*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

mymosa
Meillä ei jahkailla, päinvastoin ollaan kovin innoissaan. Tietty kun eka oma olisi haaveissa.
Lähinnä tuo mies jarruttelee mua, kun mulla kauhee kuume ja kaikki pitäis saada justnytmullekaikkiheti :LOL: Mies sitten, että ei ressata ja annetaan tulla jos tullakseen ja jos ei tuu niin sitten ei tuu.
Ei esim. halua sitten mihinkään lapsettomuushoitoihin, clomit kokeillaan ja jos niillä ei tärpi niin sitten varmaan jätetään asia siihen.
 
Heips!!!

Pikaseen tulin omia kuulumisiani tänne päivittelemään. Mullahan on ollut sitä tuhru vuotoa jo komisen viikkoa, eilen oli sitte eka päivä kun ei mitään ja olin jo että jes. Mutta, mutta... Tänä aamuna sama tuhru jatku ja mulla meni totaalihermo. Soitin neuvolaan ja käski sieltä varamaan ajan päivystykseen, että ultraisivat tilanteen. Nyt sitten päivystyksessä käyty ja ultrattu, paksut limakalvot ja jotain höttöä, joka voi olla joko hyytymä tai sitten keskenmenosta jäänyttä raskausmateriaalia. Maanantaina keskussairaalaan naistentautienpolille päivystykseen tutkituttamaan tilanne. Joko kaavintaan tai sitten lisää lääkkeellistä tyhjennys :'( . Joten voipi olla että siirryn vähäksi aikaa tuonne taustajokkoihin, mutta ilmoitan asiasta maanantaina tarkemmin kun tiedän missä mennään.
 
Voi muumi82, halaus sinne. :hug:

Täällä kp 22 ja kohtahan sitä voi jo jännittää. Olin tänään lääkärissä muista syistä ja siinä samalla mitattiin lämpö, 36.8. En ole kipeä, joten tuo on minulle selvästi normaalia korkeampi lukema. Menikös se niin, että ovulaation jälkeen lämmöt pysyis koholla, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut...? No, viikon päästä se tiedetään. Jouduin myös keuhkoröntgenkuvaan, mutta sen kuulemma pitäisi olla ihan turvallista - mainitsin mahdollisesta raskaudesta. Kuva otetaan kuulemma niin ylhäältä ja lisäksi alamasulle laitettiin lyijyvyö suojaksi. Hemppa oli vaan 90 eli rautakuurille jouduin. Mulla on taipumusta anemiaan ja kaikissa raskauksissa olen syönyt rautaa alusta asti. Joten ihan hyvä varmaan nyt aloitella rauta taasen, tulee sieltä sitten plussaa tai ei. Verta otettiin muutenkin viisi putkiloa ja tyyliin kaikki mahdollinen tutkitaan muuten vaan (oli ikäänkuin työterveystarkastus samalla), ihan hyvä juttu.

Toi lämpö sai kyllä toiveet vähän kohoamaan... En osaa päättää koska sitä uskaltais testata, viikon päästä pe, la vai su - siis jos menkat ei sitä ennen ala.
 
Voi muumi82, tukihali täältäkin :hug:
Välillä tää on niin rankkaa et mietin et tuleekohan täs ihan mielenvikaiseksi? Joka päivä miettii vaan jotain kp numeroita ja oviksia ja tiputtelua ja testejä... MyrskyMaijalle; toivotaan parasta! Jos vaikka olisit seuraava joka pääsee tältä sivustolta tuonne plussanneisiin.. Ja mä tuun perässä :D Mä oon niin taas päättänyt et tässä kuussa tehdään vauvoja :D
Elämäni ekat ovistestit tuli eilen postista, kohtahan niitäkin pääsee jo koittamaan.. Ehkä viikon päästä?!Joku kyselikin et milloin on ovis meillä yli 28-päiväisillä, mutta ei mullakaan ole harmainta hajua asiasta. Siksi nyt noi tikut olikin hommattava.. jos vaikka osais sitten touhuta oikeeseen aikaan tuol makkaris.. ;)
Ai niin ja joku kyseli niistä miehen tuntemuksista.. Mun ukko vastaa joo, kun kysyn haluuko se vauvan. Toisaalta jos sanoisin etten halua niin se tyytyis siihenkin. Et kaippa sille on ihan sama. Mutta kun oltiin toissapäivänä kylässä tutuilla, niin siel oli yks toinenkin vieras joka sitten kertoi siellä uutisen että heille on tulossa vauva. Mun mies kattoi mua sieltä huoneen toiselta puolelta asti heti ja hymyili. Ja vaan me kaksi tiedettiin miksi se asia hymyilytti meitä suuresti vaikkei tunneta siis tätä "uutisenkertojaa" lainkaan eikä olla ikinä tavattukaan hänen vaimoketta. Jotenkin sellainen yhteinen hetki "Kohta mekin saadaan toivottavasti kertoa ilouutisia" :)

