*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

MimSe: Tuota juuri tarkoitin sillä kateellisuudella, vaikka on aidosti toisen puolesta onnellinen, mutta kun tietää, että itsekkin voisi olla jo raskaana (juuri tuo mainitsemasi eka käynti). Uskon, että ajatus harhailee omaan tilanteeseen väkisinkin.
 
mymosa
Hei olen mymosa, 27v vauvakuumeilija :LOL:

Menkat ei ole alkaneet (tietysti just nyt alkavat kun manaan täälla) mahassa juilii, ei sen kummempaa. Huomenna tulee testit (luulisin) ja pääsen testaa jos eivät ole alkaneet. Ihmetettää, kun terokierto on kuitenkin ollut sen 28.

Mutta se tärkein pääsin tänään käymään subilla!! :LOL: Oon ihan heikkona subin patonkeihin, mmmm parmesan-oregano :heart:
 
Sikapiikin sai meijän huusollista kaikki!!! Kaik muut oli ihan okei paitsi mä. Tulis siit kipeeks ja viikko sen jälkeen mult leikattiin umppari. Umpparissa ei siis ollut mitään vikaan, vaan sen vieressä oleva imusolmuke oi turvonnu... mikä siis johtui ilmeisemmin piikistä! :/ No mut eipä nyt sit koskaan enää ainaa umppari ala vaivaamaan!! ;)

Mitäs kaikkee mun pitikään kommentoida... laho pää ja muutenki iha sekasin tästä uudesta arjesta, ku työt taas alkoi piiiiitkän tauon jälkeen! :eek:
 
Jep jep, se olis sitten kp 1/27-31 ja yk 1. Tuhruttelu muuttui kirkkaaksi, kohta sitä mennään. Toisaalta kiva ettei kierto tän enempää venynyt.. Taidan tilata ovistikkuja, että tiedän milloin ukko pitäis vietellä ;)

Fiilikset vähän maassa - toivo kuitenkin nosti päätään tässä kierron venyessä, mutta täältä sitä noustaan!!
 
mymosa
Mä oon söin teroja 3kk, oli tuolla kaapissa käyttämätön paketti, joskus saanut sen ja oli vielä hyvä niin aattelin hyödyntää. Nyt siis oli viimeinen kierto teroilla, meen nyt loppuvuoden ilman ja jos ei tärppää niin ens vuoden alussahan sitten pääsen jo gynelle, jos saisin clomit.

Mä oon tilannu ovistikkuja halpa-testiltä, kotitestiltä ja nettiapteekista (ferstest), halpa-testin raskauspuikkoa en kyllä suosittele kellekään.
Siinä se viivanpaikka vaan olla möllöttää, koko eilisen illan surffailin netissä ettii tietoo onko kovinkin yleistä tuo viivanpaikan tuleminen. No toiset sano että on ja toisille ei oo ikinä tullut.

En uskalla mennä ees vessaan, kun en haluu nähä onko menkat alkanu :LOL:
 
Juup, eli niitä lisätietoja. Tänään on menossa kp 3/ 29-30. Ja yrittäminen aloitettiin toukokuussa eli onkos se sitten yk3..?
Ja tästä ikä-asiasta; eli oon 26-vuotias ja perheessä lienisi tilaa vielä kahdelle lapsukaiselle, ainakin nyt tämänhetkisten ajatusten mukaan :LOL:
Menkat siis nyt kolmatta päivää ja täääää on niiin masentavaa. Haluis jo päästä ees tositoimiin makkarinpuolelle :kieh:
Noh, ensi viikon alussa tulevat varmaan ne ovulaatiotikut ni pääsen edes jotain tutkimaan kun on niin tylsää..
Kiitos Miuski00 jos jaksat vielä lisätä nuo mun tiedot listaan :)
Oon itsekin miettinyt että vieläkö tosiaan aloitan rumban alusta kun ekat jo hyvässä vaiheessa tarha-ikää ja itsekin jo palannut töihin jne. Ja haaveissa olis joskus vielä opiskellakin, mutta nää vauvahaaveet vie senkin taas kauas pois.. Mutta se onkin ihan toissijaista :D Koska mä tahon vauvan! Onneksi oon löytänyt varmaan suomen ainoon miehen joka sanoi jo tavatessamme että haluaa paljon lapsia. Eipä se ole osallistunut ihan niin paljon kun olisin toivonut, mutta ainakin on mies jonka takia en joudu luopumaan omasta haaveestani saada "suurperhe".
 
