*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

KHJ
Mymosa :hug: ei kun uutta yritystä kehiin.

Tonne listaan voi laittaa jahka kerkiää että mulla yk1 ja kp5/? nykyiset lapsukaiset on 11/03 ja 07/06 ja sitä kolmatta kaipailtas. saa nyt nähdä. esikoista duunattiin 2v :whistle:

Kun odotetun oviksen pitäis olla niin ollaan kahdelleen ukkosen kanssa reisussa niin luulen että se tulee käytettyä hyväksi. :LOL:

Plussaa kaikille!
 
mymosa
Eli se dpo vaan kokonaan pois :) Kerron sitten taas, jos oviksen bongaan niin voi taas alkaa laskee niitäkin päiviä.

Nyt repii niin pirusti tuonne oikealle, ärsyttää kun eivät täällä ota asiakseen ennenkuin vuosi kasassa yritystä. Haluisin vaan tietää onko siellä rakkulat isontunu tai lisääntynyt. Pojan jälkitarkastuksessa sanoi, että rakkuloita pikkasen on mutta ei haitaksi. Eikö ois varaa lähtee yksityisellekkään..


muoks tai sitten noin ku olet tehnytkin, eli pelkkä dpo vaan sinne.. Kävin listan kattoo ku olin jo kirjoittanut :D
 
mymosa
huldasharks joo, samalla systeemillä olen laskenut =)

Naureskelin täällä itekseni, kun meillä on miehen kanssa oma kieli näissä asioissa. Hiivan aikaan puhuttiin alakerran rempasta ja nyt naureskelin miehelle, että meni sitten putkistokin rikki.. :LOL: Pitää kaivaa jotain huumori tähän, olin niin varma plussasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymosa:
huldasharks joo, samalla systeemillä olen laskenut =)

Naureskelin täällä itekseni, kun meillä on miehen kanssa oma kieli näissä asioissa. Hiivan aikaan puhuttiin alakerran rempasta ja nyt naureskelin miehelle, että meni sitten putkistokin rikki.. :LOL: Pitää kaivaa jotain huumori tähän, olin niin varma plussasta.
Mäkin olin varma sun plussastasi. Mutta jospa se tarkoittaa sitä, että tässä uudessa kierrossa sitten :)

Me miehen kanssa puhuttiin joskus maalis-huhtikuussa, että mä haluaisin olla raskaana kerrankin niin, ettei tarviis viimeisiä kuukausia viettää jättimäisen mahan kanssa kesällä (tytöt ovat syntyneet heinä- ja elokuussa, on ollut lämmin ;)) Toivoin siis kevätvauvaa tällä kertaa.

Taas kesää kohden mennään ja mun tuurilla laskettu aika on taas siellä samoilla nurkilla :D :D Muuten ei mitään vikaa, täällä kämpässä pärjää tuon ilmalämpöpumpun kanssa, mutta entäs ulos meneminen.... Tänä kesänä en ole yhtään valittanut kuumuudesta, ollut ihanaa, kun ei ole ollut ylimääräistä 20 kiloa kannettavana vauvan muodossa.

Mulla tuli tosiaan ekasta likasta raskausaikana yli 30 kiloa ja tästä toisesta yli 20 kiloa. Lähtöpaino oli kyllä ekassa alhainen. Bmi oli 16,3 ennen ensimmäistä.
 
mymosa
Mä olen ihan samaa mieltä, eihän meille nyt huhtivauvaa kun kaksi edellistä on syntyneet toukokuussa ja vielä peräkkäisinä päivinä ;) Eli samaan nippuun vaan kolmaskin.

