Kokemuksia SilikoniRinnoista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Se vikahan on omassa päässä eikä rinnoissa, jos niistä ei pidä. Jos on sen tyylinen ihminen että haluaa olla täydellinen niin kun rinnat on laitettu niin kohta löytyy taas jotain muuta laitettavaa. Vähän sama juttu kun laihduttaessa että mitä enemmän laihdut sitä paremmin alat tiedostaa ne vartalon muut puutteet ja sitä onnettomampi olet. Itsetunto ei saisi olla ulkonäöstä kiinni.

Siis jos rinnat on tosiaan kaks tyhjää nahkapussia; tyyliin patalaput, niin kyllä se vika on silloin rinnoissa eikä päässä :D

Ja ap sanoi olevansa muuten tyytyväinen itseensä. Tuskinpa on siis kyse tuosta lainkaan.

Mulla on nimittäin sama ongelma näiden mukamas rintojen kanssa ja silikoneja alan harkita minäkin vaikka aina olen ollut niitä vastaan.
En halua kahta tyhjää nahkapussia, vaan rinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi :) .

Miten tämä vaikuttaa sihen että ikinä ei kehtaa seksiä harrastaa alasti??

Kyllä täällä joku valitti siitäkin ettei kehtaa käyttää kivoja paitoja...

Ja onko oikeasti parempi, että ne rinnat ovat pilalla kuin että käyttää paitaa tai liivejä seksin aikana? Kumpi on pienempi paha?

Se että minä kärsin, kun ei tätä ymmärrä kukaan muu kuin se joka kärsii samasta asiasta!

Ikinä en edes kehtaa saunassa käydä kavereiden kanssa, kun hillä nyt sattuu olemaan normaalit tissit, verrattuna näihin mun lastentisseihin.

Se että oikeasti ei voi pitää vaatteita mitä haluaa kun ne on aivan järkyttävän näköisi aikuisen ihmisen päällä, kun tissejä ei yksinkertaisesti ole.

Se kun ei voi seksiä harrastaa, kun hävettää, hävettää niin älyttömän paljon ja mies kuitenkin tahtois että olisin alasti. Jos olisin en nauttisi, sillä yrittäisin koko ajan piilotella tissejäni.

Se kun menet suihkuun ja näet itsesi peilistä ja sinulle tulee itku miksi juuri sinulle ei ole voinut kehittyä normaaleja tissejä.

Se kun sinä katselet vaikka lehdistä kuvia ja toivot että saisit jonain päivänä itsellesi tissit.

Ja lähellekkään kaikki rintojen suurennus leikkaukset eivät mene pieleen!

Mulle tulee lähinnä mieleen että terapia olisi parempi vaihtoehto kuin silikonit. Kaikki on sun omassa päässä. Ei toi oo tervettä ja silarit ei jeesaa. Jos ne epäonnistuu, mitäs sitten? Vielä enemmän ahdistusta ja pelkoa ja itseinhoa? Kyllä hyvä, kokenut koppatohtori olisi jo paikallaan jos ei itseään voi peilistä katsoa.

Mä ymmärrän kyllä hyvin niitä, jotka haluaa isommat rinnat. Itselläni oli päinvastainen ongelma eli ihan järjettömän isot ja rumat rinnat. Siis sellaiset roikkuvat lörpät vaikkei vielä ollut edes lapsia... Mies niistä kovasti tykkäs ja vaikka muakin hävetti ilman paitaa olla ja inhotti välillä. Katselin itseä peilistä ja välillä oikeasti itkin salaa rumia tisseja. Lasten saannin jälkeen sitten otin selvää pienennysleikkauksesta, koska todellakin kärsin rinnoistani. En voinut käydä saunassa kenenkään kanssa, en käynyt uimassa, en todellakaan missään aurinkoa ottamassa. En voinu vaihtaa paitaa jos joku oli huoneessa. Mä sit pääsin leikkaukseen hartiasärkyjen takia. Itselleni se oli paljon pienempi paha kuin ulkonäköasiat, mutta sillä syyllä tuskin olisin päässyt leikkaukseen.

