*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

En taaskaan oo saanu vastausta?!:( Siis aikasempaan kysymykseeni. En tiiä onko kysyjässä vika vai missä: /. Mut kysyin tos aikasemmin, et haittaako, ku ei tänää olla, jos miulla on vaikka tänää ovis?!????!?! Eilen siis oltiin ja aateltiin huomenna korjata tilanne, et voinko raskautua, jos ei tänää olla?!

Tervetuloa miunkin puolesta Vauvahai!
 
Pyyter: Mä en itse henk.koht. aina muista mihin tulinkaan vastaamaan sitten, kun kirjautuneena taas olen. Meidän netti potkii mut ulos täältä säännöllisesti.

Mutta siis suositushan itse asiassa on, että simppoja päästeltäis joka toinen päivä, että satsi on tuhdimpaa. Parhaat yksilöt ovat elossa jopa 6 päivää ja ainakin 2-3 päivää :)

).( taas vellovaa kipuilua alavatsassa...
 
Viimeksi muokattu:
Pyyter: olisin kommentoinut samalla lailla kuin jo virkaveli edellä, eli ole ihan huoleti =)

Oma napaista... vessassa käydessä jäi paperiin limaklöntti ja ajatukset on kaksi jakoiset mut oireet on että täti kurvaa huomenna paikalle.

Huld.....pahoittelut :hug: kurja päivä, toivotaan huomisen olevan jo paljon parempi =)

Tänään hieman alakuloinen päivä kaiken kaikkiaan olisi oikein mukava kun uusi viikko lähtisi plussalla =)

Mie tässä painin itseni kanssa missä vaiheessa testailen... mielipiteitä milloin jo voisin testata ?
Järkevä jos oisin odottaisin että menkat on jo selvästi myöhässä mut yritäppä olla järkevä näiden hormoonien kanssa.:LOL:
 
Täältä taustalta kuikuilen tilannetta, ja O-OU! Tää palstahan on kokenut täydellisen muutoksen! En meinannu osata käyttää tätä... :eek:
No eniwei... Tänään täti VIHDOIN kaartu paikalle ja nyt on tilanne sellainen että hormonit kehiin kierron lyhentämiseksi nyt näin alkuun. Meen edelleen kierron kerrallaan ja katson mitä aika tuo tullessaan. On ehtinyt jo käymään mielessä, että olikohan nämä lapset nyt tässä? :'(
Vaikeeta olla onnellinen muidenkaan puolesta. Vaikkakin en enää sekoakaan kaverien vauvoista, mutta jälleen yhden rakkaan ystävän raskausuutisen lauantaina kuultuani, en jaksanut olla aidosti onnellinen hänen puolestaan... :|
Mutta toivottavasti muilla menee paremmin ja todella paljon onnea plussanneille sekä kamalan paljon plussapuhureita muille! :heart:
Hyvää syksyä!
 
mä en hirveesti kommentoi ikää kellekkään ku, en ees tiijjä mitä kommentoisin. mulle on niin "uus" asia tämmönen keskustelu palsta juttu. ja vaikka kaks lasta jo onkin niin en siltikään ymmärrä mitään noista käsitteistä sun muista höpinöistä ja siks yritänki kysellä teiltä viisaammilta neuvoja. ja muutenkin purkaa itteeni ku ei oo hirveesti kohtalotovereita tai ketään jolle vois puhua näistä asioista.
että sori kaikille ku en kommentoi,mutta olen kai sitten vielä niin alkeellinen tapaus :D

täällä ei uutta... kirkasta verta tulee edelleen ja seassa on oikeaa limalimaaa ja paljon. ala vatsaa poltteloo ja tuntuu ns. haamu liikkeitä :D ensi viikolla noiden mun tutkimusten takia luultavasti mitataan taas raskaus hormooni koska pitäisi ottaa uusi papa jos pystyy tälläkään kertaa.
 
Ajattelin myös jospa liittyisin tänne joukkoon. Kolmannesta lapsesta siis haaveilen, ennestään poitsu -05 ja tyttö -08. Viimoisen pillerin söin muutama päivä sitten ja vielä ei varmaan ehkäisyä kokonaan jätetä pois, mutta suunnitteilla ois että jossain vaiheessa tässä sitten jätetään ehkäisy pois ja kolmas tulee jos on tullakseen :) Nyt on tosin se tilanne että menkat ois pitänyt jo alkaa eilen aamulla mutta ei näy eikä kuulu... Testin jo hain tänään ja teinkin ja tulos oli nega.
 
muumi82: soita ja kysy onko normaalia ni saat itsellesi paremmaan olon voihan se olla että kun enin oli jo tullu pois ni se ei nyt niin runsaasti vuoda. Toivotaan nyt asioiden olevan kunnossa :hug:

täällä on suorastaan jännät paikat...kp 29/29-31.....
oireet ei ole lisääntynyt raskauden suhteen laisinkaan....

Positiivinen viikko meille kaikille =) Ihanan syksyinen sellainen.
 
:attn:Etusivu päivitetty!


Tervetuloa Halinappi!