harmaana: hö niiden menkkojen kanssa. Nooh, nyt vaan sitten uutta ovista kohti!

PieniTytönTylleröinen : Mä olen ostanut Huutonetistä, Citymarketista (10kpl/9,90?, on aika kallliita, mutta jos on loppunut, niin olen ollut kärsimätön), nyt viimeksi tilasin ebayn kautta Kiinasta 60 ovistestiä+20 raskaustestiä (yht. alle 10? postikuluineen), ei ole tullut vielä, eli niissä kestää.
Sitten on näitä nettikauppoja mistä tulee päivässä-parissa:
www.mammaksi.fi
www.halpa-testi.fi
www.kotitesti.fi
yms.
 
mymosa
miuski tuosta listasta muuten kannattaa varmaan ottaa pois tuo päivittämishomma, jos nyt tehdään niin että vain yksi päivittää etusivun listaa. Ettei kukaan mee päivittää omiaan, vaikka eihän se vaarallista ole :)
 
mymosa: Oli hyvä huomio ja poistin sen ja sen toisenkin litannian jonka lisään jos näyttää siltö tai seuraava listaemo voi hoitaa asian ;)

Kolmatta vailla: Laittelin tarkennusta tuonne sinulle :)


).( sen verran, että kp vasta lähempänä alkua kuin loppua ja voi mitkä kivut vasemman munasarjan riesana :( Pelkään pahoin, että kystailen taas..... en tykkäis ollenkaan.... mies taas elättelee toiveita oviksesta....
 
Ensinnäkin TERVETULOA uusille!!!!

ja sitten pahoittelut ja :hug: listan häntäpäähän tippuneille.

Ei oo tullut muutamaan päivään tääne mitään kommentoitua, vaikka lukemassa oon käynyt ahkerasti, kun omassa olossa ei mitään muutoksia. Pelkää odottelua :(

Kuten nimimerkistä voi päätellä niin olen vuosimallia -82, pikkusta vaille 28.

Sikapiikistä: Lapset sai jo syksyllä ja itselle kvin ottamassa ennen kun ruvettiin tätä kolmatta yrittämään, mies myös haki rokotteen samalla. Mitään isompia oireita ei kennellekkään tullut, ainoastaan pisto kohta aristi.

JudeD: Meillä kanssa hieman samankaltainen tilanne, mies kun oli toisen lapset jälkeen päättänyt vakaasti, että nyt riittää lapset. Pitemmän suostuttelun jälkeen ykskaks ilmoitti että yritetään vaan kolmatta. yks ilta saunassa ilmoitti, että kyllä hän on jo jonkun aikaan miettinyt että haluaisi viellä yhden =) Onneksi näin.

Muiski00: tietoja sais lisäillä eli tyttö 06 ja poika 08.

Nyt nukkumaan, jaksais aamulla lähtee töihin.
 
Sikapiikistä, meidän perheessä muut ollaan otettu paitsi mies. Se ei halunnut vaikka mä yritin "suostutella", sitten ajattelin että noh, omahan se on päätös. Vaikka nyt en enää niin pelolla suhtaudu tautiin vaikka vaarallinen onkin. Ottaisin piikit luultavasti tässä vaiheessa kuitenkin jos saisin uudelleen harkita.