Nyt mulla on kauniit rinnat. Toki niissä on paljon arpia (joita silikonien ottajille ei kai tule kuin yksi molempiin) mutta on ne silti sievemmät ja voin ostaa millaisia paitoja haluan :) sit ikävämpi juttu, nimittäin toinen nänni ei tunne. Se harmittaa mua tosi paljon, mutta parempi näin kuitenkin.

Se vaan kyllä on, että isonnus maksaa ku siitä ei ole terveydelle haittaa. Ja siinä laitetaan ylimääräistä rintoihin. Mutta pienemmät arvet jää suurennuksesta. Ja itsetunto kohoaa varmasti, niin mulle kävi ainakin. On niitä riskejä joka leikkauksessa. Pienennyksessäkin oli kaikenlaisia riskejä, mutta juteltuani lääkärin kanssa päädyin leikkaukseen kuitenkin.

En mä tiedä miks tulin tätä asiaa tähän kirjoittamaan, piti vaan sanoa että ymmärrän NIIN hyvin teitä perhosta ja vierasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan vinkkinä:
Mulle tulee lähinnä mieleen että terapia olisi parempi vaihtoehto kuin silikonit. Kaikki on sun omassa päässä. Ei toi oo tervettä ja silarit ei jeesaa. Jos ne epäonnistuu, mitäs sitten? Vielä enemmän ahdistusta ja pelkoa ja itseinhoa? Kyllä hyvä, kokenut koppatohtori olisi jo paikallaan jos ei itseään voi peilistä katsoa.

Kuten jo sanoin, sitä ei ymmärrä jos ei itse siittä kärsi.

Mä en muuten itseäni inhoa, olen nätti naamasta, kiva peppu, hyvä kroppa muuten mutta tissit ei siihen sovi, ei sitten ollenkaan. Muuten oon kiva pakkaus.

Se että joku kallonkutistaja mulle jauhaa skeidaa ei vaikuta yhtään siihen että haluanko minä isommat rinnat vai en.

Mitä juttelisin kallonkutistajan kanssa? Kerro ihan vinkkinä mistä pitäs jutella.

mä olisin tyytyväinen pieniinkin rintoihini jos niissä olisi täytettä. luulen että meillä on aikalailla samanlaiset lärpäkkeet. tosin olen vielä raskaana,mutta normaali tilassa. oon pitkään miehenikanssa puhunut asiasta ja nyt olemme molemmat sitä mieltä että ne otan. aloitan säästämisen tässä muutamankuukauden sisällä ja ensivuonna sitten varaan ajan lääkärille. mä oon näistä rinnoista kärsinyt ekan lapsen jälkeen eli 4 vuotta.
en ole itsekään aatellut ottaa mitään pameloita,vaan sellaiset jotka mun ruumiissani näyttää luonnollisilta. pääasia on kuitenkin se että se rinta saa täytettä.

Samalla kaikille jotka laittaa lävistyksiä,tatuointeja, värjää hiuksia, meikkaa jne pitää sanoa että lekurille mars, kaikki kun on kiinni sieltä omasta päästä. Mitäpä sä uusia ja nättejä vaatteita ostat, mihin sä niitä tarviit?

Halvemmalla pääsee, kun marssii kunnon rintaliiviliikkeeseen ja hankkii kunnolliset ekstralla varustetut liivit. Vaatteet näyttävät hyvältä ja olo on parempi :) .

Halvemmalla tietenkin mutta ei se ola sama asia kuin ihossa kiinni olevat.Ne jotka "vastustavat" silikoneja,tuskin omistavat A-kuppia.Silloin on helppo puhua ettei ne pienet rinnat haittaa.
Joskus naurattaa katsella ala-asteikäisiä kun niilläkin jo isommat kuin itsellä :ashamed:

rintojen-suurennus-rinta2.jpg

Tämmöiset olisi kyllä kauniit.

