*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

mymosa
Argh.. auttakee.. Siis tein nyt testin sekä halpatestin liuskalla, fertestillä ja digitestillä.. digi ja fertest oli negaa, mutta miten teidän silmä näkee tuon wondfon viivan kp 10?

Sitten petyin pahasti kun eihän nuo digitestit ollutkaan niitä hymynaama-testejä vaan typerä munajohdin vai mikä lie siinä möllöttää :D




Tuo tän päivän testi on siis tuore/märkä, joten ei vertailukelpoinen eiliseen.
 
mymosa
Ja dyynille varovainen onnittelu.. toivottavasti plussa vahvistuu ja mukana pysyy :hug: (miks täällä ei ole sellaista iloista halausta??? vaadin saada sellaisen.. tuo menköön nyt iloisena)
 
Mymosa: Kyllä tuo vaikuttaa ihan selkeältä ovikselta. Testaa vielä pari päivää, jos lähtee hiipumaan, niin se se oli. Hmm.. aikas aikainen? Vai oletko ennen näin aikaisin testannu?

Entäs mie itte.... Saako kieriä itsesäälissä? Tuhruttaa verta hieman. Tekis mieli istua jalat ristissä, ettei menkat ala kunnolla valumaan. Ehkä ne sitten huomenna. Oireet on ainakin selvät. Eilen oli kunnon PMS. :mad: Mä en jaksa näin pitkiä kiertoja. Seuraavan vauvan olis mahdollisuus sitten syntyä vasta heinäkuussa. Tai sitä seuraavan syyskuussa.... Ilmoitan kun menkat alkaa kunnolla niin saa tiputtaa sitten jonon hännille...
 
Olipas kivat synttärijuhlat vielä tänään ja mun esikoisen nimppareitakin tosiaan vietettiin. Harmittaa vaan, että yhdet kutsut joita olin menossa pitämään peruuntuivat äkillisen sairastumisen tähden ja uutta ajankohtaa en odota mietittävän ennen kuin kaikki on ok.

Mä olen NIIIIIN poikki, että voisin nukahtaa tähän ja vaikka heti...
 
Hui kuinka plajon isoja asioita on tapahtunut reilussa vuorokaudessa =)

Onnittelut kaikille plussaajille =)

Ikävä kyllä miulla on ihan kamalan vahvat tunteet alkavista menkoista ja ei yhtään hyvä ei alavatsaa pakkaa... mut ihan käsittämätön rintakipu joka on ollu oviksesta asti...

No päästään uuden kierron kimppuun =)
 
Dyyni, toivottavasti kaikki on hyvin! Yritä levätä ja ajatella muuta! Älä syyytä itseäsi, sulla tuli "menkat" ja negaa testasit, joten et mitenkään voinut olla varma raskaudesta! :hug:

(.) Ovishetken pitäisi olla lähellä... Ei vaan erityisempää oiretta tunnu. Kuitenkin on yritetty simppoja laittaa matkaan, toivottavasti ajoitus on oikea. Ja toivottavasti se ovulaatio tapahtuisi!
 
Dyyni, toivottavasti kaikki on hyvin! Yritä levätä ja ajatella muuta! Älä syyytä itseäsi, sulla tuli "menkat" ja negaa testasit, joten et mitenkään voinut olla varma raskaudesta! :hug:

(.) Ovishetken pitäisi olla lähellä... Ei vaan erityisempää oiretta tunnu. Kuitenkin on yritetty simppoja laittaa matkaan, toivottavasti ajoitus on oikea. Ja toivottavasti se ovulaatio tapahtuisi!
 
mymosa
Dyyni siis nyt pois mielestä tuollainen ajatus, varaat sen ajan gynelle ja lakkaat murehtimasta liikaa. Ei yksi kerta näin alussa vielä ole niiiiin paha juttu.. nyt vähän hymyä huuliin :hug:

huldasharks mulla on tikutetut ovis+ olleet kp 14 ja viime kierrossa kp 13.. Tein eilen vielä iltatestin ja kyllä siihenkin vain vahva viiva tärähti, ei tosin ehkä yhtä vahva kuin päivällä. Teen pari päivää vielä ja katon miten käy.

En tiiä kun nippailee tuonne sivuille, josko ovis kuitenkin olisi? Mä en osaa meinaa tulkita oireita.
 
mymosa: nyt vaan lapsentekohommiin ja sassiin :p Ja muille ovistelijoille samat hommat. Pidetään peukkuja.

Joskos sitten syyskuussa puoli listaa plussaisi kerralla, eikös olis komiaa tytöt? :D

Ihme verituhrua tuli eilen. Tosi vaalean haaleaa ja joku kalvonriekale ja sitten kaikki loppui kun seinään. Selkää jomottaa menkkamaiseen tyyliin ja uskonkin niiden alkavan tänään tai huomenna. Aivan salaa hiljaa toivon, että tuo olis jotain kiinnittymisvuotoa vaan. On jollain kai kiinnittyminen tapahtunutkin vasta 2 viikkoa hedelmöittymisestä. Ja mun elimistössä kaikki tuntuu käyvän hiiiiiitaaaasti... En ole testannut eilen, enkä tänään. Tänään aamuvirtsa meni hukkaan ja jos ei vuoto ala, niin illalla tai huomenna testailen. On menny niin monta testiä tässä kierrossa, etten edes jaksa laskea niin moneen :D
 
dyyni: Älä nyt stressaa! Et sä välttämättä ole 6 viikolla. Hedelmöittyminen on voinut tapahtua paljon myöhemmin kun itse luulet. Ota ihan rauhassa ja soita neuvolaan ja pyydä aika alkuraskauden ultraan. Siellä kaikki selviää. Et sä ole mitään peruuttamatonta aiheuttanut vauvallesi. Nyt vaan hoidat ittees hyvin ja syöt terveellisesti ja muistat juoda VETTÄ ;) paljon. Mutta et tosiaan ole maailman ensimmäinen jolle käy noin ja et ole huono ihminen sen takia.
 
mymosa
En vielä.. mä testaan pari päivää ja katon mitä viivat sanoo. Vaikka tuo plussa oiskin niin hämää kun digi näytti negaa.