Tupakoinnista, minäkin retkahdin taas polttamaan kun kuopuksen imetyksen lopetin, kun antaa pikkusormen se vie koko käden. Minä oon niin heikko etten pysty siihen että polttaa vain silloin tällöin. Tiesin retkahtavani pikku hiljaa kun niitä eka kertoja polttelin. Mutta tiedän myös lopettavani sen siihen kahteen viivaan, toivottavasti mahdollisimman pian =) . Mutta nyt ei vaan pysty tai saa aikaseks tässä vaiheessa. Iltaisinkin on niin mukava mennä rauhassa savuille kun saa lapsukaiset nukkumaan.

Iästä, minä oon 31v. Ja haluaisin lapset saada tässä aika peräjälkeen ja sitten joskus vanhempana nauttia ajasta tuon ukko-kullan kanssa kaksinkin. Nyt tuntuu että haluaisin enemmän kuin kolme lasta mutta aika näyttää. Ollaan sanottu miehen kans kyseleville uteliaille sukulaisille että lapsia saa tulla kaks tai kuus, aika näyttää miltä tuntuu.

Omaa napaa, mulla on maha ollut kipeänä eilen jo vähän, tänään jo ihan kunnolla. Ovista ounastelen, en oo koskaan tikutellu. Mutta iän mukana oviskivut on voimistuneet. Yks-kaks päivää on tosi kipeää, ihan menkkamaisia kipuja ja voisin ihan ottaa särkylääkettäkin mut ei nyt halua kun on yritystä. Jossain vaiheessa mulla on myös kamalat limat, tosi runsaat. En vaan tiiä mikä aika tässä olis parasta peittoja heilutella. Nyt ollaan kolmena päivänä "vauvaa tehty", saa nähdä monenako sitä vielä jaksaa :kieh: .

Hitaasti nämä päivät kuluu, :hug: kaikille listan alapäähän tippuneille ja plussaonnea kärkipäässä oleville.

Jos joku päivittelee listaa niin mulle voi värittää tytön -09 ja pojan -06. Ja yk vois olla vaikka 2 vaikka ilman ehkäisyä on menty jo kuukausia mut nyt sitten on yritystä ilmassa.
 
mymosa
Piti ihan laittaa viestiä tuonne halpa-testiin ja kysellä tuosta viivanpaikasta. Sanotaan kyllä, että väärä positiivinen voi ilmaantua testiajan jälkeen, mutta ei puhuta mitään viivanpaikasta testiajan sisällä..

Ja vasta huomenna tulee nuo uudet liuskat, teen kohta tuon cb:n tuolta :LOL:
 
Iltoja!

Eipä mitään uutta, eiköhän tuo vuoto ala huomenna tai lauantaina, siltä kyllä tuntuu :/ Miuski mulla on tuossa listassa yks ylimääräinen kp, tänään on 25, vaan eipä tuo niin tarkkaa :)

Meillä on neiti kovassa kuumeessa, ilmeisesti se enterovirus :( menis nyt vaan nopeesti ohi eikä tarttuis pikkuveljeen :/

Jos kävis suihkussa ja menis kirjan pariin :wave:
 
Huomenia siskot!

Se ois päivitetty taas lista, kupissa watsakahwia ja eilen ei sitten peitto heilunut vaikka olisin niin halunnut....meidän elävät e-pillerit hoitivat taas homman ja varsinkin nuorin jolla univaikeuksia tietysti just silloin, kun olis kiva tehdä jotakin.... ja sitten leffan katsominen nukutti mut.... :headwall:

Jaa juu, laitan
-XX -XX ihan sitäkin varten, että olen saanut "kuittauksen" ns. aktiivisesta listailijasta :)
 
mymosa
No niinhän siinä kävi, että mulle voi päivittää kp1. Hyvällä onnella vois sattua seuraava ovis sille viikonlopulle kun lapset on isällään.. Sitähän sitten tietää mitä myö tehään :LOL:

 

Yhteistyössä