Se vikahan on omassa päässä eikä rinnoissa, jos niistä ei pidä. Jos on sen tyylinen ihminen että haluaa olla täydellinen niin kun rinnat on laitettu niin kohta löytyy taas jotain muuta laitettavaa. Vähän sama juttu kun laihduttaessa että mitä enemmän laihdut sitä paremmin alat tiedostaa ne vartalon muut puutteet ja sitä onnettomampi olet. Itsetunto ei saisi olla ulkonäöstä kiinni.

En minä täydellisyyttä hakea silikorinnoilla, aika hauskasti ajateltu.
Itsetuno nyt vaan valitettavasti on usein ulkonäöstä kiinni, jos sulla puuttuu toinen silmä niin varmaan tahtoisit mieluusti sen toisenkin silmän?

Mulla puuttuu täysin rinnoista täyte, kun rintaa painaa tuntuu luu sieltä alta, kun rintaa puristaa on se vain nahkaa kun menee makuulte rinnat tosiaan tippuu kainaloon ja ylävartalo on täysin samanlainen kuin miehillä.

On mulla muutakakin "korjattavaa" masu on täynnä raskausarpia, mutta ne ei mulla haittaa yhtään, ihan hyvän näköinen tuo masu kuitenkin on, enkä sitä ikinä korjauttais.

Rinnat on todella monelle naiselle arka paikka, se että naisen rintavarustusta haukutaan, saattaa syöpyä pitkään muistoihin.

Ei mua tosin oo haukuttu, mutta mun mieltymys on itselleni aivan joku muu kuin pienet nahkapussukat rntojen kohdalla. Ja en ole varma kirjoitinko jo, mutta oisin vaikka ilman rintoja, nuo pussukat kun on niin rumat.

Jos sulla on juurikasvua, niin kait sen värjäät, vaikka muut ei koko asiaa ajattelis, mutta se sua itseäs häiritsis? Tai jos joku piirtäs sun naamaan, pesisitkö sen pois, vaikka muut ei edes huomauttaus siittä, uskonpa että pesisit.

Mulle kun tosiaan on aivan sama mitä ihmiset mun tisseistä ajattelee, ne on minussa kiinni, minä kannan niitä koko mun elämäni ajan, joten miksi en saisi olla niihin tyytyväinen jos siihen on mahdollisuus?

Ja en minä nyt tälläisiä ole laittamassa :D

http://dlisted.com/node/26387

Vaan joko täytteeksi b kuppia että ei ole pelkät nahat tai sitten vähän isompaa, pientä c kuppia.

En minä täydellisyyttä hakea silikorinnoilla, aika hauskasti ajateltu.
Itsetuno nyt vaan valitettavasti on usein ulkonäöstä kiinni, jos sulla puuttuu toinen silmä niin varmaan tahtoisit mieluusti sen toisenkin silmän?

Mulla puuttuu täysin rinnoista täyte, kun rintaa painaa tuntuu luu sieltä alta, kun rintaa puristaa on se vain nahkaa kun menee makuulte rinnat tosiaan tippuu kainaloon ja ylävartalo on täysin samanlainen kuin miehillä.

On mulla muutakakin "korjattavaa" masu on täynnä raskausarpia, mutta ne ei mulla haittaa yhtään, ihan hyvän näköinen tuo masu kuitenkin on, enkä sitä ikinä korjauttais.

Rinnat on todella monelle naiselle arka paikka, se että naisen rintavarustusta haukutaan, saattaa syöpyä pitkään muistoihin.

Ei mua tosin oo haukuttu, mutta mun mieltymys on itselleni aivan joku muu kuin pienet nahkapussukat rntojen kohdalla. Ja en ole varma kirjoitinko jo, mutta oisin vaikka ilman rintoja, nuo pussukat kun on niin rumat.

