*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

Pakko vielä yrittää... elikkäs muistankohan edes kaikkea...

Miuski
: Kamalaa tuollainen, toivottavasti ei joudu itse ikinä vastaavaan tilanteeseen. :hug:

mymosa: Olisko se ovis ollu päivä 11? Mulla on sellainen kutina :) Ja mulla oli sellainen paineen tunne mahassa kun ovis oli viime kuussa. Siis isommalta alueelta, ei yhdestä kohdasta.

pyyter: Mä peukutan teille, että tässä kierrossa tärppäisi

mama-84. sovitaanko niin, että tässä kierrossa tapahtuu?

Minnarun ja Jadey: testiä kehiin, että me uteliaat saadaan kuulla tulokset ;)
 
Joo Minna testaa jo tänään jos on kerran oireitakin havaittavissa! Itse olen niin pettynyt niihin negoihin eikä oireita ole, siksi odottelen vielä testaamista.

Mymosa: mä en osaa sanoa mitään tohon ovisteluun, kun en itse tunne omaa ovista. Mulla on tässä kierrossa menkkajuilinu ja ollu repäisykipuja ja alaselkäkipuja ja vaikka hitto mitä kipuja jo tosi kauan. Eli en tiiä mikä on ovista ja mikä tädin tuloa vai onko tässä raskaana.. Edellinen luomukierto oli tosiaan syyskuussa 2007 :)
En mä kyllä ota selvää noista sun viivoista :confused: Must noi 10 ja 12 on just samanlaisia!?!?!?!?

Huldasharksille :hug:

mama-84:lle :hug:

Huh Miuski millaisen tiedon oot saanu :O Vetää ihan hiljaiseks :'(
 
mymosa
Päätetään kaikki plussata tästä olevasta kierrosta ja jätetään tyhjä lista peräämme :cool:

Joo mä alan olla sitä vaille etten perhana testaa enää ikinä.. kun oon testannu noilla tikuilla viime kierron ja ei sillon ollut plussaa kun sen yhen päivän. Tää tarkoittaa nyt sitä, että joudun zumban jälkeen jatkamaan zambomamboa vähän kotonakin :LOL:
 
Kiitos siskot! :hug:

Mä painin täällä testaamisen kanssa myös, koska järki sanoo ettei mitään voi näkyä, mutta sitten ei järjellinen puoli haluais niin testattavan ja mies tuossa ehdotti jo, että ostettais tikku mulle (ei tiedä, että mä vähän "shoppailin" jo aikaisemmin ;) )
 
Viikonloppu takana päin.. saldona 3 keskeytys yhdyntää ja yksi kunnon pupuilu.. keskeytykset johtuivat lapsista jotka heräsivät sekä miehestä joka nukahti ennen kuin olin saanut lapset takas untenmaille.. plaah.. :kieh: |O

Juuh, no, mitäs tuosta.. ovis laskelmien mukaan pitäis huomenna olla.. joten pitäkää naiset peukkuja jotta mitään häiriötekijöitä ei ilmaantuis kesken pupuilun.. :whistle: Tässä on nyt koko alkukierron tosiaan greippimehua juonut ja niitä vehnäalkioöljytabletteja syönyt sekä punkkua viikonloppuna nauttinut.. Miten muuten on, pitääkö se greippimehun juonti lopettaa oviksen jälkeen?

Yhdyn edellisiin: NYT NIITÄ PLUSSIA, Eiks vain? :D
Niitä odotellessa,
Manzu :)
 
En meinaa päästä tänne millään... aina data base error...:mad: murr

Ihan hurjasti hyviä ja huonojakin uutisia kuulunut nyt palstalaisille :hug: kaikille sitä tarvitseville...

Tervetuloa uusille!!!

Nyt todellakin huomenna plussia Minnarun ja Jadey (ja kukas vielä oli listan kärjessä...?) saadaan vielä elokuun puolelle kirjattua plussia :)

Ja syyskuulle sit kaikki muut ilmoittelemaan niitä plussia (tosin itse taidan roikkua täällä vielä seuraavankin kuukauden, kun oireilusta päätelleen jätin ovuloimatta tässä kuussa :| ) Musta voi sitten syys/lokakuussa tulla listaemo, kun muut kolmatta kaipaavat siirtyvät odotuspuolelle ;), tosin mun taidoilla ei taitaisi nuo päivittelyt kyllä onnistua :LOL: jälleen hatunnosto listaemolle tehdystä työstä!! :flower:
 
Voi ei Miuski00:hug:. On varmasti ihan kamala olo siulla kaverin puolesta:(. En osaa ja voi ees kuvitella miltä heistä tuntuu ja siusta. Luin otsikon ja itestäkin tuntu pahalta, ku sen ikäinen tyttö kuoli, itellä kun on vähän vanhempi ja muutenkin. Aina tuntuu pahalta, ku joku lapsi/nuori kuolee. Voimia:flower:.

Täällä ei mitään uutta, menis vaan pari viikkoa nopeesti, et pääsis testailemaan=). Jotenkin on sellanen olo, et jospa se ois vaikka tärpänny, mut sit taas toisaalta, en viitti toivoa liikoja, et ei sit tipu korkeelta. Tänää on kyl masun vasemmalle puolelle nippaillu, et saapi nähä.

Ja Minnarun testaamaan ja kertomaan tuloksia:D. Täällä on peukut pystyssä!
 
