*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

Jadey: Hurjan paljon onnea plussasta :heart: ja minä kyllä menisin toukokuisiin, niin ei tarvitsisi sitten yksin roikkua viimeisten joukossa siellä :)

Minnarum: Minunkin mielestä viellä sulla on toivoa, kun ei kerta kunnon vuotoa ole tullut.

Muiski: Hieno etusivu ja kiitos :flower:

Vuoto alkaa rauhoittumaan (vaikkei sitä ole paljon ollutkaan), tullut jo tänään sellaista ruskeaa vuotoa. Jospa tää tästä!!!

Olin eilen me & i - vaatekutsuilla ja mun ois niin paljon tehnyt mieli tilata sieltä sellaisen sienibody. ikään kuin valmiiksi, jos vaikka joskus tärppäis, mutta en kuitenkaan uskaltanut. Täytyy sitä sitten ostaa vaikka loppuvuodesta jos silloin olisi jo saanut plussan testiin :D

http://www.meandi.se/Upload/Images/2010/vt_10/102403_individ_100803.jpg

Tuossa kuva, jos nyt onnistuin sen tänne lataamaan.
 
nyt olis viikko oviksesta. verenvuoto saattaa ehkä olla jo vähenemään päin. maha on kipeä.. menkka kipeä... tissitkin ehkä vähän. en tiiä,onko kuvittelua vaan kaikki. toivoisin niin että veren vuodosta huolimatta ,ois tärpänny, mutta tuskin se on mahollista... noh, taas ollaan tässä pisteessä että oireita odotelles. menipä kuukausi nopeaa............ :O
 
Oikein paljon onnea plussasta Jadey:heart:! Toivotan pikkuiselle oikein paljon tarrasukkia matkaan:heart:. Ja Minnarun eihän sitä tiiä vaik olisit raskaana, piän peukkuja!

Toivottavasti meistä mahollisimman moni menis Jadeyn kanssa toukokuisiin ni olis tuttuja odottajia siellä:D. En tiiä riittääkö tää meiän touhuilu kans tohon tärppiin, mut toivon kovasti.


Ja etusivu on todella hieno:D:flower:. Oot aika Miuski00 taiteellinen!
 
mymosa
luoja mua on paleltanut tänään.. alettava pitää ikkunaa jo kii..

Täytyy kovasti toivoo, et mies jaksaa huomenna touhuilla, kun tänään on poissa. Tosin digitesti näytti negaa ja liuskan viiva vaan pysyy yhtä vahvana.. tiiä mikä hormoonihirmu musta tullut. Katoin tuossa remember me -leffan ja volisin lopussa ku mikäkin :ashamed:
 
Onnea Jadey!!! :flower: mahtavia uutisia elokuun loppuun!!!

ja sitten ).( ... Mitäs mieltä olette... Olen siis olettanut, että ovulaatio jätti tässä kuussa tulemati, kun ei mitään ovisoireita koskaan tullut, vaikka normaalisti siis hyvin selkeät tuntemukset... Tänään aamulla tuli kuitenkin pyyhkiessä muutama veritippa... kiinnittymisvuotoa?.... Periaatteessahan kiinnittyminen tapahtuu 6 vrk hedelmöittymisestä ja mun kellontarkan kierron mukaan tänään olisi 5 päivä ovulaatiosta, jos siis sellainen olisi tapahtunut...

Tää on kuitenkin jotain limakalvon rikkoontumisesta johtuvaa tihkuttelua, mutta kun pukkaa tuota vauvakuumetta niin kaikki oireet lasketaan :D
 
Onnea hirmuisesti Jadey :heart:

(.): Onkohan se ovis nyt päällänsä, kun alamaha on arka ihan kosketuksellekin ja on sellainen "jalat menee alta" -olo... Limaakin on tullut reilummin, mikäli se on sitä eikä eilisillan muistoja :D
Kohta alkaa sitten jännät ajat ja oireiden odottelu!

Plussatuulia kaikille :flower:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!!!
Oon ollu koko päivän ihan että häh. Ei meinaa uskoa todeksi :O
Kai sitä on sinne toukokuisiin yritettävä jos ne huolii, ihan vaan siks, että toivottavasti tuutte sit kaikki sinne perässä! On ollu niin mukava jutustaa :heart: Mulla on toiveissa sellainen raskausajan ketju, joka jaksais vielä pitkälle tulevaisuuteenkin taaperoajat ja muut. Ystäviä ei oo ikinä liikaa!
Aion lukea edelleenkin näitä teidän juttuja ja jännätä teidän puolesta :heart:
 
Hyppään takaisin tähän porukkaan. Olin täällä kuumeilemassa toukokuussa ja kesäkuussa plussattuani siirryin odottajiin. Elokuussa jouduimme tekemään elämämme vaikeimman päätöksen raskauden keskeytyksestä kromosomi poikkeamien vuoksi. Elämme vielä suruaikaa, mutta silti uusi yritys hiipii mieleen jo päivittäin. Vaikka itse koen toivovani nyt neljättä lasta tämän menetetyn enkelipojan jälkeen, olisi kiva jutella täällä tuttujen kanssa.