Mulla lähti molemmissa raskauksissa -5kg. Tosin oli nuo sokeriseurannat ym, joten ei yhtään paha juttu vaikkei tullut painoa, mahan kanssa mentiinkin sitten yli käyrien, valasmaha :LOL:

Kevätvauva on ihan kiva, tosin äiti joutui muokkaamaan mulle toppahousut talveksi että sain mahan mahtumaan. Luoja mua käy sääliks niitä jotka ovat tänä kesänä olleet viimesillään.
 
mymosa, :hug:

(.) Ei se rytinä sitten alkanutkaan. Yön aikanakin oli tullut säälittävä tuhru. Taidetaan vaihtaa niin, että tänään on kp 1 (jos se kunnon vuoto nyt alkaisi....). Vitsi miten ärrrsyttävää!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymosa:
No nih, nyt on tilattu digiovistestejä.. Mutta en tuhlaa niitä vasta kun olen saanut liuskaan plussaa, varmistan sitten tuolla digitestillä. Ovat piruvie niin kalliita.
Katsoin, että joku myy nyt huutiksessa niitä "hieman" halvemmalla. Oliko 7 testiä jotain parikymppiä + postarit. En katsonut niin tarkkaan. Käykää joku nappaamassa, jos meinaatte halvemmalla päästä.
 
Pahoittelut mymosa tädistä :hug: ja ei muuta kun uutta yritystä kehiin :D.

Täällä ei mitään ihmeellistä paitsi et isi on pitkällä työreissulla :(, hää ajaa rekkaa ja nyt on pitempi reissu menossa. Eilen illalla läks ja huomenna tulee illasta kotio. Joten täällä lasten kanssa kolmisin.

Menkat on vielä aika runsaat, mut onneks jo vähentymään päin. Eiköhän nuo viikonlopuksi jo lopu ni vois taas harrastaa vaik ei oo ovista =).
 
Löysin uuden pinonkin, yes! Kiitos Miuskille kun jaksat päivitellä listaa. Ehkä on helpointa, et toi lista löytyy aina sivulta 1. Ei tarvii etsiä sen kummemmin sitä sit, jos tarvii tietoja vilkaista.

Tervetuloa uudet :wave:

Listan hännille tippuneille :hug:

Meillä on otettu sikapiikki jo viime syksynä. Se sai mä ja esikoinen.
Ikää mulla on jo 33 joten mekään ei aiota vuositolkulla kolmatta yrittää. Sais siis tärppää mahd pian!! :kieh:

Tein eilen herkän testin, vaikka jotenkin on sellainen olo ettei oo tärpänny. Negaa näytti tosiaankin, ei jäänyt arvailujen varaan. Onks se niin, et o-testit näyttäis plussaa jos ois raskaana. Tein meinaan sellaisenkin tos muutama päivä sitten ja ihan puhdas nega sekin. Eli toivo heitetty, mut jos ei tätiä kuulu niin testaan sit vasta kp 33 seuraavan kerran. Muistelen meinaan, et mun kierto on jotain 32..?

Ihanaa kun tänne tulee näin paljon tekstiä! Kun vaan ehtis joskus lukeakin :xmas:
 
Miuski Multa saa varmaan ottaa tuon 60 päivää pois tuolta. En usko, enkä ainakaan halua, että kierto palautuisi noin pitkäksi. Annetaan tuon 40 päivää olla osviittana, koska oli nyt lyhyin kierto pitkään aikaan. :attn: Tattis :flower:
 
Hei,
kävin lukemassa teidän juttuja, kun oli tänään hyvin aikaa.. Miuski kyseli mun tietoja..mut ilmoitin viime viikolla että jään taustailemaan, kun tuntuu että kaikki asiat vaan stressaa. Ja tuo kiertokin on ihan hukassa :(
Käyn välillä lukemassa teidän juttuja. Tsemppiä kaikille :heart:
 
Tää on nyt kyllä ihan hanurista. Mitätön rusehtava tuhruvuoto jatkuu, mutta en tiedä kannattaako tätäkään vielä merkata kp 1:ksi. Ei mulla ennen ole tällaista ollut.. menkkoja ennen on tuhruttelu kestänyt max. yhden päivän.. tämähän alkoi jo monta päivää sitten?!