Testattu on NEGA !!! ostin sittarista semmosen testipaketin jossa oli kaksi testiä... jotenkin jo ajattelin että tarviin useamman =) no sen kanssa ihmettelin pissi purkkiin ja hieman annoi jäähtyä ja tein testin, yksi viiva tuli ja aluks katoin testiä et eiks tähän tuu toiselle viivalle paikkaa ( olen tehnyt aina ennen semmoisia testejä joita pidetään suihkussa ja niissä näkyy viivojen paikat) kääntelin ja vääntelin aikani ja kyllähän siellä hahmottu et siihen se olisi voinut tulla se pinkki viiva mutta ei tullu... nyt odotan syyskuun ensimmäisen päivän aamuun =) se se olisi mukava alku uudelle kuukaudelle.

Voi että toiveet on korkealla, tänään hetken jo mielessäni fiilistelin raskautta ja ei hymy meinannu naamalta pyyhkiytyä pois :)
 
Minnarun, harmi kun ei viellä tullut plussaa testiin, mutta jos sitten parin päivän päästä. Toivotaan kovasti ;).

Tervetuloa uusille!!

Soittelin tänään neuvolaan jälkitarkastus aikaa ja vaadin päästä sellaiselle lääkärille joka ultraa samalla paikat, että nyt tulis sitten varmistettu kunnolla onko kaikki ok!?! Reilun parin viikon päästä on aika. Nyt on sitten tänään ja eilen tullut veristä vuotoa ja tästä kyselin samalla neuvolasta, mutta en mä nyt oikeen vastausta saanut asiaan, että on normaalia? Jos ei oo kipuja eikä vuoto "haise", niin ei pitäis olla mitään ongelmaa. Kattoo nyt sitten.

mutta nyt sohvalle rauhoittumaan, Hyvää yötä!!!
 
Kiitos kaikille myötätunnosta järkytyksen keskellä!

Huldis ja Halinappi ja muut sitä tarvitsevat


Mulla on kans "muutamaan" otteeseen täällä hävinnyt kaikki mitä olen saanut kirjoitettua ja se ottaa aivoon. Yleensä kopsaan tekstin ennen lähetä-napin klikkausta niin voin liittää sen uuteen viestiin jos niin käy, mutta eipä aina muista....

).( Ilmaa.... eipä muuta raportoitavaa....

Ja tuntui kivalta lukea, että mun päivittämistä arvostetaan :) olis toki kiva jos ens kuun hoitais joku toinen, mutta jos en pääse siirtymään toisaalle niin eipä mua haittaa olla pestissä toista kuukautta peräkkäin ;) eikä testiin voi siis vielä saada mitään vaikka miten toivois, liian vähän päiviä, mutta toivoa....sitä on :D
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mä täällä jalat ristissä odotan, et kello tulis kymmenen ja pääsis testaa taas ovista..

Jännitän riittääkö sunnuntainen
jos mies tänään joutuu lähtee kotonaan käymään tai kerkeekö keskiviikon simpat mukaan. Tosin kivut on kadonneet, joten tiedä tuota.

:stick: menkoille kyytiä!! Ja :hug: kaikille siitä kärsiville..
 
Hauskoja hymiöitä mymosa laittanut vai miksikäs noita kutsutaankaan :D

Etusivu on hieno!

Viime yönä, aamuyöstä, kun tapani mukaan valvoin ja mietin maailman menoa, niin tunsin alavatsassa paineentunnetta ja sit mulla iski sellainen olo et raskaana tässä ollaan ja sillä siisti :O
Illalla mulla oli ollu vähän huono olo, tuli jopa sitä kuolaa, mitä ennen oksuu tulee, suuhun.
Nyt sit aamulla marssin vessaan ja pissasin purkkiin. Voitteko uskoa, et en löytäny niitä mun r-testejä mistään!! :kieh:
Äkkiä vaan Prismaan testiä ostamaan..
Tulos on plussa. Saatiin nyt siis vielä sellainen elokuulle. Huomenna kolahtaa postiluukusta vielä kotitestistä tilattu digi. Se täytyy kyllä vielä tuhlata :)

Nyt sitten miljoonan taalan kyssäri: mennäkö huhtikuisiin vai toukokuisiin tonne odotuspuolelle? Kumpi on yleisempää, synnytys ennen la:ta vai sen jälkeen. Mulla on toinen syntyny rv 39 ja toinen 6 päivää yli lasketun :) Laskettu aika on nyt siis tällä tulevalla 30.4.2011. (jos pysyy kyydissä..)
 
mymosa
Jadey onnea :) Alkaa meidän manailut pikkuhiljaa tehoamaan ja saatiinhan se plussa!! Huhtikuisiin menet, ainakin mä olen ollut aina lasketun ajan mukaan.

Ja Minnarun, toivoa on. Ja nuo verituhruthan on aika yleistä alkuraskaudessa, joten peukkuja kovin sinne :)
 
Jaday Onnea!:flower:

Minnarun Tottakait on toivoa vielä.:hug:

Miuski00 Pahoittelut munkin puolesta kaverisi lapsen pois menon vuoksi. :( Näitä ei toivoisi kellekkään ikinä tapahtuvan.

).( Luulin etten ikinä tunne mitään oireita oviksen suuntaan, mut eilen oli pari kertaa repäisevää kipua oikealla. Oliskohan ovista tuloillaan?? Jos se nyt on, niin ei ihmekkään, jos on edellisillä kerroilla kestänyt tulla raskaaksi, kun olen luullut sen olevan paljon myöhemmin..

:wave:ps miuski, huhuilin jo aiemmin, että voitko laittaa nuo minun kp:t oikein, kun itse sotkin viivat ja kauttaviivat. Eli kp on nyt 14/29-33
 

Yhteistyössä