Jos sulla on juurikasvua, niin kait sen värjäät, vaikka muut ei koko asiaa ajattelis, mutta se sua itseäs häiritsis? Tai jos joku piirtäs sun naamaan, pesisitkö sen pois, vaikka muut ei edes huomauttaus siittä, uskonpa että pesisit.

Mulle kun tosiaan on aivan sama mitä ihmiset mun tisseistä ajattelee, ne on minussa kiinni, minä kannan niitä koko mun elämäni ajan, joten miksi en saisi olla niihin tyytyväinen jos siihen on mahdollisuus?

totta, rinnat ovat naiselle vähintäänkin yhtä arka paikka kuin miehille penis.

teininä miespuolinen luokkatoverini haukkui rintojani koko luokan kuullen ja muistan tuon vieläkin, vaikka tapauksesta on todella pitkä aika..muutenkin epävarma omasta ulkonäöstään ja rinnat suuremmat kuin kenelläkään tutulla..

Itse kyllä kelpuuttaisin nuo ennen kuvien rinnat noista klinikan kuvistakin, mutta kun ei...nuorena oli A-kupit tai korkeintaan pieni B. Kahden lapsen imetyksen jäljiltä on pelkät nahkapussit. Rintoja ei oikeastaan ole tai vielä pahempaa on vain nahkapussit mitkä roikkuu niin kuin luppakorvat rintojen kohdalta 5-10cm alaspäin. Treenattu on ja alla on ihan ok rintalihakset, joten ihan turha kertoa vinkkejä treenaamisesta. Painoakin löytyy, enkä ole tikkulaiha, joten painon lisääminenkään ei tule kyseeseen.

Itselläni ei ole mitään häpeän tunteita rintojani kohtaan. Käyn julkisissa saunoissa, uimassa ja miehenikin on aivan tyytyväinen tyhjiin pussukoihin, mutta itseäni ärsyttää pelkät tyhjät pussit ja vaatteiden löytämisen vaikeus. Mikään kun ei istu ilman rintoja ja varsinkin bikineiden ja rintaliivien ostaminen on tuskaa. Itse olenkin menossa ottamaan täytteet pusseihin. En ole vielä vaan päättänyt mihinkä suuntaan, kun ei ole luotettavia lähteitä joka suosittelisi jotain. Hmm...joten ihmiset joilla on silikonit, niin kertokaahan omat kokemuksenne paikoista ja kirurgeista jotka leikkasivat!

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
ne on B
Todella täynnä raskaus arpia ja juuri sellaiset roikkuvat nahkapussit... :ashamed: kauheat

Ois edes pyöreät täytteestä, mut ei..

Pari vuotta oon katsellut ja tapellut ukon kanssa, ei oo vieläkään antanut periksi että saisin laittaa, joskus tulee olo että otan mieluummin tissit kuin tuon miehen, se kun ei älyä että mulla ois paljon parempi olokin itselläni ja laitan ne vain itseäni varten. Se kun vissiin kuvittelee että laitan sellaiset pamela tissit, pienen c:n tahtoisin, tai sitten vain b:n, siten että rinnat täyttyis.

Meillä mies antaisi laittaa jos olisi ylimääräistä rahaa,koska hän tietää kuinka paljon "kärsin" omista rinnoistani ja se vaikuttaa sitten aika moneenkin asiaan :ashamed: Pitäis vissiin säästää sitten että olis joskus varaa ..
mäkin haluaisin juuri että rinnat täyttyisi..en halua mitään himo bosia,vaan että olis muutakin kuin roikkuvat nahkan palat.

Ymmärtäis tuokin kuinka paljon mun itsetuntoon vaikuttas silikonirinnat.
Vaikka päätä takos seinään niin se ei älyä.
Kaikista inhottavinta näissä rinnoissa on kun makuulteen menee niin pikkuset nahanpalaset tippuu kainaloon eikä tissejä ole ollenkaan, pelkkä lättänä niinkuin miehillä. Onko sulla näin?

