Tekstiä tullut paljon, oon kyllä käynyt päivittäin lukemassa mutta kommentoiminen jäänyt kun omassa oloskaan ei oo mitään muutosta. Nyt vaan edelleen odotellaan :O
Dyyni: iso :hug: ja jaksamisia. Tuskin nyt kuitenkaan oot saanut mitään suurempaa vahinkoa aikaan. Minulla yksi tuttu oli noilla viikoilla viettämässä kosteaa viikonloppua, kun ei tiennyt olevansa raskaana. Seurallavalla viikolla sai tietää raskaudesta. Täysin terveen lapsen on kuitenkin saanut.
Tervetuloa VAUVAHAI :flower:
huldasharks: Pahoittelut kanin poismenon johdosta :hug:
m0308: Jaksamisia sinullekkin.
Minulla on hieman pessimistinen olo tämän kaavinnan suhteen. Että onko nyt oikeesti sitten kaikki ok, vai tulleeko viellä jotain. Pelkään että tulee viellä kohtutulehdus tai jotain muuta vastaavaa, kun tää tuulimunahässäkkä on mennyt kaikin puolin tyhjennyksiin, vuotoineen kaikkineen ihan päin P**settä. Minullahan ei kaavinnan jälkeen moneen päivään tullut mitään vuotoja, nyt muutamana kertana tullut verensekaista limaa pyyhittäessä. Vuotaako se siis sisään, vai voiko toldella olla vuodoton? Oon googlettnut asiasta ja monet jotka ollet vuodottomia kaavinnan jälkeen on n. viikon päästä alkanut vuodot ja todettu kohtutulehdus, ei kiva
Plääh.....