Tänään ei tullut mammaksilta postia.. Jos testit huomenna tulee, niin testaan kyllä jos ei ennen sitä hanat aukea.


:attn: B) :'( :flower: =) :) :hug: :D :headwall: :saint: :LOL: :kieh: :( :eek: :heart: :$ :| :ashamed: :snotty: ;) :whistle: :wave: :p :/ :x :xmas: |O Siinä mun mielentila lyhennettynä.
 
Tänään olo on eriskummallinen... hieman huimas iltapäivällä ja kotimatkalla hyökkäs kuuma-johon ei edes ilmastointi tehonnu.... olo on hieman kuumeinen ei kylläkään kuumetta ole...
35.9 oli lämmöt. ja väsyttää....voi että toivon tämän olevan niitä oireita jotka johtuu munasolun ja siittiöiden yhdistymisestä ja pikku kolmosen alusta :heart:
 
Onpas TAAS tekstiä!!! :) Hieno juttu!!!

Mymosa:lle ja Harmaana:lle pahoittelut tädistä :hug: olin jo ihan varma, että siinä on seuraavat plussaaja... Nyt vaan uutta yrityskiertoa kohden!!!

Huldasharks kyseli tuosta hedelmöittymisen/raskauden etenemisestä "tunti tunnilta" ( tai jotain sinne päin :) ) Oletko koskaan perehtynyt Lennart Nilssonin tuotantoon? Kirja (jonka nimeä en kuollaksenikaan muista) kuvaa valokuvina hedelmöittymisen ja matkan kohtuun ja kiinnittymisen... pyyhkäisymikroskoopilla :D kuulostaa melko tieteelliseltä, mutta kuvat ovat MAHTAVIA , ne kuvatkin niistä oikeista vauvoista kohdusta... :heart: Googleta, näyttää antavan sieltäkin noita mahtavia kuvia, tosin en ehtinyt vielä selata että mitä tuo netin ihmeellinen maailma tältä osin tarjoaa :)

Varmaan ois ollut muutakin kommentoitavaa, mutta ei sit enään tuu mieleen kun kävi tuossa välissä asiakas :)
 
mymosa
Meillä on ihan kaamea huuto täällä ja aloin jo miettii, että pitää ihmisen olla *diudiu*, että tähän vielä kolmannen haluaa. Tuo kuopus vie jo nyt kaikin huomion ja voiman huudolla/kiukulla/kiusaamalla ym. Ja esikoinen on tietyllä tapaa erityislapsi ja tarviis taas oman huomionsa ja aikansa.

Voi vaan ihmetellä miten vie yksi viikko voimat ihan täysin, jos ei aamu niin ilta kauheaa huutoa ja tappelua. Kyllä tää varmasti tästä kuhan taas arkeen tottuvat.. naapureita käy jo sääliksi, kun joka päivä kuuntelevat jonkun huutoa.

Koetan kovasti etten anna tuolle pojalle huomioo kun turhaan kiukuttelee ja huutaa. Mutta sitten kun menee oma hermo niin kuuluu ja kovaa.. sitten tuo huutaa arestissa.

Lasken jo tunteja, että saan noi nukkumaan.. niitä on enää 3,5. Mies tulee vasta lauantaina ja mä sitten kiukkuan sille väsyneenä.. hiphiphurraa..

avautuminen päättyy
 
mymosa; Mä luulen että nuo ajatukset on meille kaikille tuttuja :hug: . Kyllä mullakin tulee melkeinpä päivittäin sellainen olo että hulluuttahan se on jos vielä kolmatta vinku-iitaa tänne haluaa. Mutta toisaalta - kun noita räkänokkia illalla laittaa nukkumaan, muistaa taas miten hurjasti niitä rakastaa. Onhan se niin että kolminkertainen murhe ja huoli on myös kolminkertainen ilo ja onni :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymosa:
Meillä on ihan kaamea huuto täällä ja aloin jo miettii, että pitää ihmisen olla *diudiu*, että tähän vielä kolmannen haluaa. Tuo kuopus vie jo nyt kaikin huomion ja voiman huudolla/kiukulla/kiusaamalla ym. Ja esikoinen on tietyllä tapaa erityislapsi ja tarviis taas oman huomionsa ja aikansa.