Imetysaika on aina ihanaa kun on tissit :laugh:

Ne silarithan vasta kauheat on kun tököttävät samassa asennossa vaikka seisoisi päällään siitä on luonnollisuus kaukana huh

Mun kansallispuvuntaskuni on tätä nykyä sitä luokkaa, että jos saisin valita, leikkauttaisin vaikka koko riiputtimet vtuun ja liimaisin nännit vaikka suoraan nahkaan ennemmin kuin katselisin näitä nykyisiä. Eli ihan sama minkä kokoiset olisivat - vaikka sitten lähes olemattomatkin - kunhan ne ei olisi tyhjät! Sopii miettiä mitä rinnoille on ulkonäöllisesti tapahtunut, jos imetysaikana kuppikoko oli D ja nyt A. Voitte ehkä kuvitella, että muuta ei todellakaan jäänyt jäljelle kuin pelkkä nahka.

Ja juu, tätä ei voi ymmärtää kukaan muu kuin se, joka tosissaan painii kyseisen ongelman kanssa. Että kiitos vaan kannustavista "mene terapiaan ja eheyta itsesi" -viesteistänne. Niistä on todellakin suuri apu. Heti roikkuu vähemmän. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Mun kansallispuvuntaskuni on tätä nykyä sitä luokkaa, että jos saisin valita, leikkauttaisin vaikka koko riiputtimet vtuun ja liimaisin nännit vaikka suoraan nahkaan ennemmin kuin katselisin näitä nykyisiä. Eli ihan sama minkä kokoiset olisivat - vaikka sitten lähes olemattomatkin - kunhan ne ei olisi tyhjät! Sopii miettiä mitä rinnoille on ulkonäöllisesti tapahtunut, jos imetysaikana kuppikoko oli D ja nyt A. Voitte ehkä kuvitella, että muuta ei todellakaan jäänyt jäljelle kuin pelkkä nahka.

Ja juu, tätä ei voi ymmärtää kukaan muu kuin se, joka tosissaan painii kyseisen ongelman kanssa. Että kiitos vaan kannustavista "mene terapiaan ja eheyta itsesi" -viesteistänne. Niistä on todellakin suuri apu. Heti roikkuu vähemmän. :xmas:

Onko sulla kauan imetyksen lopettamisesta? joillain ne palautuu jonkin verran, vaikkakin hitaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko sulla kauan imetyksen lopettamisesta? joillain ne palautuu jonkin verran, vaikkakin hitaasti.

On. Tommoset melkein 10 vuotta. Ei muuten palaudu enää. :D

Jaa. Sua ne varmaan harmittaa, mutta kuitenkin se on ihan normaalia, että rinnoille käy niin. Ongelma ois varmaan pienenpi, jos ei olisi niin tissikeskeinen "kulttuuri" Arvaan ettei paljo lohduta.

Jaa. Sua ne varmaan harmittaa, mutta kuitenkin se on ihan normaalia, että rinnoille käy niin. Ongelma ois varmaan pienenpi, jos ei olisi niin tissikeskeinen "kulttuuri" Arvaan ettei paljo lohduta.

Rehellisesti: montako naista tiedät, jonka kuppikoko on kutistunut noin paljon? Ei tämä nyt enää ihan normaaliakaan ole..

Rehellisesti: montako naista tiedät, jonka kuppikoko on kutistunut noin paljon? Ei tämä nyt enää ihan normaaliakaan ole..

Aika harva nainen avautuu tisseistään. =) Mutta mitä ihmisten rintoja uimahallissa esimerkiksi näkee, niin tosi paljon näkee niitä ihan tyhjiäkin, eli jollain tavalla se on ihan normaali ilmiö. Ongelma muodostuu ehkä siitä, että meidän kulttuuri on semmoinen, että rinnat on joku semmonen arvo. Halutaan, että ne näyttää joltain tietyltä. Niin ja se on kanssa ongelma, että rinnat liitetään seksiin, vaikka ne liittyy enemmän imetykseen. =)