äiti88:lle


Oma [.] olo on siis kuin ilmapallomöhkäleellä.... siitä kulmikas tapaus ;)

Ei siis mitään ihmeitä tänne. ON menkkajuilintaa, huimausta ja ilmaa....sillä täyttäis jo varmaan kuumailmapallon tai jos vaikka laitan pystyyn oman energiantuotantolaitoksen.... :ashamed:

ps. Jos foorumin smilket kyllästyttää niin: Smileys Repository - Babies
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet :flower:

:hug: kaikille epätietoisille.

pyyter: Välipäiviä on kuulemma ihan hyväkin antaa miehelle ;) että siittiöt vahvistuisi eikä tulisi ns. pelkkää litkua, vaan ihan sitä tavaraakin. Joka toinen päivä taitaa olla suositus. Jotkut on tietty sitä mieltä, että joka kolmaskin päivä riittää ja joku taas joka päivä. Sitä kun ei kukaan osaa sanoa tarkasti. Luulen siis, että se teidän välipäivä voi olla oikein hyväkin idea!
 
Pyyter: Samalla tavalla oisin vastannu ku edeltäjät!!! Joka toinen päivä on ns. paras tahti!!!

Uusille kovasti tervetuloa joukkoon!!!

Mulla on megamasennus päällä... sai alkunsa viime menkoista!!! :'( Ja taas tuntuu, et kaik ympärillä olevat poksahtelee paksuks ihan tosta vaan!!! Ja ite vaan koko ajan tutkailee tuntemuksii ja laskeskelee, et missä mennään!!!! Stressi iskee ja se ei oo kyl todellakaa hyväks!!! Helvatun helvattu!!! Miks tää voi olla näin vaikeeta!
 
Mukavaa alkanutta viikkoa mammat!! :wave:

:hug: tädin yllättämille

Olipa kiva käydä minilomalla lillumassa kylpylässä. Kyllä se vähän sai ajatuksia muualle vaikka joutuihan siellä pohtimaan tuleeko täti kun vedessä oltiin ;)

Eipä oo tätiä näkyny. Täytyy kattella tossa vaikka ke-to josko testais..
 
mymosa
Täällä ovistestit vain näyttää vahvaa viivaa, tosin ei yhtä vahvaa kuin kp10, digitestit edelleen negaa.. En tiiä enää mihin uskoa ja lopetan koko tikuttelun..

KYSYMYS onko nippailu ovisoire?? siis vihloo repii nippaa tuonne oikealle puolelle oikein kunnolla, alkoivat tuossa kp10 ja eilen olivat oikein repiviä.. vai johtuuko tuo vaan siitä pienestä endosta mikä vissiin on. Alaselkä on pahuksen kipee ja välillä juilii menkkamaisesti alamahaa.

Ja minna testaa pian ja päästää meidät uteliaisuuden piinasta :D
 
mymosa: En osaa kyl sanoa, ku mulla on kans tota endoa ja on kipuja ja vihlomista läpi kierron!!! Mutta ite tunnistan itse ovulaation jumalattomasta kivusta joka vetää kaksin kerroin maahan hetkeks makamaan!! Ei voi olla huomaamatta!!! Hehe...
 
Testaahan Minnarun pian, et me muutkin saahaan tietää tulos:p. .Täällä ollaan hengessä mukana ja piän peukkuja siulle, et olis plussa:heart:. Ja muillekin odottaville plussia!

Ja mama-84:hug:. Ymmärrän hyvin siun tunteet vaik tääl yritetään taistella masennuksen tunteita vastaan. Oon yrittäny ajatella positiivisesti. En tiiä miten masentunu ite oon, jos täti tulee loppukuusta paikalle. No, se on sen ajan murhe.

Kiitoksia teille vastauksista! Autto tosi paljo ja äskön korjattiin tosiaan tilanne, ku esikko on kerhossa ja nuorimmainen nukkuu:p. Isi lähtee taas illaks töihin, joten piti käyttää tilaisuus hyväksi. Nyt vaan peukut pystyyn, et jotain ois tapahtunu näillä meiän kerroilla:D
 
mymosa
Laitan teille taas kuvia niin saatte pähkäillä mun kanssa.. mies kun ei enää jaksa pähkäillä ja kohta ei varmaan kukaan teistäkään :LOL:

Kaikki tuoreeltaan paitsi toi kp9


Tänään


kp10 ja 12 vertailussa kuivana
 
mymosa
Mulla ei ole mitenkään muuten mitään pahoja nippailuja, kuin nyt on ollut eilen. on todettu pienet rakkulat, mutta ei kyllä sanonut että ois pahana..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voihan **********!!!

Kirjoitin pitkät tarinat vielä kaikille erikseen ja kaikki hävis kun pieru Saharaan! Nyt mä en enää jaksa... Olin niin hyvällä tuulellakin jo. Suhkussa päätin, että tässä kierrossa SE tapahtuu :D Mieliala laski kun piiitkä viesti katos ja verta valuu kun esterin perseestä... sori :snotty:
 

Yhteistyössä