Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Se vikahan on omassa päässä eikä rinnoissa, jos niistä ei pidä. Jos on sen tyylinen ihminen että haluaa olla täydellinen niin kun rinnat on laitettu niin kohta löytyy taas jotain muuta laitettavaa. Vähän sama juttu kun laihduttaessa että mitä enemmän laihdut sitä paremmin alat tiedostaa ne vartalon muut puutteet ja sitä onnettomampi olet. Itsetunto ei saisi olla ulkonäöstä kiinni.
En minä täydellisyyttä hakea silikorinnoilla, aika hauskasti ajateltu.
Itsetuno nyt vaan valitettavasti on usein ulkonäöstä kiinni, jos sulla puuttuu toinen silmä niin varmaan tahtoisit mieluusti sen toisenkin silmän?
Mulla puuttuu täysin rinnoista täyte, kun rintaa painaa tuntuu luu sieltä alta, kun rintaa puristaa on se vain nahkaa kun menee makuulte rinnat tosiaan tippuu kainaloon ja ylävartalo on täysin samanlainen kuin miehillä.
On mulla muutakakin "korjattavaa" masu on täynnä raskausarpia, mutta ne ei mulla haittaa yhtään, ihan hyvän näköinen tuo masu kuitenkin on, enkä sitä ikinä korjauttais.
Rinnat on todella monelle naiselle arka paikka, se että naisen rintavarustusta haukutaan, saattaa syöpyä pitkään muistoihin.
Ei mua tosin oo haukuttu, mutta mun mieltymys on itselleni aivan joku muu kuin pienet nahkapussukat rntojen kohdalla. Ja en ole varma kirjoitinko jo, mutta oisin vaikka ilman rintoja, nuo pussukat kun on niin rumat.
Jos sulla on juurikasvua, niin kait sen värjäät, vaikka muut ei koko asiaa ajattelis, mutta se sua itseäs häiritsis? Tai jos joku piirtäs sun naamaan, pesisitkö sen pois, vaikka muut ei edes huomauttaus siittä, uskonpa että pesisit.
Mulle kun tosiaan on aivan sama mitä ihmiset mun tisseistä ajattelee, ne on minussa kiinni, minä kannan niitä koko mun elämäni ajan, joten miksi en saisi olla niihin tyytyväinen jos siihen on mahdollisuus?