Mutta pidetään mielessä, että nyt ois dpo0
 
Mites muilla on viikonloppu sujunu?!:). Täällä mukavasti, pe ja eilen harrastettiin sänkyhommia, mut harmittaa, ku tämäpäivä jää välistä, ku mies lähti äskön töihin ja on iltamyöhään:kieh:.

:attn:Kertokaahan muut haittaako tuo?! Et jos ei tänää olla, mut huomenna ajateltiin korjata tilanne, ni jos miulla olis tänää ovis ni onko mitään mahollisuutta tulla raskaaksi? Ei oo hajuakaan millo ovis on, mut luulen, et lähiaikoina on tai on ollu, ku on sellasia oireita. Viime kierrossa ei muuten sekstailtu näinä päivinä vaan myöhemmin ni ei sit tärpännykkään, luulen et ovis on aikasemmin miulla. Eikös se oo aina samaan aikaan kuukaudesta?!

Ja mymosalle peukkuja! Ja MIuski00 toivottavasti ei tuu paroni vierailulle. Hyvää sunnuntaita teille muille kuumeilijoille!
 
HEIPPA!
Mahtuisiko mukaan yksi kolmannesta lapsesta haaveileva? :)
Meillä olisi siis tarkoitus alkaa kolmatta yrittämään itseasiassa nyt. Tai siis mä otan tänään viimeisen pillerin ja sitten loppuu ja jännitys voi pikkuhiljaa alkaa... tai no onhan siinä se vuoto vielä mutta sopisikohan jos nyt jo tänne hyppään joukkoon? :whistle:

Meillä ennenstään poika -07 ja tyttö 09.

Muuta tietoa en oikeastaa osaa vielä antaa kun ei tuo kp ole vielä ihan tiedossa : /

Kiitos jo etukäteen!
 
onnitelut plussista ovis ja raskaus sellaisista :) mulla on roppa ihan sekasin. oletetaan että kp 14 oli tosiaan se ovis. niin vahvat oireet oli ja seuraavana päivänä alko kuivakausi. me ollaan viikon aikana pupusteltu neljä kertaa,ekan kerran jo päivää ennen ovista. no nyt alko liman tulo yht äkkiä taas :confused: NIIN ja verta oon vuotanu koko ajan, ekasta pupustelusta lähtien. vaikuttaako tuo vuotaminen nyt sitte niin ettei tärppiä taaskaan :( ja jos ei mies haluakkaan enää ens kierros yrittää ni oliko tää nyt sitte täs?? ja mitä jos en voikkaan edes tulla raskaaksi tuon vuotamisen takia??? miks tuo vika tuli muhun just nyt ku mies suostu vauvvan yrittämiseen?????????????????????? mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiin hajoamas!!! :'(
 
Tekstiä tullut paljon, oon kyllä käynyt päivittäin lukemassa mutta kommentoiminen jäänyt kun omassa oloskaan ei oo mitään muutosta. Nyt vaan edelleen odotellaan :O

Dyyni: iso :hug: ja jaksamisia. Tuskin nyt kuitenkaan oot saanut mitään suurempaa vahinkoa aikaan. Minulla yksi tuttu oli noilla viikoilla viettämässä kosteaa viikonloppua, kun ei tiennyt olevansa raskaana. Seurallavalla viikolla sai tietää raskaudesta. Täysin terveen lapsen on kuitenkin saanut.

Tervetuloa VAUVAHAI :flower:

huldasharks: Pahoittelut kanin poismenon johdosta :hug:

m0308: Jaksamisia sinullekkin.

Minulla on hieman pessimistinen olo tämän kaavinnan suhteen. Että onko nyt oikeesti sitten kaikki ok, vai tulleeko viellä jotain. Pelkään että tulee viellä kohtutulehdus tai jotain muuta vastaavaa, kun tää tuulimunahässäkkä on mennyt kaikin puolin tyhjennyksiin, vuotoineen kaikkineen ihan päin P**settä. Minullahan ei kaavinnan jälkeen moneen päivään tullut mitään vuotoja, nyt muutamana kertana tullut verensekaista limaa pyyhittäessä. Vuotaako se siis sisään, vai voiko toldella olla vuodoton? Oon googlettnut asiasta ja monet jotka ollet vuodottomia kaavinnan jälkeen on n. viikon päästä alkanut vuodot ja todettu kohtutulehdus, ei kiva :( Plääh.....
 
Tulin taas käväisemään. Elossa olen joskin niin höntti olo että alta pois. Kahvia laitoin taas kuppiin ja taas se menee viemäriin. Mä en tajua miksi rääkkään itseäni sillä, kun normistikaan en sitä hirveitä määriä juo vaan mieluiten kofeiinittomia vaihtoehtoja.

Viisaudenhammas voisi lähteä lipettiin tuolta suusta, juma mikä kipu ja sekin varmasti osaltaan pahentaa mun oloa. Nyt on taas menkkamaisuus poissa joten huokaisen siltä osin kunnes jotakin ilmenee jos ilmenee.

VauvaHai
on listalla!
 

Yhteistyössä