Voi vaan ihmetellä miten vie yksi viikko voimat ihan täysin, jos ei aamu niin ilta kauheaa huutoa ja tappelua. Kyllä tää varmasti tästä kuhan taas arkeen tottuvat.. naapureita käy jo sääliksi, kun joka päivä kuuntelevat jonkun huutoa.

Koetan kovasti etten anna tuolle pojalle huomioo kun turhaan kiukuttelee ja huutaa. Mutta sitten kun menee oma hermo niin kuuluu ja kovaa.. sitten tuo huutaa arestissa.

Lasken jo tunteja, että saan noi nukkumaan.. niitä on enää 3,5. Mies tulee vasta lauantaina ja mä sitten kiukkuan sille väsyneenä.. hiphiphurraa..

avautuminen päättyy
Mennään niin samassa....kuopus tekee mulle niin paljon harmaita hiuksia.... oon ihan poikki sen lanssa... mutta taas hyvinä hetkinä olen niin onnellinen etuoikeudesta olla äiti =) Itse ajattelen että nyt kun pysyy tiukkana ni toivottavasti se jossain vaiheessa kantaa hedelmää ja asiat sujuu huomattavasti paremmin.

 
Kyllä Mymosa, täälläkin on yks, joka miettii et kuinka *diudiu* sitä oikeen onkaan kun kolmatta haluaa tähän hullun myllyyn =) Me vielä toivotaan pientä ikäeroa näille kaikille.

Onpa harvinaisen ärsyttävä tilanne sulla Harmaana :hug:

Kiitos Mimselle kirjavinkistä! Täytyykin käydä ainakin netistä googlailemassa, kunhan tässä ennättää..
 
Täällä ovista odotellaan. Ajattelin tämän kierron pitää taukoa tikuttelusta niin jospa ei kertyis niin paljon paineita....eipä... Taidan vain huijata itseäni.

Minäkään en taida ilmoitella vielä lasten syntymävuosia.
 
mymosa
Nää on taas näitä hetkiä kun kesäloma takana ja paluu arkeen, sama kiukku ja huuto on kun tulevat isältään. Päiväkoti päivä väsyttää ja on niin äidinpoika. Tosin, on tuo jätkä aika tempperamenttinen (sillä on niin mun luonne, tulistuu nollasta sataan alta sekunnin jos on tulistuakseen). Onneksi kuitenkin säännöt ym ovat molemmilla mielessä ainakin pienen muistutuksen jälkeen. Poika on kaupassa kyllä koettanut meluta pari kertaa, mutta ollaan kannettu kylmästi autoon niin pikkuhiljaa osaa jo olla.

Tyttö taas on itse rauhallisuus, ei tarvii asia kuin kerran sanoa niin se on siinä. Tosin sekin rauhallisuus on peritty multa..

mutta totta, antaahan nuo myös paljon. Enemmän onneksi on niitä hyviä asioita. Joskus mietin kovin sitä, että tajuaako noiden isä sitä mitä menettää kun ei ota enempää luokseen.

Päätin ilmoittaa molemmat lapset liikkariin, tulee näihin iltoihin muutakin kuin kotona nyhjöttämistä ja pääsevät purkaa energiaa. Tytölle tosin koetan ettii urheiluseurasta jotain juttua, tykkää juosta paljon.


Meillä gyne ja neuvola on samassa paikassa, eli neuvolaan soitetaan jos haluaa gynelle.
 

Yhteistyössä