitten eilen tokaluokkalainen yllätti meidät.... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Tekisi mieleni kuolla pois.... tosin aamusta ei ottanut mitenkään asiaa esille eli jos vaikka olis unohtanut.....
 
Heh heh, se siitä mun draivista - tänä aamuna testattu ja nega tuli. Eiköhän tässä nyt kannata vaan siirtää ajatukset muualle ja odotella tätiä kiltisti :/

Missä päin miuski vaikutat? Mulla on kans noi kestot nyt ihan pään sekoittanut. En siis esikoisen aikana hurahtanut, mut nyt kakkosen kanssa joo. Ois kiva mennä johonkin esittelyyn tai vastaavaan.
Kiinnostaa myös tuo oma kestoilu. Vasta viime aikoina on sellainen ees tullu mieleen. Ja tuo kuppi. Kandeeko kuppi ostaa nyt jos sit tulis vaikka vaan parit menkat ja sit se ois taas pitkään kaapissa pölyyntymässä? Meneekö se siis huonoks jos sitä eka pari kertaa käyttää ja sit ei pitkään aikaan esim. 1,5 vuoteen?

Meillä on ihan vastakkainen mielipide miehellä kuin teille m0308 =)
Mies on meillä se joka hokee "nyt ne lapset on tehtävä jos niitä haluaa (ollaan siis hyvänmatkaa yli 30), onhan sitä köyhemmilläkin lapsia (kun mietin onko meillä varaa), nyt on rankkaa mutta mieti miten ihanaa on sitten, kun ollaan itse vanhoja ja meillä on monta omaa lasta ja toivottavasti lapsenlapsiakin (kun mietin riittäiskö tää kaksi).
 
mymosa
No niin, alkaa olla menkat loppumaan päin, olihan nuo runsaata ja kivuliaat.. |O

Kaikkee ootte kerenny höpistellä, pahoittelut menkoista niille keillä se on päälle iskenyt ja negapahoitteluja, sais kyllä alkaa plussia tulemaan.. :hug: :hug: :hug:

Meillä oli vähän samankaltainen tilanne kun m0308, tosin ex ensin halus perheen ja sen jälkeen kun plussaa näytti alkoi puhua, että ei ole valmis, ei ole rahaa, ei ole tilaa ym.. Ja minä tyhmä menin vielä toisen tekemään, vaikka ekan kanssa jo oli tuo epäröinti.
Hatun nosto m0308:lle, minusta ei ois tuohon.

Mulla on kaverilla lapsettomuushoidot päällä, siis vissiin ihan se viimeinen mitä hoitona tehdään. Seuraava on sitten jo adoptio. Kyllä tuli niin paha mieli toisen puolesta. Saa olla onnellinen, että itsellä on kaksi lasta ja toivottavasti se kolmaskin vielä. Mutta noin pitkälle ei mennä, pitää tulla viimeistään clomeilla, jos tullakseen.
 
:hug: menkoista...

Eikö kukaan meinaa plussata tässä kuussa? Koittakaas nyt joku ees :saint: Tottahan se taitaa olla että stressaamatta saattais jotain tapahtuakkin :ashamed:

Mä haluan lapset nyt, enkä sitten enää kolmatta kierrosta 10 vuoden päästä. Mutta saas nähdä nyt. ;) Parempi olla sanomatta ei koskaan :D

Nyt olen käyttänyt kaapista kaikki halvat liuskatestit. Eilen siis tein herkän r-testin ja o-testin. Mutta negaahan ne tietty näytti. Illasta sitten menkkaoireita kovastikin.... Huoh..
Saas nähdä kauan jaksan odottaa, etten käy ostamassa uusia testejä. Kiinasta pitäis tulla paketti, mutta ei ole näkynyt. Digitestejä mulla tuolla on, mutta käytän ne sitten vasta varmistukseen... Pihi olen juu :D
 
Uhhuh, kun on taas tullut tekstiä!!! :) Aktiivista väkeä täällä!

Tails tervetuloa joukkoon!

On se nyt kumma kun ei elokuulle olla saatu plussa uutisia :/ muutamalla siellä on kyllä lupaavia oireita ;)

muumi82, dyyni, mama-84 ja Ninnuski :hug: kohti uutta kiertoa...

Ei se mun toive vaan toteutunut, ettei mun jälkeen enään nuita kuumeilijoita tipahtelisi :/

Kohta hyppään listassa seuraavaan kategoriaan, kp 11-20 :D on se hienoa!!!
Meillä vietellään 6v hääpäivää torstaina ja mun synttäreitä viikonloppuna ja opiskelutoveri matkan päästä saapuu luokseni, joten tämä rouva lähtee lauantaina rimpsalle :D toivottavasti on viimeiset alko-juhlat PIIITKÄÄN aikaan!!! olis just kätevästi o-päivä perjantaina ja lauantaina vois juhlia mitään vaarantamatta, ehkäpä sitä olisi jopa niin rento fiilis, että tarttuisi kiinni :) toivoa sopii B) mutta kyllä se taitaa taas laskemiseksi mennä... voi kun voisi vaan antaa olla!!!
 
ai niin, ja unohtuihan yksi asia kuitenkin... :)

täällä myös yksi kestoilija, tosin henk. koht en ole kestoillut, mutta molempien lasten kanssa olen kestovaippaillut, periaatteessa täyskestot, mutta toki reissussa tuli kertiksiä käytettyä.

Niin vaan, vaikkei vaippaikäisiä ole meidän huushollissa aikoihin ollut, niin lapsimessuillakin on pakko kestoja hypläillä, on ne niin IHANIA, kaikki uudet kuosit ja systeemit... MEitin vaipat jo neljännellä lapsella käytössä, josko jo seuraavaksi palailisi meille KÄYTTÖÖN!!! ;)
 
Harmaa maanantai... eilisten oireiden jälkeen nyt sitten kuumeessa... rinnat on kyllä hellät syystä jota en ymmärrä....

Hiveesti tsemppiä seeuraavaan kiertoon uuden aloittaneilla ja tsemppiä niille jotka on listan keskivälillä ja jaksamisia meille listan yläpäässä kamppaileville :hug:
 

Yhteistyössä