Voih, toiset on jo niin korkeella tuolla listalla! Plussatuulia puhaltelen täältä |O :whistle:
Ja tsemppihalit tosiaan kaikille listan alas pudonneille :hug:
 
Minäkin hyppään tänne kuumeilemaan. Olen nyt elokuun alusta tuolla taustalla ollut, mutta nyt ajattelin tulla mukaan, kun tuntuu että tarvitsee kohtalotovereita. :)

Omaa napaa sen verran, että reilu kuukausi sitten lopetitn cerazettejen syönnin ja reilu viikko sitten kävin gynellä, kun menkkoja ei alkanut kuulua..kärsimätön kun olen.
:D Ultrattiin paikat ja silloin oli tilanne se että loppukierrolle vaikuttaa ja pitäs alkaa vuoto ja jos ei ala, niin sain terolut kuurin varalta mukaani. Mut alkoivat onneksi itsestään, eli nyt olisi kp3 ja yk1.
Ehdin jo toivoa, että olisin raskautunut ennen ekoja menkkoja, mut niin ei sit käynyt, mutta hyvä että kaikki vaikuttas normaalilta pillerien syönnin jälkeen. Itselleni lupasin, että otan ihan rennosti tämän kuumeilun, mut kovasti kyllä haluttas tilata ovistestejä! :LOL: aw
 
Ei ole jaksanut kirjoitella mitään. Tämä alkukierto on niin tympeää, että mieli on jotenkin maassa. Ystäväni sai hetki sitten vauvan ja kyllä niin haikealle tuntuu, kun miettii millaista ne ekat päivät ja viikot on pieneen tutustuessa. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta silti se pieni kateus iskee aina :D

Muumille jaksamisia kovasti :heart:

Mies on täysillä mukana vauvan"teossa", ei ole koskaan jarrutellut lapsien lukumäärän suhteen, kumpikin tahdotaan iso perhe. Ajankohdatkin on saatu hyvin sovittua.

Vaikka edelliset lapset on saaneet alkunsa aika nopeasti, silti pelottaa jos ei pian enempää tulekaan tai jos siihen menee vuosia... Kai se kuuluu tähän vaiheeseen kiertoa synkistellä. Menisi menkat nyt pois niin pääsee muuta puuhaamaan ;)

Halit kaikille tarvitseville :heart:
 
Tervetuloa Tails, laitoin sut listalle :) Huomasitkin jo varmaan, että ollaan laitettu lasten ikäpuolta ja sukupuolijakaumaa tuonne esille, kaikki eivät ole ja ei ole mikään pakko. Jos siis haluat ne sinne niin laita tänne viestiä vaan niin muokkaan :)
Mä siis päivittelen ekalla sivulla ainakin tämän kuun. Suattaapi olla, että suostuisin ens kuunkin hoitamaan, kun pidän "listaemon" hommasta ;)

muumi82: Tuo on sitten rankkaa! :hug: Mulla tyhjeni kaikki viimeksi itsestään onneksi, mutta kivut jotka tulivat alkuvuodesta pelästyttivät vaikka osoittautuikin pco:n aiheuttamaksi. Voimia sinulle, laitan taustalle jos haluat, mutta varmista asia ensin.

Ovistelusta: Ei käryäkään, mutta tutkimusten mukaan en ovuloi edes joka kuukausi, mutta mitäs pienistä. Tosin mistäs sitä tietää vaikka tämä tilanne olisi parantunut sitten viime tutkimusten.... *ristii sormensa*

Onkos mulla mennyt nyt ohi vai onko kukaan muu huomannu TaikaWiitalta lähiaikoina mitään täällä?

).( : Sain eilen ihan megaraivarin ja itkukohtauksen.... joko ne pemssit meinaa marssia paikalle?! :headwall:
 
mymosa
Ei ole kuulunut taikawiitasta mitään. On vissiin kerran pari huhuiltu, että mikäs tilanne :)

Mullakin on tuota kiukkua päällä, johtunee tosin ikävästä, ei olla ukon kanssa viikkoon nähty niin alkaa pian pistää vihaksi :LOL:
 
mymosa
Niin, mitäpä niitä pitämään kun mitään ei kuulu.

Me hyökätään kohta anoppilaan :heart: :heart: :heart:
Pääse lapset purkaa energiaa maalle ja anoppivanhemmat tykkää (ovat ottaneet lapset niin hyvin).
 
