Huomenta! Pikaisesti pyörähtämässä ennen töihin lähtöä
Dyynille :hug:, ei varmasti tuosta ole tullut mitään, muistan lukeneeni että vasta viikolla 7+ alkiolla ja äidillä on yhteinen verenkierto, joten yritä rauhoittua... varmasti se on kova paikka ja sitä itse miettii, mutta ei kannata turhaan syyllistää itseään. Isot onnittelut +!!
Miuski00 koittaa tsempata vaan
se on kyllä vaikeata, joka ikinen nipsahdus mahassa ja pikkuinen kylmän äristys kehossa -kyllä se tule kaikki laitettua merkille tälläisessä tilanteessa. Toivottavasti teille plussa suotaisiin!!
Jadey kyllä mun täytyy sen verran tunnustaa että tein testin kun vuoto loppui :ashamed: Sen verran vainoharhainen olen itsekkin. Ja ihan puhdas nega siis oli. Sitten mä elättelin toiveita että olis jotain kiinnitysvuotoja, vaikka olikin tunsasta eikä mulla ole ikinä sellaisia ollut. Hulluhan tässä vauvakuumeisena tulee!
Mulla on nyt vielä itsellä sellainen tilanne tässä, että menkkakipuja on taas! Siis vuodon aikana ei ollut mutta muuten on koko ajan. Mä en ymmärrä miksi. Voiko olla siitä kun ei niitä kunnon menkkoja vaan ole tullut. Nyt ne on kyllä paljon pienempiä kuin yleensä ennen kuukautisia, mutta muutaman kerran päivässä ainakin vihloo. Ja kuvotus... eli mua kuvottaa oikeastaan koko ajan nyt viimeset 4 päivää. Olin tossa vähän kipeänä kyllä, mulla oli lämmöt koholla ja järkyttävää päänsärkyä, että en tiedä onko se voinut siitä jäädä sitten. Etten ole ihan terve vielä.
Se kun ei oikeastaan ole sellaista raskauspahoinvointia, vaan se jatkuu koko päivän ja on aika lievää, mutta koko ajan tossa taustalla. Ei aaltoile tms.
Mä en tiedä voiko ne keltarauhashormonit vieläkin sekoittaa kroppaa, niiden kyllä pitäisi nimenomaan olla matalahormoonisia.
Alkaa turhauttaa, haluaisin vaan normaalin kierron, normaalin olon ja ihan iisisti yrittää vauvaa. Ilman näitä ihme oloja ja ihme vuotoja kun kierrosta ei ole hajuakaan : /