Keskeytyksestä on vasta 3 viikkoa aikaa, joten ihan vielä ei päästä tositoimiin. Tarkoitus olis aloittaa kuumeilut kunnolla jälkitarkastuksen ja ensimmäisten normimenkkojen jälkeen, jos kaikki on kunnossa. Toivottavasti päästään asiaan jo syyskuun puolella.
 
Kiva Jadey, et et unoha meitä:heart:. Ja peukun pitäjiä tarvitaan:D.

Ja Barbamama35 otan osaa suruunne:flower:. Ja toivon, et seuraavan kerran ku tärppää ni vauva kestää loppuun asti mukana ja on kaikki hyvin hänellä:heart:. Toivottavasti voitte aloittaa yritykse piakkoin. Mie oon uus tuttavuus siulle, ku mie liityin tähän ketjuun vasta heinäkuussa keskenmenon jälkeen. Onneks en itse ollut noilla viikoilla vaan meni ihan alussa kesken. En voi kuvitellakaan mitä ootte joutunu kokemaan, ku ootte joutunu keskeyttämään raskauden:( :hug:.

Lisää plussia kehiin! Huomenna alkaa jo syyskuu, onkohan se meiän muiden kuukausi:p
 
Mahtavaa Jadey!!!

Tervetuloa Barbamama35, laitoin sut listalle ja katsotko mitä kiertoon haluat jos haluat?

).( nothing....but balloon......gas balloon.....

:attn::attn::attn:

Jaa juu, jatkanko mä ens kuussa listaemon virkaa vai ottaakos joku muu tuon hoitaakseen? :)
 
Barbamama :hug:

Kävin vilkaisemassa niitä odottajaketjuja ja sen verran vedän edellisestä viestistä takasin, et enpäs vielä liity mihinkään odottajaketjuun vaan katson tilannetta muutaman päivän. Nyt ainakin näyttää se huhtikuisten ketju aktiivisemmalta, johtuu tietty ajankohdastakin kun moni toukokuinen ei tietty oo vielä plussannu. Ja aika moni vappuaaton vauvaa odottava on huhtikuisissa, joten ois sit seuraa loppupäässä mikäli kaikki jaksaa kirjoitella vielä keväällä.
 
On jännät ajat... vuoto ei ole siis alkanut, jos ei aamulla ole tilanteeseen tullu muutosta teen uuden testin. Voi kun pääsisin testaamaan =) Se olisi aika makoisa aloitus syyskuulle =) Koko ajan täytyy käydä varmistelemassa josko ne nyt alkais, on jotenkin olo éttä nyt ne alkaa ja sitten kuitenkin jossain syvällä sisälläni usko ettei täti tahdo tulla peremmälle. Rintojen hellyys kyllä loppui. En aikaisemmin ole kiertoani tarkkaillut näin paljoa joten seuraavalla kierrolla tunnen kehoni tuntemukset jo paljon paremmin siis jos se tulee.... nyt riittää omasta navasta.

Ihanaa uusia jännääjiä joukkoon ja aikaasta mukava plussakin tälle päivälle mahtui =)

Mies tuossa höpisee koko ajan lasten tekemisestä =)
 
Barbamama35 :( Otan osaa suruunne.

Itsellä tulee aina välillä mieleen heinäkuun tapahtumat, aika menee tosi nopeaa ja siitäkin kohta 2kk aikaa. Aina tulee mietittyä että millanen maha jo olisi, kuinka iso pikkuinen olis ja oliko tyttö vai poika.
Ei sitä tule koskaan unohtamaan.

Toivon mukaan saataisi ensi kuussa se plussa.
 
Jaday Onnea!:flower:

Minnarun Tottakait on toivoa vielä.:hug:

Miuski00 Pahoittelut munkin puolesta kaverisi lapsen pois menon vuoksi. :( Näitä ei toivoisi kellekkään ikinä tapahtuvan.

).( Luulin etten ikinä tunne mitään oireita oviksen suuntaan, mut eilen oli pari kertaa repäisevää kipua oikealla. Oliskohan ovista tuloillaan?? Jos se nyt on, niin ei ihmekkään, jos on edellisillä kerroilla kestänyt tulla raskaaksi, kun olen luullut sen olevan paljon myöhemmin..

:wave:ps miuski, huhuilin jo aiemmin, että voitko laittaa nuo minun kp:t oikein, kun itse sotkin viivat ja kauttaviivat. Eli kp on nyt 14/29-33
:wave:
Miuski!! Eli keskiviikkona 15/29-33
 

Yhteistyössä