Tänne ei mitään uutta paitsi et ite oon vähän flunssassa :( tai meinaa tulla ja eilen alko hammasta särkemään ja olkapää kipeä :eek:. Onneks on vielä kuukautiset ni ei tarvii sänkyhommiin ruveta, ei oo minkäänlaista fiilistä. Ens viikolla vasta :D. Menkat on jo onneks vähenemään päin ja ens viikolla päästään sit tositoimiin :D.

Tervetuloa uusille miunkin puolesta :flower:. Ja muumi82 :hug:
 
on niin kaks jakoiset tunnelmat.... jotenkin tunnen sisälläni että siellä se pieni on saanut alkunsa ja niin kovilla vatsakivuilla oon ollu et oksat pois.... mutta sitten se järki yrittää kuitenkin saada jalat maanpinnalle ja realistiset ajatukset päähän....

kierto siinä vaiheessa että on tehty mikä on tehty koko ajan mielessä että olisi pitänyt tehdä enemmän ( kummankaan paikat ei vaan kestä ), mut silti isolla haaveella toiveet korkealla...kammalan ristiriitaiset tunnelmat...
 
Moikka lauantaina :wave:

Oli tosi upeita ne Lennartin kuvat mitä hänen kotisivuiltaan löytyi. Aika taidokasta!

Meillä mies haluu lasta tosi paljon, mut hän on harmissaan tästä mun höyryymisestä. Varsinkin kun on vasta eka yrityskierto meneillään ja mä jo tikuttelen ovista yms. hullua. Ei pitäis kuulemma joka välissä pohtia sitä kolmatta.. Minkäs sitä itselleen voi :ashamed:

(.) Tänne ei mitään uutta. Tätiä ei oo näkyny joten ei tuu ainakaan varmaan 28 kierto. Nyt on loppunu kaikki juilimiset ja muut tuntemukset vatsassa. Jäin tossa miettimään, et mitäs jos se mun ovulaatio onkin ollu joskus tosi myöhään. Tikuttelin kp 19 asti jolloin en saanu enää mitään silmin havaittavaa viivaa, mut ei niissä aiemmissakaan oo kovin vahvat ne viivat. Ehkä vahvin kp 14 tai 15. Mymosako se tossa aiemmin sanoi et viivat vahvistuu sit todella paljon kun on ovis.. Mut sit kun katon tota Huldasharksin suoraa, niin ei siinäkään hänellä ole ihan tosi tumma se toinen viiva. Ois vitsi sentään pitäny ostaa pari digitestiä!! :eek:
No sit kun täti kaahaa paikalle, niin voidaan laskeskella se 14 päivää taaksepäin ja olla jälkiviisaana sen ovispäivän suhteen :LOL:

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!
 
Muumi :hug: tosi ikävää, toivottavasti pääset pian mukaan touhuihin!

Tails: Tervetuloa! :flower:

(.) Eilen iski kuivuus. Eli taitaa olla hetki viimeinen ennen menkkoja... No nyt mä ainakin tästä kierrosta viisastuneena tiedän, että taidan melkein aina ovuloida tosi myöhään, eli en jaksa stressata alkukuuta sen enempää.

Enää imetän 2 kertaa/vrk, joten kohta pitäisi tuottaa lapselle elämänsä suurin pettymys ja lopettaa imetys. :snotty: Voi pientä ja sen äitiä...

Muoks. Niin ja aamulla mittasin lämmöt huvikseen... joopajoo, 35.0 :eek: :eek: :eek: Vähänks mä oon cool!!!! Mittasin vielä kolmeen kertaan. Kaks kertaa 35.0 ja yhden kerran 35.1. Olenko elossakaan enää? (Normistikin on alhaiset lämmöt mulla, 35,6 taitaa olla normi.)
 
Dyyni, pahoittelut :'( Mulla ainakin viime imetysaikana kierto säännöllistyi nopeasti ja samaa toivon kovasti myös nyt ja toiveet korkealla tässä kierrossa! Utelias, kun olen, miksi ette voi toukokuussa saada vauvaa?

Mä en vielä ainakaan ala ovistikkuja tilailemaan. En ole aiemminkaan käyttänyt, kun niin selkeät ovisoireet on ollut aina niin ei kai niistä silloin hyödy...

Nyt hyvät yöt kaikille!
 
Mulla käynnistyi kierto, kun lopetin yöimetyksen kokonaan. Imetin enää aamuyöstä ja, kun se jäi niin alkoi menkat siitä muutaman viikon päästä.
Yhä monesti päivässä imetän, mutta poika syö ja juo kyllä muutakin. Tää meitin tissitakiainen on jo yli vuoden, esikoinenkin tissitteli yli kaksivuotiaaksi :)

Se olis jo kp6 ja vieläkään ei päästä harjoituksiin |O Huomenna minä ukon kellistän, vuoti tai ei :saint:
 

Yhteistyössä